nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, Uvažuji o koupi Mercedesu Benz 2. Generace (209) s morem M 113 E 50 - CLK 500. Vozidlo bych chtěl přivézt z Německa s cca 150 000 km. Čekají mě u tohoto motoru nějáké technické nástrahy? Případně jsou známy jakékoliv jiné problémy obecně u 2 generace CLK? Mohu očekávat servisní náklady na úrovni běžné třídy C? Děkuji za odpovědi
Ano, naklady jsou na urovni Ccka ze ktereho toto CLKcko vychazi. Jedinym problemem navic jsou notoricke problemy s bezramovymi okny, ktere uz u takto starych vozu jsou dosti obtizne resitelne. Samozrejme tyto problemy nasobi jakakoliv havarka, ktera potkala oblast dveri. Obecne jinak servisnimi naklady je Ccko velmi privetive auto, mozna vubec servisne nejlevnejsi volba ze vsech premiovych aut stredni tridy. Vyssi naklady budou na ten osmivalec, protoze bezny servis osmivalce proste stoji dvakrat tolik co servis ctyrvalce (svicky, objem oleje). Na druhou stranu tato verze 500vky je jeste jednoducha a tim i spolehliva a s trochou pece najede celkem neomzene mnozstvi kilometru.
Co se tyce diskuse kolem najezdu je mozne sehnat i mene jete vozy, protoze ano 500vka vzhledem ke spotrebe nebyla uplne idealnim vozem na kazdodenni jezdeni, na druhou stranu u auta s novou cenou dve mega to spousta lidi proste neresila, takze i ty kousky co maji 400k se najdou. U takhle starych aut je vsak nez najezd dulezitejsi celkovy stav a jak se k tomu minuly majitele chovali. Obecne sehnat pekne CLKcko nebude jednoduche, preji hodne stesti, budete ho potrebovat.
Co se tyce spotreby pocitejte pri normalnim jezdeni se spotrebou kolem trinacti litru, ve meste a pri vyuziti dynamiky neni problem opravdu vyrazne vice. V tomto ohledu je malinko nestestim pouze 60 litrova nadrz, ktera vam pri opravdu rychle jizde na dalnici muze vydrzet treba jenom na 200 kilometru. Ale to je spolecna nevyhoda vsech malych aut s velkym benzinem.