0
späť
 

diskuze k tématu: Lexus IS200d: Elegán se sportovním nádechem

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.04.2012 15:21, Motor... 2,2 D-Cat?
Obávám se, že v Lexusech (dieselových) je nechvalně proslulý turbodiesel 2,2 D-Cat. Mám ho sám doma, v Toyotě Avensis. Bohužel je spotřeba vysoká, což je dáno přítomností systému pro čištění spalin (žádný filtr ale katalyzátor, do kterého se neustále "přivstřikuje" nafta pro dohořívání spalin). Sice člověk nemá starosti s filtrem pevných částic ale de facto motor zase žere jako by měl o 1-2 válce více (naše reálná spotřeba doma je tak 7,5 l na dálku a i přes 8 l nafty ve městě a okolí na krátké trasy). I zminovaný turboefekt tam opravdu je, v nízkých otáčkách se moc neděje a pak velké turbo zatáhne jako blázen... Bohužel řídící jednotky Toyota nelze nijak upravit, motor nelze "předělat" na verzi 110 kw bez tohoto prokletého systému.. škoda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.04.2012 16:09, RE: Motor... 2,2 D-Cat?
Ondřej Eliáš napísal:
Obávám se, že v Lexusech (dieselových) je nechvalně proslulý turbodiesel 2,2 D-Cat. Mám ho sám doma, v Toyotě Avensis. Bohužel je spotřeba vysoká, což je dáno přítomností systému pro čištění spalin (žádný filtr ale katalyzátor, do kterého se neustále "přivstřikuje" nafta pro dohořívání spalin). Sice člověk nemá starosti s filtrem pevných částic ale de facto motor zase žere jako by měl o 1-2 válce více (naše reálná spotřeba doma je tak 7,5 l na dálku a i přes 8 l nafty ve městě a okolí na krátké ...
Podle mých informací je to opravdu stejný motor. Po svezení v Avensisu se stejnou motorizací mě ovšem překvapilo, že je na tom Toyota podstatně lépe s odhlučněním motoru a vibrace se tolik nepřenáší do volantu.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.