http://www.tipcars.com/subaru-legacy/subaru-legacy-33760530.html
http://www.tipcars.com/subaru-legacy/subaru-legacy-2330945.html
http://www.tipcars.com/subaru-legacy/subaru-legacy-16004180.html
Sedánek s koulema s tím to budgetem bude bída. Leda stará Audi S4, nbeo starý volítaný báwo s 3litrem, ale bude v automatu.
S Mazdou 2,5GTA mám krátkou zkušenost z předloňského roku, kdy jsem hledal auto pro ženu. Byl jsem mrknout u Halfara na jednu modrou krásku v plné, tzn.. kůže, šíbr, navi. Auto opravdu hezký a líbivý. Jenže - po jízdě jsem byl značně rozpačityý - vnitřní hluk či spíše hučení, tvrdý podovzek (17´´) a zejména výkon motoru 2,5 byl velmi velmi vlažný. Asi je tato generace Mazdy těžká, takže žádný emoce se moc nedostavovaly. SPotřeba by se dala asi dostat na těch 8,5 litrů s manuálem.
Kizaschi - zoufale malý a hlavně těžký auto. Zkoušel jsem jednu v Hradci králové u dýlera, ale byl to automat s 4x4 - to říkám hned. Uvbnitř velmi hezky zpracované, daleko lépe než Mazda, ale málo místa. Takový vypasený bumbrdlíček. Jízda -ehm - motor by měl snahu jet, jenže ho zabila převodovka typu CVT- což je navíc sázka do loterie, na netu o Kizaši putjí nepříliš lichotivé zprávy, ani "údajně" nic moc dobrá spolehlivost elektriky-toto mám vyčtené, nikolov nějak podložené.
Dal jsem ti namátkou pár tipů na Subarui, protože vidím, že tíhneš k japoncům. Accord smanuálem opravdu není a když je, tak už má dost za sebou. Ale občas se objeví. Loni prodával borec odkusi zpoza Brna Accorda s2,0i a 6qMT ve stavu nového (2009), bílá metalíza, hromada extra optických dílů, v nadstandardní elektrické výbavě včetně dvou kamer a vibrací do volnatu a výhřevem volantu za 340. Nemohl to prodat - a to mělo asi 60.000km. Pak se nakonec prodala, včetmně nové sady orig. letních kol. Takže občas něco je. Nejelo to špatně, určitě lépe, než ta Mazda GTA s 2,5, lepší komfort jízdy určitě, než Mazda. Provedení také výrazně lepší, ale vzadu katastrofa-malý malý malý. Vpředu naopak králvoské posezení a hezký dyzjan.
K těm Subaru - ta červená 2,5 od Lišky koule mít bude, protože to auto je relativně lehký a motor má chuť se nechat točit. I ta 2,0R v této samé veri. Ta 3,0R je bezpochyby auto, co by tě mohlo bavit, sice automat, ale limity podvozku jsou výrazně výše, než u Mazdy či Hondy. Spotřebu neřeší, ta bude 10, na dlouhé trati 9. Měl jsem to, takže vím (měl jsem verzi SpecB v kombi). A ten ital s 2,5 i pojede, to mámteď a musím prohlísit, že když se nebojíš vyjet na 4500rpm, tak to opravdu kule má. I když pka nejede za 7,5