0
späť
 

diskuze k tématu: Kia Soul v testu spotřeby

kategórie zaradenia témy: korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.06.2009 06:15, soul
To by šlo, ale zaráží mě trochu to zpracování, na fotce č.31 vypadá do plato zespodu jako dodělávané doma a na f. č.32 to čalounění sedadel zezadu...Možná kdyby ho dělali na Slovensku, ale bylo by to lepší?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.06.2009 06:16, RE: soul
Alda napísal:
To by šlo, ale zaráží mě trochu to zpracování, na fotce č.31 vypadá do plato zespodu jako dodělávané doma a na f. č.32 to čalounění sedadel zezadu...Možná kdyby ho dělali na Slovensku, ale bylo by to lepší?
au, mělo být "to" plato
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.06.2009 07:19, RE: soul
Alda napísal:
To by šlo, ale zaráží mě trochu to zpracování, na fotce č.31 vypadá do plato zespodu jako dodělávané doma a na f. č.32 to čalounění sedadel zezadu...Možná kdyby ho dělali na Slovensku, ale bylo by to lepší?
To plato jsem také nepochopil ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.06.2009 08:43, 9 litru??
naftak u tohodle pidi auta 9 litru??
tak to se mi zda hodne drsny
nedavno sem se svym benzinem byl na slovensku, tak polovina dalnice, polovina silnce 1. tridy, tam prumer 120, spotreba 8.5, nazpatek prumer 105, spotreba 7
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.06.2009 08:50, Uf
prve jsem myslel, že testují benzín. To jsem si říkal, že taková spotřeba ujde. Jenže ono je to v naftě. To si můžou str čit. Stejně bych si korejše nekoupil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.06.2009 09:44, RE: 9 litru??
rudastraka napísal:
naftak u tohodle pidi auta 9 litru??
tak to se mi zda hodne drsny
nedavno sem se svym benzinem byl na slovensku, tak polovina dalnice, polovina silnce 1. tridy, tam prumer 120, spotreba 8.5, nazpatek prumer 105, spotreba 7
Doporucuji si precist clanek cely, nez tu zacnete placat hlouposti. Prumerna spotreba vysla 5,8l
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.06.2009 10:04, Soul útočí
Musím říct, že Soul se mi velmi líbí. I přesto mám ale pocit, že jeho vzhled velmi rychle zestárne a stane se naprosto neaktuální. Ale to ukáže čas.
K platu zmíněnému v 1. příspěvku: jedná se o krycí plato zavazadlového prostoru a na fotce opravdu působí značně prapodivným dojmem (ze spodní strany).

Pro TipCars:
Novinka v podobě zakomponování více fotografií do jednoho obrázku podle mě není špatná myšlenka. Dokonce je vaše provedení i estetické, fajn. Ale k tomu, aby se jednalo o použitelné řešení, schází podle mě ZÁSADNÍ věc - a tou je DOSTATEČNÉ ROZLIŠENÍ. Pokud byste zvýšili rozlišení (např. třeba na 1024x768pix), pak by vše bylo v pořádku. Takhle ale podle mě snaha vychází spíše záporně. Možná se jedná jen o můj názor, možná ne.
Hezký den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.06.2009 11:19, RE: Soul útočí
rohYpnol napísal:
Musím říct, že Soul se mi velmi líbí. I přesto mám ale pocit, že jeho vzhled velmi rychle zestárne a stane se naprosto neaktuální. Ale to ukáže čas.
K platu zmíněnému v 1. příspěvku: jedná se o krycí plato zavazadlového prostoru a na fotce opravdu působí značně prapodivným dojmem (ze spodní strany).

Pro TipCars:
Novinka v podobě zakomponování více fotografií do jednoho obrázku podle mě není špatná myšlenka. Dokonce je vaše provedení i estetické, fajn. Ale k tomu, aby se jednalo o použitelné řeš...
Díky, pokusím se vyhovět
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.06.2009 12:10, Když už si autor v úvodu......
položí řečnickou otázku, tak by si na ni mohl v závěru i odpovědět že? Vyplatí se tedy investovat 40 000 do thoto motoru? Já říkám že nevyplatí sice je tedka nafta o kronu pade levnější ale i tak návratnost 110 000km je moc. A to se nebavíme o žádné údržbě, jen vydaní za palivo.Jinak tabulky jsou vyplněný dobře abych nehanil pana Šikla.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.06.2009 15:05, Benzin nebo diesel
Tak Vám nevím. Z článku jsem se dozvěděl, že testují dieselový (vznětový) motor - a hle - dále čtu o zážehové šestnáctistovce. Tak byl to benzín, nebo nafta ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.06.2009 16:41, RE: 9 litru??
Vywern napísal:
Doporucuji si precist clanek cely, nez tu zacnete placat hlouposti. Prumerna spotreba vysla 5,8l
okruh 1 5.3
okruh 2 9.0, maj to tam 2x
jak prisli k cislu 5.8 nechapu
ty se nauc chapat jednoduchy psany text
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.06.2009 17:15, RE: 9 litru??
rudastraka napísal:
okruh 1 5.3
okruh 2 9.0, maj to tam 2x
jak prisli k cislu 5.8 nechapu
ty se nauc chapat jednoduchy psany text
Po zdolání prvního okruhu jsem naměřil spotřebu 5,3 l/100km , po zdolání druhého ostře zajetého 9,0 l/100 km. Třetí číslo 5,8 l/100 km značí konečnou kombinovanou spotřebu po týdenním testování (mix všech jízd).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.06.2009 21:40, RE: 9 litru??
Petr - TipCars.com napísal:
Po zdolání prvního okruhu jsem naměřil spotřebu 5,3 l/100km , po zdolání druhého ostře zajetého 9,0 l/100 km. Třetí číslo 5,8 l/100 km značí konečnou kombinovanou spotřebu po týdenním testování (mix všech jízd).
dekuji za vysvetleni, ale o tydennim testovani v clanku neni ani zminka
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.06.2009 09:21, ŽIVIT BYCH TO NECHTĚL
Pavlik napísal:
Tak Vám nevím. Z článku jsem se dozvěděl, že testují dieselový (vznětový) motor - a hle - dále čtu o zážehové šestnáctistovce. Tak byl to benzín, nebo nafta ?
no jako spotřeba při ostré jízdě mě hodně nemile překvapila, musím si rýpnout, ale s mnohými(hlavně některými redaktory) nenáviděným 2,0 TDi PD se s naloženým combi a ostré jízdě ani náhodou nepřehoupnu přes 7 l. A a to je v tom i jízda po dálnici nad hranicí českých rychlostních limitů. Na obranu Soula musím naopak zmínit, že byl oboutý na poměrně velkých "balonech", o čemž by měla být v článku taky zmínka(možná jsem to přehlédl) a kombinace slabého motoru a širokých kol a ostré jízdy pak spotřebu tlačí nahoru, což je všeobecně známo....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.06.2009 10:21, RE: ŽIVIT BYCH TO NECHTĚL
cruise napísal:
no jako spotřeba při ostré jízdě mě hodně nemile překvapila, musím si rýpnout, ale s mnohými(hlavně některými redaktory) nenáviděným 2,0 TDi PD se s naloženým combi a ostré jízdě ani náhodou nepřehoupnu přes 7 l. A a to je v tom i jízda po dálnici nad hranicí českých rychlostních limitů. Na obranu Soula musím naopak zmínit, že byl oboutý na poměrně velkých "balonech", o čemž by měla být v článku taky zmínka(možná jsem to přehlédl) a kombinace slabého motoru a širokých kol a ostré jízdy pak spot...
Motory TDI PD vynikají nízkou spotřebou, ale například Octavii když naložíte, tak není problém jet za 9-10 l/100 km (vyzkoušeno). Pominu-li třídy, tak například Superb na testovací trase s dvoulitrovým TDI PD dosáhl hodnot 6,7/9,7, Octavia Scout 5,9/9,8, Octavia RS 5,7/9,7 atd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.06.2009 11:07, RE: ŽIVIT BYCH TO NECHTĚL
Petr - TipCars.com napísal:
Motory TDI PD vynikají nízkou spotřebou, ale například Octavii když naložíte, tak není problém jet za 9-10 l/100 km (vyzkoušeno). Pominu-li třídy, tak například Superb na testovací trase s dvoulitrovým TDI PD dosáhl hodnot 6,7/9,7, Octavia Scout 5,9/9,8, Octavia RS 5,7/9,7 atd.
fakt nechapu jak to jezdite
jezdime lyzovat pha-tux,, s octavii 2.0tdi, po nemeckych dalnicich 160-180, vejdeme se vphode do 7 litru
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.06.2009 12:21, RE: ŽIVIT BYCH TO NECHTĚL
rudastraka napísal:
fakt nechapu jak to jezdite
jezdime lyzovat pha-tux,, s octavii 2.0tdi, po nemeckych dalnicich 160-180, vejdeme se vphode do 7 litru
Tady nejde o vysokou rychlost, ale o maximální využívání výkonu motoru, tzn. jet tak, jak motor a posléze auto dovoluje. Čím delší trasa, tím menší spotřeba. Prahu Vám přejedu se zmíněnou octavií za 4 l/100 km, ale také třeba za osm.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.06.2009 12:24, RE: ŽIVIT BYCH TO NECHTĚL
rudastraka napísal:
fakt nechapu jak to jezdite
jezdime lyzovat pha-tux,, s octavii 2.0tdi, po nemeckych dalnicich 160-180, vejdeme se vphode do 7 litru
Pro běžné srovnání je nejdůležitější PRVNÍ okruh, který odráží běžný provoz s důrazem kladeným na pohodlnou jízdu a nízkou spotřebu. Využívám tedy rychlosti, zbytečně nebrzdím, předvídám, jízda je maximálně plynulá a pohodová. Druhý okruh vypovídá o tom, kolik si max. vůz vezme v kombinovaném provozu a berte tento údaj spíše orientačně (jet totiž okruh naprosto naplno nejde kvůli bezpečnosti).
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.