anonym napísal:
jo, to auto se povedlo, korejci se učí rychle, v něčem jsou už i napřed před evropou...
Tos myslel vážně?Snad ne!?!?!
Co,prosím,krom financování dělali korejci?Že to byli tito pánové je jasné a kolik je tam korejců?1/DAVID LABROSSE,produktový plánovač, KIA,44 let, narozen v Kanadě, předtím VW, logistické a koncepční studie.
2/ALEX HONISCH,šéf vývoje KIA,54 let,Německo,předtím Opel,podvozky
3/MIKLOS KOVACS,design KIA Evropa,39 let, Maďarsko,předtím exteriér Audi
4/GREGORY GUILLAUME,šéfdesignér KIA,37 let, Francie,předtím VW,manažér,design.spec.projektů
5/MICHAEL FISCHER,šéf vývoje pohonných jednotek,45 let, Německo,předtím IAV,vývoj poh.jednotek
6/HANS VAN GENT,šéf produktového plánování,50 let, Nizozemí, předtím Volvo, šéf produktového plánování
7/JOONMO CHUNG, koordinátor plánování, 39 let, Korea,dosud koordinace projektu auta Ford-Kia
8/TOMAS GERLICH,šéf testování, 47 let, Německo,předtím Daimler-Chrysler-šéf kvality třídy E.Věk pánů je z doby,kdy auto lezlo na svět,tj. připočítat dva roky.Počítám, že jeden z osmi vrcholných šéfů je korejec.To nemají lidi či co?Sami by udělali velké kulové.Tak se nezblázněte.Je to evropské auto se vším všudy.A z Evropy.