0
späť
 

diskuze k tématu: Jak na renovaci filtru pevných částic (4/4)

kategórie zaradenia témy:
ivan2
počet príspevkov118
dátum registrácie11.11.2010
Štvrtok 22.09.2016 16:02, mýtus
"Jedním z častých mýtů je, že vozidlo vybavené filtrem pevných částic není vhodné pro jízdu ve městě. Není to pravda
reagovať
Driver79
počet príspevkov130
dátum registrácie20.11.2014
Štvrtok 22.09.2016 16:35, Více se rozepiš
Nebojte se více rozepsat. A jedno vlákno stačí.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Štvrtok 22.09.2016 17:09, RE: mýtus
ivan2 napísal:
"Jedním z častých mýtů je, že vozidlo vybavené filtrem pevných částic není vhodné pro jízdu ve městě. Není to pravda


Tesat do kamene...

Filtr má mj. i tu výhodu, že cca jednou týdně auto majitele donutí vypadnout z městského stresu na relaxační výlet na dálnici a vypálit tam saze.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Sobota 24.09.2016 10:26, Trochu mě ty rady zaráží
Tak trochu mě zaráží, že v minulém díle byla popsána jako nejúčinnější regenerace FAP nízkofrekvenčními rázovými vlnami + teplota a vytřásání a vyloženě nedoporučena byla mokrá cesta, tedy průplach. A v tomto díle se najednou píše o průplachu jako o ideálním řešení ....divné.
reagovať
Abík
počet príspevkov93
dátum registrácie20.01.2009
Sobota 01.10.2016 14:49, Díky, ropáka už nemám.
Řekl bych, že při provozu ve městě je třeba dodržovat také jiný jízdní režim. Prostě nedřít ten motor t. zv. odspodu, chce to přece jenom otáčky na 1800, včas řadit dolů. Ne třeba to týrat na 4 od jízdy krokem, potom naložit. Prostě motor držet v pásmu dobrého spalování, bezkouřového spalování. To je právě v oblastech nejvyššího krouťáku. A na náký ukazatel řazení nahoru se vykašlat.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.