Jsem jen tak z hecu zkusil kdysi v nějakém bazaru v Úsově na Zábřežsku a pocit byl tento:
rozjíždím lokomotivu. Rozjel jsem ji a musím ji zastavit. ANi jedno se nedaří. Lokomotiva vjíždí do terénu= louka s mokrou trávou navíc ve svahu. Lokomotiva ožívá a slušně zvládá docela příkrý svah, aniž by jí to vadilo. Převodovka byla automatická, kupodivu se vždy trefila a řadila obstojně. Motor má zvuk jako strý dýzl, navzdory tomu, že je na benzín. Třepe celým autem.
Sedadla by potřebovala zábradlí, aby člověk v zatáčce z lety vyleštěné koženky (býka to nevidělo ani omylem!) nesjel kdesi mezi sedadla nebo mezi sedadlo a dveře. Volant je třeba držet v gumových rukavících, plast je dokonale vyleštěný do zrcadlového lesku.
Rám je slušně chycený liškou bystrouškou. V motorovém prosotru je asi 150km haiček, kabelů, táhel a jiné šepleti, kuna by se vařádila. Tlumiče jsou v posledním tažení, ale zase jízda notně připomíná jízdu na velbloudovi, jak jsem to zažil předlonit v Saudské Arábii
Auto stálo tehdy 100.000Kč. Děkuji, Nechci. Jinak bylo v plné olní, tzn asi 5 displejů, klima, výhřev, elektrika, díra v dachu, atd... Byl to ten hranatá GC zroku asi 2001-2002 nebo tak nějak.
Dle řeči bazarníka byl v top stavu
(Jen nutný servis by stál cca 50 tisíc - všechny brzdy, oleje, filtry, výfuk - byl děravý, tlumiče, rozvody, baterka, řemeny příslušenství). prostě 12 let starý bitevník. Od té doby GC nemusím. Dojem na mě neudělal žádný.