Piatok 14.09.2018 14:10,
THESIS
Jsem majitelem tohoto auta. Kdybych ho měl kupovat znova, udělal bych to. I když já kupoval Thesise za podstatně lepší cenu než je tento kousek (našel jsem na www.subito.it . Cena byla za 67 000 CZK i s dovozem, exteriér pohledově super, interiér také super). Ale zase tohle je opravdu pěkné. Je to nejvyšší výbava.
Mám také "dízla", ale dvouventil 110 kW. Takže k motoru u kousku na obrázku toho moc neřeknu. Je to čtyřventil s hydroštely. S tím co mám, jsem maximálně spokojen. Mé zkušenosti:
Auto mám jako "výletní", ne na denní jezdění. Absolvoval jsem s ním 3 dovolené ve čtyřech a maximální spokojenost. Trvalá průměrná spotřeba 6,4 l. Problém vidím v některých náhradních dílech. Hlavně jsou to díly zavěšení - hliníková ramena. Některé díly se nedají ani v druhovýrobě už sehnat - nedělají se. I když existuje komunita příznivců značky, kde se dá pomoci. Auto jsem kupoval v IT po prvním majiteli, který ho vlastnil 13 let a najel 220 000 km. Po této době byl podvozek celkem v dobrém stavu - malá vůle byla na předku v jednom rameni (kulák). Rameno se mi podařilo v roce 2016 sehnat a vyměnit. Dále byl ještě na konci života dvouhmotový setrvačník (oprava svépomocí cca 16 000 CZK- nová spojka+nové ložisko+nový setrvačník). Ještě jsem měnil pár dílů, abych mohl auto považovat za spolehlivé. Dle mne auto na svůj věk vypadá výborně. Za stavu, kdy jsem schopen vše vyřešit vlastními silami (mám také diagnostiku), je auto zatím docela nízkonákladové. Po ujetí 22000 km (většinou rodinné výlety a dovolená) jsem s autem maximálně spokojen. Ale dle mého názoru - pokud bych měl auto servisovat externě - tak bych s koupí váhal. Dobrý odborník je jeden na Slovensku a myslím 1 v Čechách. Ale zase to auto není nic, co by dobrý automechanik nezvládl. Chce to chtít, umět sehnat dokumentaci k autu a diagnostiku. Zatím auto jezdí výborně, podvozek tichý, žádná vůle. Klimatizace stále funkční, zatím bez oprav. Interiér na ujeté kilometry nevypadá a je jak nový. najeto
Kousek na obrázku - pokud má opravdu najeto cca 160 000 km - by mohl při dobrém servisu ještě několik desítek tisíc km dobře sloužit. Je krásný. Ještě připomínám, že navigace v Thesisce má jednu nevýhodu - poslední mapy jsou cca z roku 2011 a tedy já už podle nich nejezdím. Auto je asi první, které bylo vybaveno operačním systémem Windows a asi první s elektrickou ruční brzdou (výroba od roku 2002).
Thesisů je tady málo a třeba během letošní dovolené v CZ jsem potkal pouze jednu, černou Thesisku.
reagovať