0
späť
 

diskuze k tématu: Kia Rio 1,25 DCVVT: Horké zboží

kategórie zaradenia témy: korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.03.2012 10:15, ¨rozvor
Proč se snažíte Kiu Rio srovnávat s fábií, když má rozvor srovatelný se Š. Octavia - 2570 mm?
Upozorňuji, že Octavia I. gen. měla rozvor jen 2513 mm a automobilka byla tak troufalá, že hovořila o střední třídě. Octavia II. má rozvor 2578 mm. O převisy přece vůbec nejde!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.03.2012 10:23, Oblíbená poznámka
Vidím u takového auta zmínku o naftové motorizaci (považuji za vyloženou hloupost), nelením a nakouknu do ceníku. Rozdíl 65 tisíc ve prospěch benzínu, srovnávám s výkonově stejnou motorizací, což je prakticky nejsilnější diesel 1.4 CRDi (66kW) a dostáváme definovaný rozdíl spotřeb 0,9 l/100 km, což odpovídá neuvěřitelné rentabilní vzdálenosti 195 tisíc km.
Jestli tohle někdo koupí v naftě, měl by se rovnou nechat vyšetřit u psychiatra.
A abych nebyl nespravedlivý a porovnával i stejné obsahy, tak rozdíl zde je 45 tisíc a rentabilní vzdálenost je 101 tisíc km (rozdíl spotřeb 1,2 l/100 km). Prostě ideální služební auto na překonávání dlouhých vzdáleností. Tady bude pro začátek stačit psycholog na téma "Jsem závislý na naftě."
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.03.2012 10:37, re: článek
...auto hyzdily hliníkové disky bez poklic... možná je to váš vysněný tuning - hliníkové disky s krásnými, pokud možno chromovanými plastovými poklicemi... Když už chcete zasvěceně psát o autech, tak by ste měl umět rozeznat stříbrné ocelové disky od hliníkových!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.03.2012 10:49, RE: re: článek
libredo napísal:
...auto hyzdily hliníkové disky bez poklic... možná je to váš vysněný tuning - hliníkové disky s krásnými, pokud možno chromovanými plastovými poklicemi... Když už chcete zasvěceně psát o autech, tak by ste měl umět rozeznat stříbrné ocelové disky od hliníkových!
máte pravdu, jde samozřejmě o klasické "plecháče", omlouvám se za mystifikaci. Jinak nic proti nim, lepší takto než s poklicemi..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.03.2012 10:53, RE: re: článek
michal borský napísal:
máte pravdu, jde samozřejmě o klasické "plecháče", omlouvám se za mystifikaci. Jinak nic proti nim, lepší takto než s poklicemi..
souhlas, radši stříbrné plecháče, než "krásné chromované poklice z tjuning šopu"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.03.2012 11:23, RE: re: článek
libredo napísal:
souhlas, radši stříbrné plecháče, než "krásné chromované poklice z tjuning šopu"
ale houby, tomu nerozumíte... nejlepčí jsou přece poklice se spinerama co se furt točí a točí a točí a k tomu chromovaný plastový koberečky z Tesca, nééé?! a když už jsem socka co nemá na spinery tak poklice s imitací děrovanejch kotoučů, to je taky pecka! a potahy, chlupatý, nejlíp tygrovaný!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.03.2012 11:24, RE: Oblíbená poznámka
David V napísal:
Vidím u takového auta zmínku o naftové motorizaci (považuji za vyloženou hloupost), nelením a nakouknu do ceníku. Rozdíl 65 tisíc ve prospěch benzínu, srovnávám s výkonově stejnou motorizací, což je prakticky nejsilnější diesel 1.4 CRDi (66kW) a dostáváme definovaný rozdíl spotřeb 0,9 l/100 km, což odpovídá neuvěřitelné rentabilní vzdálenosti 195 tisíc km.
Jestli tohle někdo koupí v naftě, měl by se rovnou nechat vyšetřit u psychiatra.
A abych nebyl nespravedlivý a porovnával i stejné obsahy,...
krásně rozepsaný, naprosto pravdivý. tesat do mramoru!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.03.2012 11:28, RE: re: článek
michal borský napísal:
máte pravdu, jde samozřejmě o klasické "plecháče", omlouvám se za mystifikaci. Jinak nic proti nim, lepší takto než s poklicemi..
Mě spíše zaujala zmínka o motoru točícím 30 000 otáček - to chciííí, to je pila jako hrom ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.03.2012 12:31, RE: re: článek
tomaskrtek napísal:
ale houby, tomu nerozumíte... nejlepčí jsou přece poklice se spinerama co se furt točí a točí a točí a k tomu chromovaný plastový koberečky z Tesca, nééé?! a když už jsem socka co nemá na spinery tak poklice s imitací děrovanejch kotoučů, to je taky pecka! a potahy, chlupatý, nejlíp tygrovaný!
...a nesmíme zapomenout na chromovaný rámeček pod SPZ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.03.2012 17:50, RE: Oblíbená poznámka
David V napísal:
Vidím u takového auta zmínku o naftové motorizaci (považuji za vyloženou hloupost), nelením a nakouknu do ceníku. Rozdíl 65 tisíc ve prospěch benzínu, srovnávám s výkonově stejnou motorizací, což je prakticky nejsilnější diesel 1.4 CRDi (66kW) a dostáváme definovaný rozdíl spotřeb 0,9 l/100 km, což odpovídá neuvěřitelné rentabilní vzdálenosti 195 tisíc km.
Jestli tohle někdo koupí v naftě, měl by se rovnou nechat vyšetřit u psychiatra.
A abych nebyl nespravedlivý a porovnával i stejné obsahy,...
Korejci trochu zaspali dobu. Dlouhou dobu neměli pro malá auta žádné diesely a až teď, kdy jsou diesely v malých autech na ústupu, je začali nabízet. 1.1 CRDi je v současnosti asi nejmenší diesel dostupný na evropském trhu (nebereme li v potaz dvoumístný Smart).
Nějací zákazníci se najdou snad jen ve Francii nebo v Belgii, tam je daňové zvýhodnění nafty o dost větší než u nás.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 10.03.2012 10:56, RE: ¨rozvor
donald napísal:
Proč se snažíte Kiu Rio srovnávat s fábií, když má rozvor srovatelný se Š. Octavia - 2570 mm?
Upozorňuji, že Octavia I. gen. měla rozvor jen 2513 mm a automobilka byla tak troufalá, že hovořila o střední třídě. Octavia II. má rozvor 2578 mm. O převisy přece vůbec nejde!
Zcela nesmysl. Rozvor v dnešní době nic neznamená. S prostorností nemá problém de facto nikdo. Přitom delší rozvor neznamená nutně žádné pozitivum.
1) nápravy blíže deformačním zónám, i menší kolize pak dopadá hůř s KO geomertie/náprav
2) menší obratnost, větší poloměr zatáčení
Navíc automobilky pracují s rozvorem odlišně. Třeba M-B u nového A-classe kopíruje BMW, tedy velký rozvor, ale v interiéru stejně místa tak tak v důsledku uložení motoru.

Prostě delší rozvor automaticky neznamená vůbec nic. Např. nová i30 vs. Golf. Golf má kratší rozvor, přitom jízdně je na tom lépe a s prostorností kabiny taktéž lépe. Kde je tedy přínos delšího rozvoru nové i30? Nikde.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.