Štvrtok 19.10.2017 06:04,
R.v. 2010 a koroze???
Tak za to bych tohle auto nechtěl, i kdyby vše ostatní bylo ze zlata. pro mě osobně je koroze neslučitelná s dalším vlastnictvím auta. Jako milovník japonských aut bych o korozi mohl vykládat dost dlouho, protože zkušenosti z vlastnictví 6 japonských auta už člověku ledacos napoví. Jinak recenze či spíše zhodnocení +/- daného vozu mě zase ubezpečilo v tom, že nafta (jakákoliv) je slepá ulička a není to řešení tzv. bezproblémového auta. Zatuhlá turba, ředění oleje naftou, vstřiky za 30tCZK/kus (to snad ani není možné??), DPF a jiné chuťovky - to vše je jen pro masochisty a lidi s bezedným kontem. Pokud by někdy nastala situace, že by mě natahovali na skřipec a násilím ze mě vynutili rozhodnutí koupit si dýzl, bude to motor od Hondy, který -když už nic jiného, má aspoň jakž takž přijatelný chod. V dnešní době ať jedu s čímkoliv naftovým, dělá se mi zle a ježí se mi vlasy z toho, jak ty motory jsou "kultivované" (příkladem budiž cokoliv od das Uberauto VW Group, snad s výjimkou šestiválců). Cokoliv, co má dnes 4 válce, je tragédie a po pár km jízdy mě z toho dunění bolí hlava. Ať to je ŠKoda, VW, Hyundai, Opel (asi nejhorší je naftová Astra) atd...
Ale chápu, že ASX je levné auto, kde jsou náklady vykoupené kvalitou (zejména antikorozní). A budiž mu přičteno k dobru, že na rozdíl od jiných značek, pro jistotu nejmenovaných, se na něj dá aspoň koukat.
reagovať