anonym napísal:
Hospodský tady u nás si koupi tu nejdražší Kiu Ceed, tušim za 470t. nebo tak. No zvenku nic moc, ale to je věc názoru. Interier na koncern nemá kvalitou, ale snaží se. motor 1,6 disel jede hezky, ale 1,6 PSA je tišší a v berlingu i subjektivně živější. Kvalita nevim, má to měsíc a už ho odtahovali do servisu, nevim proč. Ale řešila to celá putyka
Záruka 7 let je fajn, ale je to jen do 150t.km takže pro mě by to bylo zas na 3 roky.Cena dobrá,, vzhledem k výbavě, ale nekoupil bych. Ale ta zákl...
Fajnsmekr si korejske auto nekoupi. Pri srovnani Octavie a Ceedu jde vsechno az na cenu ku prospechu octavie. Srovnavat to ani nejde. Je to jako v 80. letech srovnavat treba asconu se skodou 120. Nebo Favorita s trojkovym golfem. Favorit v letaku taky vypadal navonene a pekne, jizdne to byl ovsem velky rozdil. To same kia. Mel jsem tu moznost si viceprvek odskouset. Nema ani na focuse 1. generace. I dnes spousta aut bez viceprvku se chova mnohem jisteji. Treba opel astra H, nebyt focuse, nema konkurenci. Pokud ma ona astra IDS system (tusim ze se to tak nazyva), je focusu za zady, s civicem v jedne rade. Takze pokud rikate ceed dobry, protoze ma viceprvek, neni to az tak pravda. Vzhledem k cene je to dobre auto, pokud chce nekdo jezdit na chalupu a nepotrebuje moderni technologie a palubku jako ma audi, je to dobre auto. Verim ze bude slouzit vyborne. Pokud nekdo bere auto jako neco vic, nebo alepson nema auto jako ciste spotrebku, v zadnem pripade NEBRAT. To uz si vetsi srandu uzije s golfem nebo Octavii, o Astre, civicu nebo focusu nemluvim.