tomaskrtek napísal:
nějak vaše nářky nechápu. tenhle motor je možné v Polsku koupit se zárukou na funkčnost za nějakých 4-4.500,- zlotých. s cestou odkudkoliv z ČR a výměnou nejste ani na polovině co jste dal v autorizáku. a okamžitě ten střep prodat. zlatej benzín....
Jó zlatej benzin, třeba takový 3,2FSI od VW, ten by se podělal už ve 100tisicích...
Dneska už to začína být jedno, benzin, nafta, podělat se může cokoliv, kdykoliv, díky módní vlně šetření jsou motory dělané jen aby přežily záruku (mnohdy se ani to nedaří).
Mě by docela zajímalo, jak pán to auto provozoval, má to 7let to je 20tis na rok, jestli s tím jezdil krátký trasy a měnil olej v prodlouženým intervalu, není se čemu divit a může si za to sám. Někde se tam ten karbon vzít musel, a nějak mě v tuhle chvíli nenapadá pravděpodobnější možnost jak se k zakarbonování dostat.