0
späť
 

diskuze k tématu: SUV kolem 400 000,- Kč pro delší vzdálenosti a občasnou jízdu v terénu

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, italská vozidla, typ vozidla, osobní, užitkové
bady24
počet príspevkov1
dátum registrácie25.04.2022
Piatok 13.05.2022 07:56, SUV kolem 400 000,- Kč pro delší vzdálenosti a občasnou jízdu v terénu
Dobrý den,

chtěl bych se poradit.

Doposud jsem měl Audi A4 b8 a Jeep Grand Cherokee WK, ale chtěl bych tyhle dva vozy spojit do jednoho, a co zbyde, schovat do rodinného rozpočtu.

Vybírám tedy SUV, se kterým budu moci najet 20 000 km ročně, spotřeba se bude pohybovat kolem 8 litrů na 100 km, bude zde velký zavazadlový prostor, abych mohl naložit bez problémů rodinnu, zavazadla a psa, a vyrazit. Dále protože často jezdím do lehčího terénu k posedu a sem tam přivezu vlek se dřevem po nějaké lesní cestě, takž aby se vůz neztratil ani zde. Třetí a nejdůležitější bod, aby vůz byl schopný ve sněhu, a to velmi. Stěhuji se natrvalo do hor, a cestu zde protahují dvakrát denně. Párkrát jsem zde zůstal i s WK.

Zatím mi z hlediska cena/výkon vychází nejzajímavěji vychází Mitsubishi Outlander 3. generace. Pokukuji i po nějakých vyšších třídách jako WV Touareq II či Volvo XC90.

Chci se zeptat, co by jste mi doporučili? Případně když bych vybral Outlandera, nedostanu se na stejné provozní náklady jako s Touareqem? Co jsem tak četl, servis na něm dokáže být také zajímavý.
Případně měchy, ano či ne?
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Pondelok 16.05.2022 16:51, RE: SUV kolem 400 000,- Kč pro delší vzdálenosti a občasnou jízdu v terénu
citácia:
reakce na: bady24, 13.05.2022 07:56 (Dobrý den,chtěl bych se poradi ...)

Řešil jsem naprosto stejné zadání: hory, prostor, kufr, spolehlivost. právě Mitsu Outlander jsme byl několikrát testovat, provedení 2,0i a CVT, 4x4 a také Toyotu RAV plug-in hybrid 2,0i 4x4. Já tedy volil mezi novými vozy, ale nejméně mě oslovila toyota RAV a to díky nemastnému nslanému jízdnímu projevu, prostě člověk sedí, točí volantem a tím to končí. Jinak spotřeba, komfort jízdy to vše OK, ale já mám rád trochu občas odezvu od auta. Velmi mě překvapoil Oiutlander a dokonce jsme už měl nachystán platební říkaz na zaslání zálohy. Jenže vnitřní našeptávač byl ovlivněn předchozím vlastníctvím 3 vozů Subaru, řekl jsem si, že měna je život. Proto jsme s evypravil do Auto CNG v praze otestovat ový Outback, tedy jako nový, leč předposlední model, ještě s nepřímým vstřikem a bez GPF. A to rozhodlo, už stojí doma od loňského listopadu. Za cenu nižší, než Outlander, mám nyní nový vůz s nájezdme 5600km, dovoz Švédsko, s uznanou zárukou zde v ČR, nehavarovaný a jasnou historií. A co rozhodlo? V autě je neskutečná pohoda za jízdy. Ticho, motor není skoro slyšet, převodovka CVT řadí jako klasický hydroměnič a to i při razantním šlapání na plyn, žádné vytí v 5000 se neokná. to je historie a právě tohle rozhodlo. Ve sněhu je X-drive naprosto špičková věc, dám X-drive snow a jen s ekochám krajino. Sníh neřeším, vektorování na kola je prostě paráda, auto si samo učichá terén pod koly a posílá výkon tam, kde třeba. Regulace jízdy z svahu v terénu je také parádní. K romu eye-sight monitorvovací systém, vyhřívaný volant atd. Chápu, vy máte rozpočet nižší, ale i tak bych Outback rozhodně nevyřadil z výběru. A to nejdůležitější na konec: je mi za chvíli 63, takže závodní léta mám již za sebou a proto dnes při dodržování limitů nemám problém jezdis zatím s celkovým průměrem - moment, nahlédnu do excelu - 6,5/100 - mimo dálnice, tam nemám důvod jezdit. A to- v dnešní láci paliv - cením nejvíc a na to se při testovací jízdě neodtal ani Outlander a paradoxně ani hybridní RAV. Navíc Outback je 2,5l a je to kus auta. Zkuste předchozí model a myslím, že jej zařadíte do výběru. Moje dojmy z nového modelu jsou jen ty nejlepší a musím uznat, že proti předchozímu MY 2011 je to o galaxii skok vpřed. Berte to jako tip, nikoliv vnucování konkrétního modelu.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Pondelok 16.05.2022 22:07, RE: RE: SUV kolem 400 000,- Kč pro delší vzdálenosti a občasnou jízdu v terénu
citácia:
reakce na: Zdeny60, 16.05.2022 16:51 (Navíc Outback je 2,5l a je to kus auta...)


RAV4 plug-in hybrid má taky mimochodem 2.5L motor a ne 2.0L. A oproti 2.5L Outlanderu PHEV jede výrazně lépe. 0-100 za 6.0s vs. 10.5s Outlander.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.