0
späť
 

diskuze k tématu: Některé modely Kia koupíte s přestavbou na LPG

kategórie zaradenia témy: korejská vozidla, korejská vozidla
mikelight
počet príspevkov34
dátum registrácie01.08.2010
Štvrtok 31.01.2013 16:05, Vhodnost LPG u KIA motoru
Nevite nekdo, jak se Kia motory obecne snasi s LPG?
Maji hydrostely, nebo pevnou ventilovou vuli?

Ono je sice pekny, ze to ofiko vyrobce nabizi, ale kdyz pak clovek bude muset na sestelovani co 30tkm, tak to nepotesi.
Navic do toho jeste vstupuje primy vstrik, kde se snizuje o neco navratnost.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Štvrtok 31.01.2013 19:41, RE: Vhodnost LPG u KIA motoru
mikelight napísal:
Nevite nekdo, jak se Kia motory obecne snasi s LPG? Maji hydrostely, nebo pevnou ventilovou vuli? Ono je sice pekny, ze to ofiko vyrobce nabizi, ale kdyz pak clovek bude muset na sestelovani co 30tkm, tak to nepotesi. Navic do toho jeste vstupuje primy vstrik, kde se snizuje o neco navratnost.


O výdrž bych strach neměl, motory hiunday / kia byly vždy vhodné pro LPG. Jak je řešen ventilový rozvod nevím, ale o hydroštelech mám značné pochyby - když jsem si projížděl vengu a i30 s uvedeným motorem 1,4 litru, postrádal jsem po nastartování onu typickou chvilku cvakání ventilů před vymezením vůle. A ještě něco - tento motor, stejně jako 1,6 litru, není vybaven přímým vstřikem (je to obyčejné MPI).
reagovať
David K
počet príspevkov9
dátum registrácie06.01.2011
Štvrtok 31.01.2013 21:49, RE: Vhodnost LPG u KIA motoru
mikelight napísal:
Nevite nekdo, jak se Kia motory obecne snasi s LPG? Maji hydrostely, nebo pevnou ventilovou vuli? Ono je sice pekny, ze to ofiko vyrobce nabizi, ale kdyz pak clovek bude muset na sestelovani co 30tkm, tak to nepotesi. Navic do toho jeste vstupuje primy vstrik, kde se snizuje o neco navratnost.


Nema primy vstrik, mame je ve firme cca 8ks cca 2roky a neni problem, neni to prestavba primo od KIE, ale od mistniho plynare. Sef tvrdi, ze KIA garantuje standardni zaruku i s plynem, ale jestli to ma nejak smluvne podlozene nevim. Kdyz jsme mely plyn ve Fabiich, tak se porad neco resilo, ale asi ne kvuli plynu, ale kvuli HTPcku. Ja take premyslim o prestavbu soukromeho C-maxe 1,8i, ale to neni idealni motor pro LPG. I s primazavanim mam obavu.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.