Corlis napísal:
prosím o info, co se tady vlastně dělo v AMT Group? prý to bylo provázáno na Autec BMW /Udo Richter/, který také zkrachoval.
Jinak také přidám negativum, mám kamaráda, co má přítelkyni, která jezdí v Discovery 3 a je neustále v servise i s naprosto banálními závadami, co se u normálních aut nevyskytnou.
V tom článku vyzdvihují kvality, který má i můj nissan patrol z roku 99, 2,8 td, v terenu parada, na silnici to urcite neni tak obratny jako RR, ale neni tam tolik kravin co by se mohlo vys...t, takze slouzi porad coz mi prijde lepsi nez nekam jet a pak na půli cesty shanet servis , z toho bych se asi "vobjel". Verim tomu ze ta elektronika v RR ma neco do sebe , ma tam mody na snih, koleje, silnici, blato a ja nvm co vsechno, ale kdyz jste ridic (ne pako) tak pomoci plynu , redukci prevodovky a obcas uzaverky diferencialu zvladnete vse jako RR s elektronikou. Prijde mi ze delaji auta pro blbce ted, je to neco takovyho jako driv byl DOS na PC ale protoze to nebyl OS kterej by byl graficky zpracovanej tak tam nacpali windowse vsude a zpocatku hruza a ted taky nic moc, proste jen predelavka aby se pitomci v operacnim systemu neztraceli :D