0
späť
 

diskuze k tématu: Mazda 323 F

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.05.2006 09:29, mzada
O tom autě něco vím, měl sem ho daleko delší dobu než uživatel zde píšící, tak jen pár oprav, či detailů.
Pokud je mi známo 1,6 je taky 16 v (ale v tomhle si jistý nejsem, měl sem taky 1,8.. 1,8 je jeden z nejlepších mazďáckých motorů (bavím se o tom se 75 kW s rozvodem SOHC. Nevím, jakým způsobem autor jezdí nebo spíše v jakým stavu to auto má, já jsem s tou 1,8 měl dlouhodobý průměr někde kolem 7,5 l bezninu a to jezdím po Brně a velmi svižně. S lambdou sem za nějakou dobu 5 let problém neměl, gumy na homokineťácích opravdu praskají (oprava cca 800 Kč kus), problémy s elektrikou ovládání oken taky jsou (ale nic vážného, spíše oxidace kontaktů),se střešním oknem ne. Auto je pohodlné a celkem prostorné. Problémy s těmi výklopnými světly nejsou. Auto není 100% pozinkované (to jsem si fakt jistý) a v současné době už povětšinou je chycené (i když to není vždy vidět - ale po letošní zimě už budou dotčený asi všechny ty auta) Nicméně antikorozní ochrana je rozhodně lepší než u Německých současníků (třeba Golf III a podobní). Co se týká výfuků, tak má autor 100% pravdu, je to asi největší slabina toho auta a mazd obecně. Reznou i originály jak na běžícím pász a ke všemu ani nový výfuky netěsní jak mají. Je to fakt dřina ten výfuk udržet v dobrém stavu (přitom cena nebývá extra láce). Co dál je za problémy? Praskající přední plasty na předních sloupcích, což je celkem problém,a le dají se sehnat (teda ne v originálním sevisu, tam jsou cenny jako by byli spadlí z višně). Ještě jedna věc na co pozor... Sem si všiml i tady na Tipcars, že 70% prodávaných 1,6 nejsou valstně 1,6,a le že jsou to 1,8. Může být pak problém s prodejem do áček. Nejedná se o kradená auta,ale o chybný přepis v technickém průkazu. To je tak asi všešchno. Jo ještě sem si vzpoměl, že výměna oleje není oficiálně po 15 000 Km,a le myslím po 12 000 nebo po 10 000 km a svíčky dle daného týpu, co doporučuje výrobce svíček.
Takže jako ojeté auto vřele doporučuji. Je mi po ni smutno, měl sem si ji nechat. I přes to, že je to staré auto vypadá furt suprově a supeorvě jede.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.05.2006 15:44, RE: mzada
wolff napísal:
O tom autě něco vím, měl sem ho daleko delší dobu než uživatel zde píšící, tak jen pár oprav, či detailů.
Pokud je mi známo 1,6 je taky 16 v (ale v tomhle si jistý nejsem, měl sem taky 1,8.. 1,8 je jeden z nejlepších mazďáckých motorů (bavím se o tom se 75 kW s rozvodem SOHC. Nevím, jakým způsobem autor jezdí nebo spíše v jakým stavu to auto má, já jsem s tou 1,8 měl dlouhodobý průměr někde kolem 7,5 l bezninu a to jezdím po Brně a velmi svižně. S lambdou sem za nějakou dobu 5 let problém neměl...
chytrej jak radio
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.05.2006 16:35, RE: mzada
ksift napísal:
chytrej jak radio
Alespoň píše k věci...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.05.2006 16:03, RE: mzada
ksift napísal:
chytrej jak radio
No jo to víš každej nemůže být blbý...
Přišlo mě blbý tady nenapsat, zvlášť když byly nějaké nepřesnosti v tom článku. A když máš nějaké auto 4 roky, tak už o něm leccos zjistíš, víš?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 14.05.2006 19:38, RE: mzada
wolff napísal:
No jo to víš každej nemůže být blbý...
Přišlo mě blbý tady nenapsat, zvlášť když byly nějaké nepřesnosti v tom článku. A když máš nějaké auto 4 roky, tak už o něm leccos zjistíš, víš?
Jo ten motor 1,6 je také 16 ventil ,(možná ale od roku 1991, to nevim jistě, musel bych to jít najít a na to jsem línej, sory) ale s jednim vačkovym hřídelem a je nutný zde seřizovat ventilovou vůli (není mi jasné jak u toho 16 v), 1,8 (někde uvadí také 1,9) je bud OHC 16 V ta má tušim 75 kW a pak ještě sportovní verze DOH ta má 128 koní.Jinak to auto je pořád moc hezký a určitě může ještě dobře jezdit, je-li v dobrém tech, stavu s rozumným počtem km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 04.06.2006 12:02, RE: mzada
wolff napísal:
O tom autě něco vím, měl sem ho daleko delší dobu než uživatel zde píšící, tak jen pár oprav, či detailů.
Pokud je mi známo 1,6 je taky 16 v (ale v tomhle si jistý nejsem, měl sem taky 1,8.. 1,8 je jeden z nejlepších mazďáckých motorů (bavím se o tom se 75 kW s rozvodem SOHC. Nevím, jakým způsobem autor jezdí nebo spíše v jakým stavu to auto má, já jsem s tou 1,8 měl dlouhodobý průměr někde kolem 7,5 l bezninu a to jezdím po Brně a velmi svižně. S lambdou sem za nějakou dobu 5 let problém neměl...
No 1.6 8V mala 62kw
1.6 16V mala 66kw
1.8 16V mala 76kw
1.8 16V DOHC,taktiez uvadzana ako 1.9 mala 96kw
inak objem 76kw a 96kw jednaosmicky je stejny a to 1840ccm
Ten 8 ventil sa vyrabal tusim len do 1992,ostatne az do konca vyroby a to je rok 1994.Spoteby som uviedol take ake som nameral.Musim podotknut ze mam 15 palcove disky to zvysi spotrebu zhruba o 0,3 az 0,5 litra na 100km.Okrem toho 8ventiloveho motoru mala kazda servo,bez servo na 13 palcovych diskoch da sa no na 15 to tazko.
Hrdza napada vyfuk,napravy a spodnu cast blatnikov,ale nijak extremne,urcite ma lepsiu ochranu ako felicia.Inak celkom spolahlive.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.06.2006 23:18, RE: mzada
Brano napísal:
No 1.6 8V mala 62kw
1.6 16V mala 66kw
1.8 16V mala 76kw
1.8 16V DOHC,taktiez uvadzana ako 1.9 mala 96kw
inak objem 76kw a 96kw jednaosmicky je stejny a to 1840ccm
Ten 8 ventil sa vyrabal tusim len do 1992,ostatne az do konca vyroby a to je rok 1994.Spoteby som uviedol take ake som nameral.Musim podotknut ze mam 15 palcove disky to zvysi spotrebu zhruba o 0,3 az 0,5 litra na 100km.Okrem toho 8ventiloveho motoru mala kazda servo,bez servo na 13 palcovych diskoch da sa no na 15 to tazko.
Hrdza napa...
Mal som 1.6 16V a bolo mi tvrdene, ze ma ventily-hydrostely. Za studena trochu klepala.
Mal som ju na LPG, co vyrazne skodilo vyfuku. Za cca 2,5 roka som nemal vyrazne problemy. Stylove auticko, ktore tak lahko moralne nezostarne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 02.10.2006 16:17, RE: mzada
henry napísal:
Mal som 1.6 16V a bolo mi tvrdene, ze ma ventily-hydrostely. Za studena trochu klepala.
Mal som ju na LPG, co vyrazne skodilo vyfuku. Za cca 2,5 roka som nemal vyrazne problemy. Stylove auticko, ktore tak lahko moralne nezostarne.
Dnes uz maju tie auta cosi za sebou.Najme ak to mal neaky mlady typek.
Ceny ND su vcelku prijatelne.Pokial ide o druhovyrobu.
Motor taha pekne.Myslim ta 1.8 16v,76kw.
Je to trvalka,ktora vyzera stale dobre,ked sa zoberie doba vzniku a dizajn konkurencie v tych casoch.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.