0
späť
 

diskuze k tématu: Mazda 3 2.0 MZR i-stop: Řidičovo potěšení

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.04.2012 11:49, sport
Přiznám se, že mi uniká důvod pění ód na sportovní vlastnosti. Mě naopak "německé" tuhnutí aut hodně vadí. V provozu se sportovně moc jezdit nedá a při stavu silnic mě mnohem víc zajímá schopnost podvozku filtrovat díry a jeho odolnost na českém tankodromu vydávaném vtipně za silnice.
PS: Kdo chce opravdu motoristicky sportovat za snesitelný peníz, měl by si koupit motorku - ta je schopná poskytnout sport na úrovni automobilového supersportu za řádově nižší peníze (četně ježdění po okruhu).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.04.2012 14:16, RE: sport
Pavlik napísal:
Přiznám se, že mi uniká důvod pění ód na sportovní vlastnosti. Mě naopak "německé" tuhnutí aut hodně vadí. V provozu se sportovně moc jezdit nedá a při stavu silnic mě mnohem víc zajímá schopnost podvozku filtrovat díry a jeho odolnost na českém tankodromu vydávaném vtipně za silnice.
PS: Kdo chce opravdu motoristicky sportovat za snesitelný peníz, měl by si koupit motorku - ta je schopná poskytnout sport na úrovni automobilového supersportu za řádově nižší peníze (četně ježdění po okruhu).
Mám Yamahu 600 a když si chci užít, stačí se povozit po okreskách. S autem si tolik neužiju. Nicméně kolik Čechů je ochotno sednout na silnější motorku? A kdyby - jak by to na silnicích vypadalo?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.04.2012 16:17, Vymírající druh
Atmosférický dvoulitr s manuálem v sedanu nižší střední třídy, který nemá odporně protažené světla až k čelnímu sklu, vypínatelným ESP s potentním podvozkem i řízením a normální ruční brzdou? Kolik dalších takových aut se teď vyrábí? Jedinou mouchou je ten i-stop, ale u atmosférického benzínu aspoň škodí nejmíň, i když bych ho nechal deaktivovat trvale. Jen tak dál Mazdo, vydrž než si na tě pořádně došlápne EURO X!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.04.2012 17:24, Strucne
Petr-Tipcars: Jen ve strucnosti: ridil jsem s benzinovou sestnactkou. az na to, ze pro subjektivni pocit zivosti bylo nutno vytocit nad 4.000 otacek (kvuli zprevodovani, ktere je trosku delsi) to auto jako celek prakticky nemelo slabinu. podvozek OK, motor vlastne take OK, trosku vyssi posez, rozdilne grafiky opravdu neresim, jsou horsi veci na svete. mozna trosku mensi druha rada dveri ale prumerna osoba se bez problemu sveze. prekvapive velky kufr. dobre, velmi dobre funkcni auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.04.2012 21:46, RE: Strucne
anonym napísal:
Petr-Tipcars: Jen ve strucnosti: ridil jsem s benzinovou sestnactkou. az na to, ze pro subjektivni pocit zivosti bylo nutno vytocit nad 4.000 otacek (kvuli zprevodovani, ktere je trosku delsi) to auto jako celek prakticky nemelo slabinu. podvozek OK, motor vlastne take OK, trosku vyssi posez, rozdilne grafiky opravdu neresim, jsou horsi veci na svete. mozna trosku mensi druha rada dveri ale prumerna osoba se bez problemu sveze. prekvapive velky kufr. dobre, velmi dobre funkcni auto.
Mám dvoulitr předchozí generace ("jen" 108 kW) v Mazdě 6 a jakkoliv je motor svým projevem sympatický, občas mě štve, že když si to plynule ženu (nejlépe ještě na tempomat) a nemám zrovna náladu na kvedlání kvaltů, tak v okamžiku, kdy chci bezpečně předjet nějakého loudu, musím chtě nechtě ze šestky přeřadit na trojku, tedy přesně dostat se nad zmíněných 4 tis. otáček. Když jedu s otcem v jeho 1.9tdi octávce, tak ho prakticky nevidím řadit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.04.2012 20:31, RE: Strucne
BohuslavB napísal:
Mám dvoulitr předchozí generace ("jen" 108 kW) v Mazdě 6 a jakkoliv je motor svým projevem sympatický, občas mě štve, že když si to plynule ženu (nejlépe ještě na tempomat) a nemám zrovna náladu na kvedlání kvaltů, tak v okamžiku, kdy chci bezpečně předjet nějakého loudu, musím chtě nechtě ze šestky přeřadit na trojku, tedy přesně dostat se nad zmíněných 4 tis. otáček. Když jedu s otcem v jeho 1.9tdi octávce, tak ho prakticky nevidím řadit.
Petr-Tipcars: Dobrý den pane Bohuslave, poměrně dlouho jsem přemýšlel, co Vám odpovědět a jestli vůbec má smysl něco odpovídat. On totiž Váš otec nepodřazuje o více stupňů z jednoduchého důvodu: přetočený diesel už moc parády neodvede. Pokud navíc prakticky neřadí vůbec, může jej časem potkat výměna dvouhmoty...Mimochodem podřazení o více stupňů při předjíždění je pro mne preventivní záležitost a vůbec to nevnímám negativně, zpravidla se snažím před předjížděný vůz dostat co nejrychleji (obvykle kvůli vozům za mnou, aby to také stihly). Nemám rád, když lidi předjíždí stylem vyhlídkové jízdy, kdy si předjížděný může prohlídnout jejich vůz během několikaminutové předváděcí akce "od hlavy až k patě" a ještě musí brzdit, aby se před něj stihl předjíždějící milostpán zařadit. Nevím, sedlat M6 s tímto dvoulitrem, asi bych si nestěžoval, že musím kvedlat fofrklackem při předjíždění...Jsou horší věci na světě.
reagovať
bulawaio
počet príspevkov62
dátum registrácie18.06.2013
Štvrtok 19.06.2014 07:43, zpřevodování?
ahoj,neví někdo jak je zpřevodována tahle kráska? kolik točí při 130 km/h?
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.