Kolega zo Slovenska napísal:
Keď ne viac ako tych 250 000. Stačí sa pozrieť na pedale, sedadlo, motor a hneď je jasnné že 200 000 ma už dávno za sebou. S tým stáčaním rýchlomerov je to už fakt sila. Predajcovia nepoznajú mieru kurňa!
Přemýšlím o koupi M 626 a tak jsem byl potěšen, když jsem viděl titulek Mazda 626. Po přečtení ale nevím více nežli se dá říci o ojetém autě všeobecně a dále že to auto má ve skutečnosti najeto více nežli udává tacho. Sleduji nabídku těchto aut už pár měsíců a často se musím smát počtu deklarovaných kilometrů. Nové auto za cenu přes půl mega si nekupuje nějakej strejda, který v něm bude jezdit na nedělní výlety, ale obvykle podnikatel, který najezdí hodně přes 20 tis ročně. Za 8 let používání musí být 160 tis minimum. Na druhou stranu mnohá auta mají servisní knížku, která by měla něco o autě vypovídat. Tedy pokud to není story napsaná během jednoho nedělního odpoledne za pomoci něčího známého v autosalonu. Záznam o provedených opravách ve značkovém servisu by ale měl být zapsán také někde v databázi Mazdy, kam by mělo být možné nahlédnout u všech značkových servisů. Nemáte s tímto někdo zkušenost? Případně typ na servis ,který by byl schopen třeba i za úplatu informace poskytnout?
Více častější nežli benzínová 1,8 je benzínový dvoulitr. Můžete někdo napsat vaše zkušenosti? Všichni ho docela chválí a spotřeba údajně kolem 7-8 průměr. 626ky mají většiou velice slušnou výbavu a přitom se jejich cela pohybuje mezi 100- 150 tis. Když to porovnám s cenami Octávie, která je navíc o třídu níže, tak na mě působí jako velice dobré auto za dobrou cenu.