0
späť
 

diskuze k tématu: Mazda CX-5: hledat druhou generaci s naftovým motorem?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
uwa1
počet príspevkov189
dátum registrácie18.10.2016
Streda 20.12.2023 09:09, Mazda diesel
Plné internety problémov s týmto motorom a niekto je aj tak schopný sa naň spýtať?
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Streda 20.12.2023 09:53, RE: Mazda diesel
Nekupovat. Slovensky a cesky trh posluzili mazde na predaj rozbitych kuskov zo zapadu. Albanske vedenei mazdy u nas s takymito praktikami nema problem. Je o tom aj video na volant tv. Ak si ho kupite, ok. Ale pripravte si myslim cca 5t euro na generalnu opravu.
reagovať
nereknu
počet príspevkov3
dátum registrácie16.04.2017
Pondelok 22.04.2024 08:38, RE: RE: Mazda diesel
citácia:
reakce na: Citroenak, 20.12.2023 09:53 (Nekupovat. Slovensky a cesky t ...)


Proč média mlčí?

Děkuji za sdílení.

Past na peněženky podvedených!

Podvod za několik miliard! Stovky podvedených! Proč to policie neřeší? Autům nefunguji brzdy!

Máte-li podobnou zkušenost s Mazdou a je jedno jestli jste první nebo třetí majitel, připojte se k trestnímu oznámení PPR-33168/ČJ-2021-990320.

Příště už by to nemusela byt jenom Mazda!

https://youtu.be/05EU-XQhctM

https://youtu.be/Th58DpEIX98

https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/mazda-cx-5-ke-mazda-6-gj-gl-mazda-3-bm-bn/28173

Zajímavý ale průhledný podvod, pochybně fungujícího zastoupení Mazdy v CZ a SK pod vedením ředitele Ing. Alexeje Kiriakovského (gruzínec?) i celé divize značky Mazda pro Evropu, která si v Čechách a na Slovensku udělala vrakoviště! Smutné na tom je to, že jim v tom pomáhá i několik českých a slovenských rektálních alpinistů!

https://www.facebook.com/101302264752099/posts/339084007640589/?d=n

Od Japonce bych to nečekal!

Mazda musela zaplatit 11,5 milionu dolarů za klamání zákazníků vadnými vozidly

V CZ, SK a EU SE NIC NEDĚJE! Tisíce podvedených!!!

Mazdě bylo nařízeno zaplatit 11,5 milionu dolarů za klamání zákazníků vadnými vozy ohledně jejich práv na spotřebitelskou záruku.
Federální soud zjistil, že výrobce učinil 49 samostatných nepravdivých nebo zavádějících prohlášení devíti zákazníkům ze sedmi vozidel, která zaznamenala vážné a opakující se závady do dvou let od nákupu.
Bylo také zjištěno, že Mazda ignorovala nebo odmítla požadavky zákazníků na vrácení peněz nebo výměnu vozu a místo toho jim řekla, že jedinou nápravou je oprava. Vozy již prošly několika neúspěšnými opravami, včetně výměny motoru. U jednoho vozu byl třikrát vyměněn motor.
Výrobce souhlasil s vrácením části ceny vozu nebo výměnou vozu – ale pouze v případě, že zaplatil významnou částku.
Zástupkyně australské komise pro hospodářskou soutěž a spotřebitele (ACCC) Catriona Loweová uvedla, že Mazda poskytla svým zákazníkům „objížďku“ a zároveň poskytovala „otřesné“ služby a zapojovala se do úniků a úskoků „Pokud vozidlo nelze opravit v přiměřené době nebo vůbec, spotřebitelé mají podle australského spotřebitelského zákona právo na vrácení peněz nebo výměnu a očekáváme, že výrobci automobilů budou tato práva dodržovat okamžitě a bez uvedení spotřebitelů v omyl,“ uvedla.
Soud dnes nařídil Mazdě zaplatit pokuty ve výši 11,5 milionu dolarů poté, co bylo loni zamítnuto odvolání výrobce proti předchozímu rozhodnutí. Bylo jí také nařízeno zaplatit dalších 82 000 USD jako odškodnění některým spotřebitelům, zavést program dodržování spotřebitelských zákonů, zveřejnit opravné oznámení na svých webových stránkách, informovat prodejce o zjištěních soudu a zaplatit část nákladů ACCC.
Mazda souhlasila, že zaplatí odškodnění a zaplatí dalších 3000 dolarů za vozidlo.
„Mazda je a vždy byla odhodlána zajišťovat pro své zákazníky nejlepší možné výsledky s ohledem na jejich práva vyplývající ze zákona,“ uvedla Mazda.
"Pečlivě přezkoumáváme rozhodnutí soudu s cílem určit naši odpověď."
Předmětem zájmu byly modely Mazda 2, 6, CX-5, CX-5B a BT-50 zakoupené v letech 2013 až 2017.

https://m.facebook.com/groups/1036492047797112/permalink/1138067450972904/?

https://www.auto.cz/martin-vaculik-posledni-normalni-auto-mazda-cx-30-2-0-skyactiv-g-150-awd-137757?fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMQABHa5PhNbtwWFJW2We5-sKYskYQpZ63idwkT5oS523ZjGGKFpbBKx7_ic9IQ_aem_AaoVr5JrtLQ-NXZ6B50TnG45DHhzJZdVXShH0himhVFGzEc2yhwuO1uEv8tjDjOP1oY
reagovať
nereknu
počet príspevkov3
dátum registrácie16.04.2017
Pondelok 22.04.2024 08:45, Padouch Mazda
Mazdu si koupi jenom ten kdo o praktikách Mazda šmejdů pod vedením gruzínce? Kiriakovského ředitele importu Mazdy ještě neslyšel! Podvádí už 12 let, od té doby co se dostal do vedeni importu Mazdy!

Od Mazdy už ani čepičku na ventilek?

Varování!

https://youtu.be/05EU-XQhctM

https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/mazda-cx-5-ke-mazda-6-gj-gl-mazda-3-bm-bn/28173

Vedení importu Mazdy neřeší reklamace!

https://www.poradte.cz/auto-moto/34467-nekale-obchodni-praktiky.html

A není to jenom o naftě ?

Cele je to o chování importu Mazdy, které reklamace neřeší a je jedno jestli je to nafta, benzin, spojka, zrcátka nebo barva!

S jídlem roste chuť!!!

autorizovaný - Auto Jeremiášova - Praha (dříve Duba)
Roff napsal:

Mazda Jeremiášova - Obyčejná výměna oleje a svolávací akce - po svolávací akci nepojízdné, protože údajný nový software vyhodnotil turbo a vačky jako vadné.. Výměna prý proběhla, ale pouze nějakou repasadou na turbo, tudíž nechtěli ukázat vyměněné díly.. ,,Údajně,, výplach motoru a další nový olej, samozřejmě nově naúčtováno.. Zdrcující je zjištění, že olej je i po výplachu motoru černý jako bota už po 2000km.. Prý u nafty běžné cca 10tkm měním, a nikdy nebyl tak černý jako po ,,výplachu motoru,, v Mazdě Jeremiášova, a to vyměnili olej, nahráli nový software, po zaplacení jsem sedl do auta a ani jsem se nerozjel, výměna (takto nazývají repasi) turba, údajně i vaček, výplach motoru, cca 50t Kč.. po 2000km smrad v autě, a při reklamaci se dozvím, že dali obráceně těsnění u turba, olej samozřejmě všude v motorovém prostoru a oni se ani neobtěžují s tím to napravit, ještě to hodí na mě, že už to bylo, že jsem to udělal já přitom jsem ještě zvažoval, jestli tam jezdit, po tom, co se o nich píše..
Výměna senzoru na brzdovém pedálu prý trvá celý den, kvůli špatnému přístupu, po ověření informace v Mazdě Spořilov (max hodinu i s diagnostikou)výměna trvala cca 3 hodiny, a to jsem byl objednaný 2 týdny dopředu. Mazda Jeremiášova nikdy více !

Paní Martina napsala:
Dobrý den Mazda mě velice zklamala mám cx5 praskla přední světla u držáku a nikdo ani servis ani centrála v Praze to nechce řešit nesetkal se s tím už někdo prosím????

froger napsal:
Odpovědět ... 2020-05-11 18:47:08 Hosi ako to tu citam, ja sa ak by sa robila hromadna zaloba velmi rad pridam a myslim ze len v SR poznam 4 co urcite taky. ja osobne mam benzin 2,5 2019 , motor je zasrata olejnicka a obcas klepou ventily , takze zadne take ze benzin je dobry , byl , uz nie je ... 40 000km a chcije mi z neho olej a nevedia zistit odkud , klepe , ale nie vzdy takze nevedia preco, a kedze mam tu romanticku farbu red crystal soul asi si viete predstavit aku mam ,,radost,, ze som to kupil. Cely import to ma totalne u prdele, na maily neodpisujou, pres FB si vyzadali VIN a vic se neozvali taky .. Osobne chci jit do sudneho sporu , ale mam to taky na firmu ... nech si to vezmu a vratia mi peniaze, nech si odrataju co som najazdil a at to jde z domu

Více na: https://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2-skyactiv-d-nizky-tlak-oleje-172816

20:13 ? Komentář Jaromír Mirunka Šebesta Żupan Hijenič Von má ale pan vážený pane bohužel pravdu , já jednu z těch Mazd mám , motor odešel při 102 000 km , cena opravy dohromady komplet 170k CZK , Mazda se k tomu postavila tak že auto již není v záruce , servisy v Mazdě , dva měsíce než se to stalo jsem byl v servisu , dostal jsem 4 papiry s asi 50ti fajfkama , jak je vše super . Kdyby jste měl někdo zájmem naidu fotek vaček Napište odpově ...

18:03 ????? Amazdaklan.cz nový člen Zdravím pánové , dnes jsem byl v Mazdě Car Star Praha- mám auto od min . týdne - a potvrdili mi že spadám pod blbou sériis vačkou . Projevil jsem zájem o preventivní výměnu vačky , bohužel mi nedokázali říct , kolik by to stálo . Cenu mi pošlou emailem - OK . CO mi řekli hned - že nějaká kulance nepadá v úvahu . Auto je z ČR koupeno 2014 ( výroba ale 2013 ) a jezdilo na prohlídky , já jsem 2 majitel . Dal jsem řeč s kamarádem technikem z jiného servisu a ten mi řekl , že takhle šmahem je to celkem divný , že by to měli nějak minimálně posoudit a ne že hned mi přejímací technik řekne , že ne . Ale třeba to ví , to já nevím , nejde mi o technika . Napsal jsem tedy žádost na Mazdu před webový formulář a teď konečně ty dotazy - máte někdo zkušenost jestli po záruce byla Mazda vstřícná nějak se fin . podílet ? - kolik tak koštuje výměna vačky , ví někdo ? Nechci to samozřejmě nechat do KO motoru . Auto je krásný , tak myslím , že když vyřeším vačku , jsem v poho .

22:04 < ... Příspěvek AutoPalace Praha Spořilov Erik Sedláček Osobní zkušenost s mazdou , jízda , vybavenost atd super . Mazda 3 HB , kupovaná v polovině 2020 , odešla spojka po 6 měsících a najetých 15tis . kilometrech , reklamace neuznaná . Autorizovaný servis to uhrál na opotřebení spojky , výměna za novou 60tis ! Tak popřemýšlet jestli se opravdu vyplatí kupovat nové auto od Mazdy , vzhledem k tomu , že ta pár léta záruka se vztahuje očividně maximálně na kosmetické závady .

9:32 < Příspěvek Mazda ČR Michael Davidek Ládio Laurenčík : Já byl s Toyotou spokojený , bohužel v designu na tom nejsou tak dobře jako Mazda . Ale kvalita laku Mazdy mě strašně zklamala a to jednání od zastoupení Mazdy , že jim je to vlastně jedno , jestli mají zákazníky a jestli se k nim tito zákazníci vůbec vrátí . Jestli nechtějí , já jim příště svoje peníze vnucovat nebudu .

1 d Vít Pavliš Po 8 tisících je to zralý na celolak a taky na výměnu volantu , který se loupe .

Martin Šlambor : Po mesici jsem tu jejich "kvalitu" reklamoval a vysmal se mi prodejce i jejich republikove zastoupeni. Ten pocit podvedeneho zakaznika ze me jeste nevyprchal.

Lukáš Lavička napsal:
Před 3 měsíci

Michal Drobec
To je sice možné, aleodpovídá to mé zkušennosti
Mazda 6 2,2D 2016 - 10 reklamnací, po 2 ltech vyměněné turbo a teď po konci 5 leté záruky už to zase zlobí
Budu měnit turbo každé 2 roky???? Můžu se leda soudit na skrytou vadu. Spoustu času a peněz.
To auto je prakticky neprodejné, nebo s brutální ztrátou.
Nepodrželo mne ani distributor ani zastoupení Mazda v ČR.

RYBA SMRDÍ OD HLAVY?
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.