0
späť
 

diskuze k tématu: Mazda RX-8: co obnáší koupě exotického sporťáku?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Piatok 28.02.2014 09:34, legrace
pán musí být asi srandista. RX8 má dvě základní vady. první je váha, druhá je motor. 1400 kilo je na 210-250 koní dle varianty docela dost, notabene s takovou charakteristikou jakou má Wankelův motor, krouťák jen nějakých 200Nm, musí se točit, pod 5000 ot. nejede, ale potom zase žere, není problém mít průměr 18-20 litrů. další věc je správné zacházení s motorem-pomalé zahřátí, startování bez plynu, vypnutí motoru ve vysokých otáčkách, pravidelná kontrola a dolévání oleje-je ještě náchylnější než Alfy-a samozřejmě jeho výměna. a stejně se ti motor po.ere po 50ti až 80ti tis. km. když se ti neurve stírací lišta a nedojde k totální destrukci tak ho budeš muset zgenerálkovat. což už dnes není takový problém, pár lidí to tu umí, ale něco to stojí-min. 30.000,- při nejzákladnější výměně stírátek. další věcí jsou lambdy a kat, díky enormí spotřebě oleje je můžeš měnit taky co 20k a kat je do 50ti k. plnej. před nějakými deseti lety jsem řešil jestli 350Z nebo RX-8. i když je Z o 200 kilo těžší tak je to úplně jiná liga. jasně, nemá 4 místa, i dnes je o chlup dražší ale je to sázka na jistotu. motor je nesmrtelnej, zbytek auta poměrně blbuvzdornej, chyba může být jen u špatně opravený bouračky, a dnes bych se nebál ani dovozu z USA, aspoň bude na co uhádat slevu.
reagovať
wolfie
počet príspevkov1
dátum registrácie28.02.2014
Piatok 28.02.2014 10:30, Jak na co a jak pro koho...?
Záleží na tom, jakým způsobem chce zájemce auto používat. Pořídili jsme si RX-8 jako třetí auto a ujedeme s ním nějakých 5-6 tis.km za rok. Spotřeba se pohybuje při standardním využití mezi 12-15l a určitě to není auto na dlouhé cesty. Protože je to čistokrevný sporťák, tzn. má tomu odpovídající zpřevodování atd., i při klidné jízdě "žere". Potřebuje kvalitní silnici, na ni se přisaje a neutrhne se, ovšem po D1 mě to přestalo bavit za Mirošovicemi. Zájemce musí být připraven na to, že si pořizuje výjimešné auto, na které třeba 2 čidla pro naklápění xenonů stojí 30 tis. Kč (bez DPH). Na servisu není možné šetřit, druhovýroba v podstatě neexistuje - pokud ano, jedná se povětšinou o závodní díly. Osobně vůz servisuji kombinovaně v Mazdě - roční servisní prohlídky a u specialisty, který se zaměřuje pouze na tyto vozy. Auto je to skvělé, ale je potřeba počítat s vysokými servisními náklady - pokud zájemce počítá s tím, že na provoz tohoto auta dá při 10 000 km ročně klidně nějakých 100 000 Kč (jen 50 tis.Kč za benzin, 14 tis. Kč all risk pojištění, 6 tis. Kč roční servisní prohlídka s výměnou oleje a filtru a jsme na 70 tis. Kč, pak ať si ho pořídí a bude mít velkou radost. A počítat s tím, že může dojít na ztrátu tlaků a generálku motoru - stojí cca 100 tis.Kč u specialisty. Nejvíc o tom autě ví expert Václav Sláma alias Kamikaze RX-8, stačí zadat do googlu.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Piatok 28.02.2014 14:48, rx8
doporučuji podívat se na Auto Trader UK, prvních deset kousků (už od 500 liber) je KO engine, od 1000 liber se dá koupit funkční, za 1300 je pěkná 2006ka. to asi nejlépe vypovídá o reálné hodnotě tohoto vozu... a to si myslím že jsou ceny relativně vyhnané překupníky co je tam skupují a vozí na díly všude možně, i k nám.
reagovať
petr.gulajevFB
počet príspevkov4
dátum registrácie03.03.2014
Pondelok 03.03.2014 13:02, Zatraceně úžasné auto
Jen náhodou jsem narazil na tuto diskuzi a rozhodl jsem se do ní vstoupit. RX-8 je úžasné auto, nikterak rychlé -i když s třílitrovým bmw si poradí- ale je famózní v zatáčkách, má charakter, každý se za ním otočí a hlavně vám poskytne radost z jízdy. Vemte ho na trať nebo horksou silnici a budete mít celý den úsměv od ucha k uchu. Vlastnil jsem ji před pár lety, stejně tak 350Z, RX-8 je pomalejší, to ano, ale ve všem ostatním je to lepší auto a také (pro mě velmi důležitý aspekt) je mnohem hezčí. To jsou nejspíše důvody proč tomaskrtek tento vůz haní, prostřednictvím nepřesných údajů (čtěte dál). Nicméně, předem varuji potenciální kupce, tento vůz je určen pro bohaté playboye a fajnšmekry! I přes jeho PC, která je MINIMÁLNĚ 200k (pokud auto stojí méně, počítejte s nízkými kompresemi motoru, opotřebovanou spojkou aj. a následnými vysokými náklady za opravy), je tento vůz drahá záležitost. Ročně si připravte cca 100k na servis a benzín. Moje RX-8 měla spotřebu vždy 12l/100, svižná jízda, prémiová vysokooktanová paliva. Motor bez problémů vydrží přes sto tisíc kilometrů. Kolik navíc to bude, záleží jen na majiteli. Nesmí se vytáčet motor dokud není prohřátý olej, motor se opotřebovává v nízkých otáčkách, naopak ve vysokých dochází k "čištění" válců od karbonových usazenin, motor se za studena nesmí vypnout, před zhasnutím motoru se musí vytočit, před každou jízdou by se měl dolít olej na maximální hladinu, pravidělně měnit kapaliny, filtry, cívky, svíčky a kabely, je vhodné vyměnit nedostatečný startér za novější model. Tohle všechno může motoru přidat i 70 tisíc km života. Poté dochází ke ztrátám komprese vlivem nedostatečné těsnosti stíracích lišt, to se projevím nižším výkonem, špatnými teplými starty a vyšší spotřebou. Je důležité na nic nečekat, hrozí prasknutí některé z lišt, která pak zničí i válec a/nebo rotor. GO stoj 60k v Benrotoru, Brno nebo 100k u Kamikaze, Praha. Další potíž je katalyzátor, který odejde většinou vinou zanedbání servisu. Nový díl stojí 10k, pokud však máte známé na STK/emisích, můžete jej vykuchat a máte pár koní navíc. Dále spojka je podle mě poddimenzovaná a při couvání nebo brutálním rozjezdu se velmi opotřebovává. Jinak je RX-8 velmi spolehlivé auto. Posledními neduhy můžou být pedál spojky (může prasknout), vlhkost v zadních lampách a především servis Mazda. Nejen, že jsou jejich ceny astronomické, ale hlavně tomuto autu ani pořádně nerozumí. Auto jsem si tehdy servisoval a spravoval sám, nebylo to nic těžkého, veškeré součástky jsem obědnával z USA. Iridiové svíčky, cívky a kabely dovezené z USA stojí i s dopravou cca 8000 Kč, výměnu je otázka 1,5 h. Jedna svíčka v Mazda servise stojí 10000 Kč... RX-8 bylo mé první auto, jezdil jsem s ní 4 roky, Teď jezdím v Corvette Z06, mezitím jsem vystřídal pár BMW, zmíněné 350Z a Audi R8, řídil jsem také F430, Gallardo, 911 či SLS. Ano jsem benzínový šílenec a přes všechny své zkušenosti můžu bez obav říct, že RX-8 je zatraceně skvělé auto! Kdo říká opak, je pouze závistivý pitomec.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Pondelok 03.03.2014 14:57, RE: Zatraceně úžasné auto
petr.gulajevFB napísal:
Jen náhodou jsem narazil na tuto diskuzi a rozhodl jsem se do ní vstoupit. RX-8 je úžasné auto, nikterak rychlé -i když s třílitrovým bmw si poradí- ale je famózní v zatáčkách, má charakter, každý se za ním otočí a hlavně vám poskytne radost z jízdy. Vemte ho na trať nebo horksou silnici a budete mít celý den úsměv od ucha k uchu. Vlastnil jsem ji před pár lety, stejně tak 350Z, RX-8 je pomalejší, to ano, ale ve všem ostatním je to lepší auto a také (pro mě velmi důležitý aspekt) je mnohem hezčí. To jsou nejspíše důvody proč tomaskrtek tento vůz haní, prostřednictvím nepřesných údajů (čtěte dál). Nicméně, předem varuji potenciální kupce, tento vůz je určen pro bohaté playboye a fajnšmekry! I přes jeho PC, která je MINIMÁLNĚ 200k (pokud auto stojí méně, počítejte s nízkými kompresemi motoru, opotřebovanou spojkou aj. a následnými vysokými náklady za opravy), je tento vůz drahá záležitost. Ročně si připravte cca 100k na servis a benzín. Moje RX-8 měla spotřebu vždy 12l/100, svižná jízda, prémiová vysokooktanová paliva. Motor bez problémů vydrží přes sto tisíc kilometrů. Kolik navíc to bude, záleží jen na majiteli. Nesmí se vytáčet motor dokud není prohřátý olej, motor se opotřebovává v nízkých otáčkách, naopak ve vysokých dochází k "čištění" válců od karbonových usazenin, motor se za studena nesmí vypnout, před zhasnutím motoru se musí vytočit, před každou jízdou by se měl dolít olej na maximální hladinu, pravidělně měnit kapaliny, filtry, cívky, svíčky a kabely, je vhodné vyměnit nedostatečný startér za novější model. Tohle všechno může motoru přidat i 70 tisíc km života. Poté dochází ke ztrátám komprese vlivem nedostatečné těsnosti stíracích lišt, to se projevím nižším výkonem, špatnými teplými starty a vyšší spotřebou. Je důležité na nic nečekat, hrozí prasknutí některé z lišt, která pak zničí i válec a/nebo rotor. GO stoj 60k v Benrotoru, Brno nebo 100k u Kamikaze, Praha. Další potíž je katalyzátor, který odejde většinou vinou zanedbání servisu. Nový díl stojí 10k, pokud však máte známé na STK/emisích, můžete jej vykuchat a máte pár koní navíc. Dále spojka je podle mě poddimenzovaná a při couvání nebo brutálním rozjezdu se velmi opotřebovává. Jinak je RX-8 velmi spolehlivé auto. Posledními neduhy můžou být pedál spojky (může prasknout), vlhkost v zadních lampách a především servis Mazda. Nejen, že jsou jejich ceny astronomické, ale hlavně tomuto autu ani pořádně nerozumí. Auto jsem si tehdy servisoval a spravoval sám, nebylo to nic těžkého, veškeré součástky jsem obědnával z USA. Iridiové svíčky, cívky a kabely dovezené z USA stojí i s dopravou cca 8000 Kč, výměnu je otázka 1,5 h. Jedna svíčka v Mazda servise stojí 10000 Kč... RX-8 bylo mé první auto, jezdil jsem s ní 4 roky, Teď jezdím v Corvette Z06, mezitím jsem vystřídal pár BMW, zmíněné 350Z a Audi R8, řídil jsem také F430, Gallardo, 911 či SLS. Ano jsem benzínový šílenec a přes všechny své zkušenosti můžu bez obav říct, že RX-8 je zatraceně skvělé auto! Kdo říká opak, je pouze závistivý pitomec.


četl jsem dále a na nějaké vyvrácení mých údajných nepřesností jsem nenarazil, naopak jsem se dočetl takřka přesného zopakování mého popisu. a k poslední a předposlední větě-také mám krásné vzpomínky na své první auto, Audi 80 B1 coupé z roku 1974, ale rozhodně bych ho dnes nikomu nevnucoval, i když se u něj neprojevily žádné fatální závady jako na zmiňované RX-8. pro někoho je krásná, pro někoho ne, to je snad otázka vkusu. ale závidět takové auto může snad jen pubescent nebo duševně chorý. osobně mohu majitelům závidět jen pevné nervy-já bych je neměl. preferuji spolehlivost, takže raději budu mít spolehlivý motor než čekat kdy-a ne jestli-se mi něco urve. RX-8 byla možná kdysi skvělým vozem, ale pouze prvních 50.000 km. potom už jen poukázka na problémy. docela přesné by bylo srovnání s třílitrovou naftou od Isuzu v Renaultu VelSatis, Espace, Opelu Signum či Saabu. kdysi skvělé vozy, nyní neprodejné vraky. krása zůstala, ale na co krásné auto které mohu tak leda obdivovat staticky, možná dát si ho do obýváku a koukat z něj na telku, když už je levnější než sedačka, ne?
reagovať
Corlis
počet príspevkov135
dátum registrácie14.03.2007
Pondelok 03.03.2014 16:26, výlez
chlapi, je to strašně nízký, do kopce vylejzat je o tom padnout na kolena, ne?
reagovať
ostraVAC
počet príspevkov5
dátum registrácie13.04.2012
Utorok 04.03.2014 14:05, rx8
Mazdu RX-8 si muze koupit jenom hloupá hlava
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 04.03.2014 14:45, RE: Zatraceně úžasné auto
petr.gulajevFB napísal:
...... Jinak je RX-8 velmi spolehlivé auto.....


Po tom výčtu, co je všechno nutné udělat, aby motor nevypověděl službu (příliš brzy) beru tuhle větu jako hloupý vtip.
Spolehlivé auto je pro mě to, které mě vždy doveze, kam potřebuji, a tady se to rozhodně říci nedá, a to že autu nepraskají žárovky a podobné drobnosti neberu, jako otázku spolehlivosti.
reagovať
petr.gulajevFB
počet príspevkov4
dátum registrácie03.03.2014
Štvrtok 13.03.2014 12:45, šašci
kluci, vy jste šašci :D
reagovať
petr.gulajevFB
počet príspevkov4
dátum registrácie03.03.2014
Štvrtok 13.03.2014 12:54, RE: Zatraceně úžasné auto
David V napísal:
petr.gulajevFB napísal:
...... Jinak je RX-8 velmi spolehlivé auto.....
Spolehlivé auto je pro mě to, které mě vždy doveze, kam potřebuji.


Chce to trošku přemýšlet milý kromaňonče s ubohým fordem. To že je o auto potřeba se starat neznamená, že tě vždycky nedoveze tam, kam potřebuješ. Ale chápu vás, ovcoidní sociálky, kteří si taková auta nemůžete dovolit, že je budete vždy hanit
reagovať
petr.gulajevFB
počet príspevkov4
dátum registrácie03.03.2014
Štvrtok 13.03.2014 13:30, RE: legrace
1) motor táhne pokud si dobře pamatuji již od 3500 otáček,
2) spotřeba zdravého auta, i po repasi, je 12l/100km, žádných 18-20, to má RX-8 na okruhu, kde je většinu jízdy plynový pedál na podlaze,
3) motor vydrží přes 100tis. km, znám spoustu majitelů a všichni mají buďto najeto přes tvou smyšlenou hranici 80tis. km nebo dělali repas v 100tis.+, moje najela 120tis. km a po GO byla zase jako nová, jo holt někdo na to má a někdo ne.

Hned po RX-8 jsem měl tebou opěvované 350Z, po půl roce šlo pryč. Akcelerace dobrá, ale to bylo všechno. To auto je bohužel nudné jako prodavač vysavačů. Jak na cestě, tak pro oko
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 13.03.2014 13:32, RE: Zatraceně úžasné auto
petr.gulajevFB napísal:
David V napísal:
petr.gulajevFB napísal:
...... Jinak je RX-8 velmi spolehlivé auto.....
Spolehlivé auto je pro mě to, které mě vždy doveze, kam potřebuji.
Chce to trošku přemýšlet milý kromaňonče s ubohým fordem. To že je o auto potřeba se starat neznamená, že tě vždycky nedoveze tam, kam potřebuješ. Ale chápu vás, ovcoidní sociálky, kteří si taková auta nemůžete dovolit, že je budete vždy hanit


Ať přemýšlím, jak přemýšlím, tak mi Mazda RX-8 pro moje účely (rodinné auto) přijde nepoužitelná.
A těmi urážkami řešíš problém, že se někdo otírá o auto nebo to vnímáš přímo jako osobní útok? Asi jako útok, proč jinak se uchylovat ke komentování, že si někdo vybral jiné auto.
Mluvíme o autu za 150 tisíc, takže žádná extra cena na to, aby se tady kdokoliv bil v prsa, že on na to má a ostatní označil za ovcoidní sociálky.
Škoda, první příspěvek byl bezesporu přínosný....
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 13.03.2014 13:43, RE: legrace
petr.gulajevFB napísal:
1) motor táhne pokud si dobře pamatuji již od 3500 otáček,2) spotřeba zdravého auta, i po repasi, je 12l/100km, žádných 18-20, to má RX-8 na okruhu, kde je většinu jízdy plynový pedál na podlaze,3) motor vydrží přes 100tis. km, znám spoustu majitelů a všichni mají buďto najeto přes tvou smyšlenou hranici 80tis. km nebo dělali repas v 100tis.+, moje najela 120tis. km a po GO byla zase jako nová, jo holt někdo na to má a někdo ne.Hned po RX-8 jsem měl tebou opěvované 350Z, po půl roce šlo pryč. Akcelerace dobrá, ale to bylo všechno. To auto je bohužel nudné jako prodavač vysavačů. Jak na cestě, tak pro oko


Jsi fakt vtipálek.
Jestli je životnost motoru 80 nebo 100 tisíc km je přece lhostejné, pořád je to žalostně málo, a to bez ohledu na peníze, kterými se tady oháníš. Upřímně si raději koupím 4-litrovou V8 a budu na tom po všech stránkách lépe.
1) tah od volnoběhu
2) životnost stovky tisíc km
3) spotřeba stejná
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Štvrtok 13.03.2014 14:00, RE: Zatraceně úžasné auto
David V napísal:
petr.gulajevFB napísal:
David V napísal:
petr.gulajevFB napísal:
...... Jinak je RX-8 velmi spolehlivé auto.....
Spolehlivé auto je pro mě to, které mě vždy doveze, kam potřebuji.
Chce to trošku přemýšlet milý kromaňonče s ubohým fordem. To že je o auto potřeba se starat neznamená, že tě vždycky nedoveze tam, kam potřebuješ. Ale chápu vás, ovcoidní sociálky, kteří si taková auta nemůžete dovolit, že je budete vždy hanit
Ať přemýšlím, jak přemýšlím, tak mi Mazda RX-8 pro moje účely (rodinné auto) přijde nepoužitelná. A těmi urážkami řešíš problém, že se někdo otírá o auto nebo to vnímáš přímo jako osobní útok? Asi jako útok, proč jinak se uchylovat ke komentování, že si někdo vybral jiné auto. Mluvíme o autu za 150 tisíc, takže žádná extra cena na to, aby se tady kdokoliv bil v prsa, že on na to má a ostatní označil za ovcoidní sociálky. Škoda, první příspěvek byl bezesporu přínosný....


ani ten první. pán by měl sundat růžové brýle a přestat idealizovat auto které je ideálu na hony vzdálené. silně pochybuji že RX8 měl, a ještě více pochybuji že měl 350Z, jinak by nemohl napsat co napsal. a nebo neměl koule aby zjistil co zetko dokáže, taky možnost. ale v jednom má pravdu-na RX8 opravdu nemám. žaludek. a 100k se zdravým motorem najede jen Houdini. nejsou vyjímkou mrtvé motory po třiceti tisících. dokonce vím o jedné která měla v záruce měněný motor 3x. fakt ne, na to bych neměl. a to mám auto s pořizovačkou 1.5 mega.
reagovať
david.lukas.923FB
počet príspevkov1
dátum registrácie14.05.2014
Streda 14.05.2014 20:36, Chudáci vs sporťáci
Vždy mě fascinuje, jak ti největší chudáci, co jezdí v popelnicích ala soctavia, mondeo atd., bydlí v průměrných domech a nemají ani na chleba, zkrátka bezvýznamné hovnoidní nuly, si dovolí pomlouvat auta, která si nemůžou dovolit. Koupil jsem si teď Audi R8 a hned po mě lidi pořvávají že je to "shit", protože to má jen osmiválec nebo jak je to teď strašně levný auto, přitom nemají ani na benzín do té jejich směšné plečky. To samé vidím tady, vůbec bych názory tohodle ksindlu neposlouchal, jen závidí, že si někdo může dovolit to, co oni ne. Podle mě je to slušné auto, jel jsem v tom, má to známý. Není to supersport, ale je velmi zábavné a pěkné. Bohužel prý drahé na údržbu, taky se připravte na pořvávaní závistivých nul, vždyť to vidíte už tady. češi prostě nesnesou když je někdo lepší. Jo a 350Z je hnusná sračka, v top gearu mají stejný názor
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 15.05.2014 07:49, RE: Chudáci vs sporťáci
david.lukas.923FB napísal:
Vždy mě fascinuje, jak ti největší chudáci, co jezdí v popelnicích ala soctavia, mondeo atd., bydlí v průměrných domech a nemají ani na chleba, zkrátka bezvýznamné hovnoidní nuly, si dovolí pomlouvat auta, která si nemůžou dovolit. Koupil jsem si teď Audi R8 a hned po mě lidi pořvávají že je to "shit", protože to má jen osmiválec nebo jak je to teď strašně levný auto, přitom nemají ani na benzín do té jejich směšné plečky. To samé vidím tady, vůbec bych názory tohodle ksindlu neposlouchal, jen závidí, že si někdo může dovolit to, co oni ne. Podle mě je to slušné auto, jel jsem v tom, má to známý. Není to supersport, ale je velmi zábavné a pěkné. Bohužel prý drahé na údržbu, taky se připravte na pořvávaní závistivých nul, vždyť to vidíte už tady. češi prostě nesnesou když je někdo lepší. Jo a 350Z je hnusná sračka, v top gearu mají stejný názor


Zajímavý příspěvek, jen si marně lámu hlavu, jestli má za cíl naštvat někoho, kdo do této diskuse nepřispěl nebo se pochlubit s vlastnictvím Audi R8 (to gratuluji) nebo jen obnažuje úroveň a schema myšlení vlastníků exotických ojetin (probůh doufám, že jen určitého vzorku).
Svět se nedělí na "bezvýznamné" vlastníky levných ojetin a vlastníky drahých, znovu, ojetin.
reagovať
Domdii85
počet príspevkov1
dátum registrácie07.11.2016
Pondelok 07.11.2016 02:24, zajimaji me jen vecne informace
Zdravicko zavodnici ctenim svalnatych recicek se jeden pobavi ale pochybuju ze je to neco co by tady clovek hledal.At uz audi nebo warburg kazdej co ma rad a taky co stravi jeho penezenkanejaky drobaky sem mel uz je to jinak ted premejslim o aute ktere nebude co se tyce porizovaci ceny prilis vysoko ale pozitek z jizdy bude veru plny adrenalinu mojim snem je N gtr ale to je pouze sen preztoze cena neni v zavislosti na parametrech nijak vysoka a audinare hrave strci do kapsy na trojkupreztoze ta jeho superkara mohla byt klidne dvakrat tak drazsi ale jak rikam proti gustu zadny disputat. zatim urcite gtr pro me nedosazitelne mel sem ceed gt (150kw/1800kg/fr pohon)jako referencni 2015 ale kdyz to zpetne zhodnotim za ty love sem mohl mit Rx 8 s novym motorem a nevim s cim vsim...tedka jezdim mhd a obcas me bejvala puci skutecne paradni karu a to bez ironie je to strep ale doveze a nezere travu vedle silnice (toyota corola LE 4dr Sedan 1990 )...no premejslim co koupit za prijatelne penize abych nebyl zklamanej kia celkem jela ale preci jen za ten rok sem si rikal ze to neni az takovejb odvaz jak bych si pral a kdyz uz sem auto projebal mimochodem auto sem vyhral v kasinustejne tak i projebal tak muj pohled na penize uz je na vzdy tak trochu jinej nez by asi mel bejt ale co uz.ted kdyz su pesak napadla me rx 8 jakozto pomerne levne vykonne sportovni auto a jelikoz rodina a spacewagony sou prome rekneme nevyuzitelne male sportovni zihadlo od mazdy za ty love me prijde jako dobra kara ktera stoji za zvazeni a rad bych touto cestou poprosil normalni lidi , kteri maji nejake , nejlepe osobni zkusenosti s timto autem , aby byli tak hodni a podelili se se mnou o klady a zapory pri koupi tohoto auta nejlepe konretni nabydky kde koupit a tak vubec no.v kostce me nejvice zajima kolik stoji vymena motoru plus prevodovky jestli se procedury provadi v cr nebo okoli a kdy je vlastne nutne toto vubec delat.zkratka poradit fandovi laikovi co a jak.dekuji vsem za odpovedi.nejlepsi vyhraje projizdku v moji rx8 ( jen vtipkuju ale kdo vi co bude ne?)email dominik-hasa@seznam.cz poroucim se a jeste jednou diky.ps audinari nepiste ctyry krouzky sou pro me az prilisny luxus a asi by sme si nemeli co rictdiky
reagovať
Kamil.Pyrolis
počet príspevkov2
dátum registrácie17.05.2017
Streda 17.05.2017 11:10, Mazda RX-8 / 170kW
Dobrý den,
už dlouho přemýšlím o koupi téhle Mazdy, ale mnoho lidí mi ji vymlouvá z důvodu Wankelu. Já to beru jinak. Je to velice krásné auto s rotačním motorem, který je rád ve vysokých otáčkách, tahle kombinace se mi líbí. Chci se proto zeptat na přibližné náklady při měsíčním nájezdu kolem 20 tis. - 25 tis. kilometrů. Je mi jasné, že při koupi bude dobré udělat menší GO a zajímalo by mě, na kterou část se zaměřit jako první. Četl jsem, že při nájezdu kolem 40 tis. odchází zapalování a kolem 120 tis je nutná kompletní GO. Většina RX-8 na bazarech má najeto kolem 100 tis a více, má cenu vybírat mezi tímto, nebo si raději počkat, až bude nějaký s menším nájezdem? S nějakou spotřebou motorového oleje počítám, jako u drtivé většiny aut, které se drží ve vysokých otáčkách.

Zalíbení jsem našel i v Hondě S2000, ale ta je prakticky nesehnatelná, či Nissan 350Z, jenže ten je, bohužel, nad mojí cenovou relací.

Rozpočet pro koupi vidím do 200 tis.

Předem děkuji za odpověď Kamil P.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Štvrtok 18.05.2017 04:54, RE: Mazda RX-8 / 170kW
Kamil.Pyrolis napísal:
Dobrý den, už dlouho přemýšlím o koupi téhle Mazdy, ale mnoho lidí mi ji vymlouvá z důvodu Wankelu. Já to beru jinak. Je to velice krásné auto s rotačním motorem, který je rád ve vysokých otáčkách, tahle kombinace se mi líbí. Chci se proto zeptat na přibližné náklady při měsíčním nájezdu kolem 20 tis. - 25 tis. kilometrů. Je mi jasné, že při koupi bude dobré udělat menší GO a zajímalo by mě, na kterou část se zaměřit jako první. Četl jsem, že při nájezdu kolem 40 tis. odchází zapalování a kolem 120 tis je nutná kompletní GO. Většina RX-8 na bazarech má najeto kolem 100 tis a více, má cenu vybírat mezi tímto, nebo si raději počkat, až bude nějaký s menším nájezdem? S nějakou spotřebou motorového oleje počítám, jako u drtivé většiny aut, které se drží ve vysokých otáčkách. Zalíbení jsem našel i v Hondě S2000, ale ta je prakticky nesehnatelná, či Nissan 350Z, jenže ten je, bohužel, nad mojí cenovou relací. Rozpočet pro koupi vidím do 200 tis. Předem děkuji za odpověď Kamil P.


To s tím budeš jezdit každý měsíc do Číny a zpět? Neblbni, to tě fakt sežere
reagovať
Kamil.Pyrolis
počet príspevkov2
dátum registrácie17.05.2017
Štvrtok 18.05.2017 10:35, RE: Mazda RX-8 / 170kW
Zdeny60 napísal:
Kamil.Pyrolis napísal:
Dobrý den, už dlouho přemýšlím o koupi téhle Mazdy, ale mnoho lidí mi ji vymlouvá z důvodu Wankelu. Já to beru jinak. Je to velice krásné auto s rotačním motorem, který je rád ve vysokých otáčkách, tahle kombinace se mi líbí. Chci se proto zeptat na přibližné náklady při měsíčním nájezdu kolem 20 tis. - 25 tis. kilometrů. Je mi jasné, že při koupi bude dobré udělat menší GO a zajímalo by mě, na kterou část se zaměřit jako první. Četl jsem, že při nájezdu kolem 40 tis. odchází zapalování a kolem 120 tis je nutná kompletní GO. Většina RX-8 na bazarech má najeto kolem 100 tis a více, má cenu vybírat mezi tímto, nebo si raději počkat, až bude nějaký s menším nájezdem? S nějakou spotřebou motorového oleje počítám, jako u drtivé většiny aut, které se drží ve vysokých otáčkách. Zalíbení jsem našel i v Hondě S2000, ale ta je prakticky nesehnatelná, či Nissan 350Z, jenže ten je, bohužel, nad mojí cenovou relací. Rozpočet pro koupi vidím do 200 tis. Předem děkuji za odpověď Kamil P.
To s tím budeš jezdit každý měsíc do Číny a zpět? Neblbni, to tě fakt sežere


Jej, sorry. Myšlen byl roční nájezd.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.