Štvrtok 29.12.2016 09:48,
FAP
ZA 12 tis by to byla super cena. Jám mám C5 III 2,0HDI 120kw, kde je "údajně" ten levná filtr. Standartně filtr stojií repasovaný filtr v Citroenu cca 15 tis, bohužel moje verze 120kw má filtr spojený s katalyzátorem, a tam je cena 28tis včetně práce za repasovaný filtr. Takže cena 30 - 60 tis odpovídá tomu, že buď chcete "úplně nový" a ne repasovný kus od výrobce a nebo máte smůlu jako já a máte FAP spojený s katalizátorem. Jinak FAP do 100kw a 103kw verze by měl stát 12-15 tis pro Citroen a Peugeot. Ale pozor na to, že sice motory jsou s Fordem stejné, ale FAP je pro Ford zcela jiný, protože FORD nepoužívá vstřikování EOLYS. Dle testů je FAP s EOLYSEM levněji opravitelný, ale zanáščí se rychleji. Fordův FAP by měl vydržet déle a jeho repas nebo výměna by měla být dražší. Každopádně na mojí C5 je najeto 203tis km, FAP je původní a dle diagnosticky Citroenu má zanesení 77% a k ucpání FAPu dle diagnostiky auta dojde za 58tis km pokud bude jezdit ve stejných podmínkách jako do teď. Kdybych neměl FAP s katalyzatorem tak jsem byl rozhodnuty dat tech 15 tis za repas v Citroenu, ale 30 tis se mi uz davat nechce, nasel jsem an netu firmu na cistenui FAP technologii ADVANPURE (jestli to dobre pisu) z Kosmonos u Ml. boleslavi, kde by udajne melo dojit k vycisteni na 99% stavu nového filtru, máte s tím někdo reálné zkušenosti? Cena za vyndání filtru z auta, čistění, kompletní kontroal, zdali veškeré emisní a výfukové systémy je OK je 15tis kč s tím, že filtr z auta musí ven. Přijde mi to jako lepší varianta, nežli vstřikování nějaké látky do sání a čistění filtru ponechaného na autě....
reagovať