0
späť
 

diskuze k tématu: Lancia Kappa 2.0

kategórie zaradenia témy: poradna, servisní náklady, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2005 08:32, Kappa
Auto vypadá pěkně a je neokoukané. Benzín má, ale asi velkou spotřebu. Má někdo zkušenost s naftovým motorem ? Za kolik jezdí ? Co spolehlivost ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2005 09:50, RE: Kappa
PV napísal:
Auto vypadá pěkně a je neokoukané. Benzín má, ale asi velkou spotřebu. Má někdo zkušenost s naftovým motorem ? Za kolik jezdí ? Co spolehlivost ?
Hmm, tak tohle auto jsem viděl jen parkrát v životě. Proč se u nás vlastně neprodávají Lancie jako nová auta?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2005 10:03, Náhradní díly
Je jasné, že tím, že se u nás neprodávala, nejsou na ni náhradní díly, ale věřím tomu, že na italských vrakovištích seženete uplně všechno...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2005 10:08, RE: Kappa
PV napísal:
Auto vypadá pěkně a je neokoukané. Benzín má, ale asi velkou spotřebu. Má někdo zkušenost s naftovým motorem ? Za kolik jezdí ? Co spolehlivost ?
Som zo SR a mal som Lanciu Kappa 2.4 V5 TDI. Na tento motor sa nechytajú žiadne iné motory, či už benzínové alebo naftové. Auto má neuveritelný záťah, motor je tichý. Kombinovaná spotreba sa pohybovala okolo 8-10 litrov, problémom boli ceny náhradných dielov! Lanciu z tohto pohladu nikdy viac!!! Ináč jazda s týmto autom je zážitok na celý život...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2005 12:56, Lancia KAppa
Tenhle typ lancie vlastnil i prezident Václav Havel,dokonce asi před dvěma lety ho jeden autobazar nabízel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2005 13:08, RE: Lancia KAppa
Martin napísal:
Tenhle typ lancie vlastnil i prezident Václav Havel,dokonce asi před dvěma lety ho jeden autobazar nabízel.
Tak to jej dostal určitě jako nějaký dar od italského prezidenta!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2005 19:27, RE: Lancia KAppa
Prezident napísal:
Tak to jej dostal určitě jako nějaký dar od italského prezidenta!
Ne koupil si ho. Měl vždycky Lancie, dokonce měl i Themu. Jo pan prezident měl vždycky vkus. teď už je bohužel pod vlivem ne moc inteligentní dámy...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2005 23:29, kappa
Mam Kappu 2.0 20V a byl jsem s ni letos v Portugalsku a bez problemu. Ale nejde mi u ni klima, jedina zavada za 100 tisic km. Opravdu je s ni zazitek jezdit, ale ceny nahradnicich dilu odrazuji. Ale co koupite s takovou vybavou. Pohybuji se 1998 do 90.000Kč. To je cena!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2005 09:18, RE: Lancia KAppa
anonym napísal:
Ne koupil si ho. Měl vždycky Lancie, dokonce měl i Themu. Jo pan prezident měl vždycky vkus. teď už je bohužel pod vlivem ne moc inteligentní dámy...
Pan prezident Havel jezdil ale okolo roku 1990 vozidlem Renault 21, ktere dostal od francouzskeho prezidenta. To proto, ze v te dobe nemel Hrad nakoupene ani auto pro hlavu statu. Zhruba od poloviny 90. let vyuzival Mercedes-Benz tridy S. V Lancii si jej osobne nikdy nepamatuji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2005 13:34, RE: Lancia KAppa
AnderN napísal:
Pan prezident Havel jezdil ale okolo roku 1990 vozidlem Renault 21, ktere dostal od francouzskeho prezidenta. To proto, ze v te dobe nemel Hrad nakoupene ani auto pro hlavu statu. Zhruba od poloviny 90. let vyuzival Mercedes-Benz tridy S. V Lancii si jej osobne nikdy nepamatuji.
R21 dostal od Porttugalskeho prezidenta, kappu mel zlatou 2,0T ale najezdil na ni par tisic km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2005 19:43, RE: Lancia KAppa
anonym napísal:
R21 dostal od Porttugalskeho prezidenta, kappu mel zlatou 2,0T ale najezdil na ni par tisic km.
Tu Lancii měl jako svůj soukromý vůz,takže toho s ní asi moc nenajezdil,ale ten renault si myslím že byla 25 a ne 21.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.10.2005 20:17, 2.0i turbo 16V
To co píše autor článku je bohužel pro mě a asi i jiné úplná pravda. Mám ji pár měsíců, zábavy jsem si s ní užil opravdu hodně, komfort a zátah turba je opravdu parádní. Ale pak si to tak jednou člověk švihá od Prahy do kopců po D1 a najednou u Humpolce konec. Téměř přesně při najetých 100tisících. Jetý motor neseženete ani v Itálii a totální generálka díky šikovnému kamarádovi přišla "jen" na necelých 40tisíc. Aspoň že mi neproletěla ta ojnice blokem motoru... Nakonec si ji ale stejně nechám, skoro nový motor mi žádný kupující neocení a manželka ji na cestách do práce snad už neuhoní.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.10.2005 21:42, RE: 2.0i turbo 16V
tony napísal:
To co píše autor článku je bohužel pro mě a asi i jiné úplná pravda. Mám ji pár měsíců, zábavy jsem si s ní užil opravdu hodně, komfort a zátah turba je opravdu parádní. Ale pak si to tak jednou člověk švihá od Prahy do kopců po D1 a najednou u Humpolce konec. Téměř přesně při najetých 100tisících. Jetý motor neseženete ani v Itálii a totální generálka díky šikovnému kamarádovi přišla "jen" na necelých 40tisíc. Aspoň že mi neproletěla ta ojnice blokem motoru... Nakonec si ji ale stejně nechám, s...
Osobní rada: Používejte olej 10W-60 (obvykle označovaný u různých výrobců coby Racing), je drahý, ale nehoří a tvoří pevný olejový film. Při každém druhém tankování kontrolujte jeho hladinu. Měňte jej po 10-ti tisících km a vždy proveďte výplach motoru. Prodávají se takové celkem účinné "srágory" do oleje. Přijedete do servisu, před výměnou to do starého oleje nalijete, necháte pět minub běžet NA VOLNOBĚH a vypustíte olej. Člověk se diví, co vše si ta italská bohatou směsí karbonující bestie v sobě vytvoří. Za velkou část problémů může ucpávající se mazání.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.01.2006 11:31, RE: 2.0i turbo 16V
Martin Vaculík napísal:
Osobní rada: Používejte olej 10W-60 (obvykle označovaný u různých výrobců coby Racing), je drahý, ale nehoří a tvoří pevný olejový film. Při každém druhém tankování kontrolujte jeho hladinu. Měňte jej po 10-ti tisících km a vždy proveďte výplach motoru. Prodávají se takové celkem účinné "srágory" do oleje. Přijedete do servisu, před výměnou to do starého oleje nalijete, necháte pět minub běžet NA VOLNOBĚH a vypustíte olej. Člověk se diví, co vše si ta italská bohatou směsí karbonující bestie v s...
jsem majitelem tohoto auta, verze Coupe. Je to naprosto unikatni vuz. Predesilam, ze predchoze jsem byl zvykly na znacku Mercedes. Lancia Kappa a pak nasledny model Thesis, ktery jsem mel moznost vyzkouset, mohu jen doporucit. Jsou to vozy velice kvalitne zpracovane, maji spickove jizdni vlastnosti a bud se o vuz staram skutecne dobre nebo fama motoru 2.0 16V turbo je podlozena pouze vseobecnou nevrazivosti vuci italskym vozum a kdyz se neco takoveho stane, tak majitel a jeho pratele prohlasi: "no, jo, ital, co se dalo cekat.. navic atyp, tak co chcesh", ale do dnesniho dne mne svou spolehlivosti udivuje. Vuz ma pres rok a je chipovan na 240hp.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.01.2006 11:32, RE: 2.0i turbo 16V
crownsen napísal:
jsem majitelem tohoto auta, verze Coupe. Je to naprosto unikatni vuz. Predesilam, ze predchoze jsem byl zvykly na znacku Mercedes. Lancia Kappa a pak nasledny model Thesis, ktery jsem mel moznost vyzkouset, mohu jen doporucit. Jsou to vozy velice kvalitne zpracovane, maji spickove jizdni vlastnosti a bud se o vuz staram skutecne dobre nebo fama motoru 2.0 16V turbo je podlozena pouze vseobecnou nevrazivosti vuci italskym vozum a kdyz se neco takoveho stane, tak majitel a jeho pratele prohlasi: "...
(oprava)...vuz "mam" pres rok..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.03.2006 10:34, RE: Lancia KAppa
AnderN napísal:
Pan prezident Havel jezdil ale okolo roku 1990 vozidlem Renault 21, ktere dostal od francouzskeho prezidenta. To proto, ze v te dobe nemel Hrad nakoupene ani auto pro hlavu statu. Zhruba od poloviny 90. let vyuzival Mercedes-Benz tridy S. V Lancii si jej osobne nikdy nepamatuji.
Prezident Havel mel Lancii Themu 2.0 16v Turbo,byla to plna vybava ale nebyla to Thema LX coz byla skoda-ty meli nadherne vyresenou palubni desku.Havlova Thema je nyni v Cernilove u Hradce Kralove kde ji vlastni automechanik z firmy AUTO MALECEK ktery se specializuje na italska vozidla.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.04.2006 09:41, RE: Kappa
PV napísal:
Auto vypadá pěkně a je neokoukané. Benzín má, ale asi velkou spotřebu. Má někdo zkušenost s naftovým motorem ? Za kolik jezdí ? Co spolehlivost ?
Za kolik jezdí?mám Kappu 2.0 20v Turbo,a když jedu normálně a do 160 km/h tak Praha-Brno 17l naturalu,což je 8,5l/100km a to de ne?nafta je podobná ,ale úspornější hlavně ve městě,tam bohužel spotřeba mého vozu šplhá na 10-12 l/100km ale pořád si myslím,že to není až tak špatný.Pokud si ale někdo bude chtít s někým dokazovat sílu aut,tak věřím ve spotřebu okolo 18l/100km
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.04.2006 10:04, Lancia Kappa
Musím reagovat na hlavní článek,zajímalo by mne jak velké zkušenosti má s tímto vozem člověk,který napsal tuto recenzi.Je pravda že mazací komplex Lancií všeobezně má nějaké mouchy,ale pokud držíte olej nad maximem,rozhodně "pravá táhlá nezadírá".konstrukce turbo motoru čtyřválce není lamač klik je to o tom jak se k tomu jednotliví majitelé chovali.pokud držíte olej a pravidelně měníte a kontrolujete...není problém.Všeobecně náhradní díly : kupte si jakékoliv auto okolo 6 ti let stáří a stejné třídy vozu, ceny sou podobné né-li v průměru na nižší hladině.pokud si například koupím stejně starého chryslera concorde tak si myslím že s lancií můžete být vysmátí i když zde není přímé zastoupení značky Lancia.Pokud máte jakékoliv zkušenosti s cenou dílů atd prosím reagujte.

PS:pokud se někomu přidře nebo potká motor ať už u čehokoliv tak když nechá v servise 40 000kč tak může být mnohdy ještě rád...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 11:41, RE: Lancia Kappa
Lukáš napísal:
Musím reagovat na hlavní článek,zajímalo by mne jak velké zkušenosti má s tímto vozem člověk,který napsal tuto recenzi.Je pravda že mazací komplex Lancií všeobezně má nějaké mouchy,ale pokud držíte olej nad maximem,rozhodně "pravá táhlá nezadírá".konstrukce turbo motoru čtyřválce není lamač klik je to o tom jak se k tomu jednotliví majitelé chovali.pokud držíte olej a pravidelně měníte a kontrolujete...není problém.Všeobecně náhradní díly : kupte si jakékoliv auto okolo 6 ti let stáří a stejné t...
Má někdo zkušenost s motorem 2.0 20V bez turba?jak je spolehlivý?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 11:54, Kappa
bruno napísal:
Má někdo zkušenost s motorem 2.0 20V bez turba?jak je spolehlivý?
Je to fakt pekny voz a ceny su skutocne nizke, takze ked kupi clovek slusnu a robustnu mechanicky odolnu Kappu za 100 000 a potom do nej investuje dalsich 70 000 vzhladom na cenu nahr. dielov, je to stale lepsie jak keby si kupil napr ojazdeny opel alebo vw passat za 170 000, nie? Co sa tyka tohto vozidla, tiez by som sa rad dozvedel este nejake podrobnosti navyse ...
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.