0
späť
 

diskuze k tématu: Jaký je Hyundai i30 CW?

kategórie zaradenia témy: korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 12:47,
Zrychleni z nuly na sto se 66kW turbodieselem za 14,4? To je teda celkem želva... Ten dvoulitr taky zadna slava.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:13, design
Několik I 30 CW potkávám na silnici a musím říct, že mě její design moc neoslovuje - auto je unylé a působý jako ocucaný bonbon. jinak technika je zajímavá a cena taky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 18:21, MHr
Auto se mi taky moc nelíbí. Vypadá jak stará toyota corola, evropsky teda rozhodně ne. Kia vypadá líp. Tyto auta mohou konkurovat opravdu snad jen cenou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 18:43, RE: MHr
MHr napísal:
Auto se mi taky moc nelíbí. Vypadá jak stará toyota corola, evropsky teda rozhodně ne. Kia vypadá líp. Tyto auta mohou konkurovat opravdu snad jen cenou.
Opravdu jenom cenou, všechna evropská auta nižší střední třidy jsou lepší. Dvoulitr teda děs...., lepší zrychlení měla i fabia se starým 85kW (9,8s). Öbčas mě příjde, že na tipcars se jenom kritizuje Octavie,ale dneskav práci jsem ze služebáku ceed přesedal do služebáku Octavia2 a rozdíl byl značný. Hlavně designově z interiéru,sedadel, výplní dveří. Stará 1.6 MPI byla tišší jak ta 1.4 v ceedu, a jízdně působila octavia jistěji......U i30 bude rozdíl ještě větší, na živo to vídám, uvnitř jsem ještě neseděl, ale podle fotek interiéru je to laciné auto a palubka je hnusně-ošizeně úlisná - pěkný slovo:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 19:02, RE: MHr
dpwagen napísal:
Opravdu jenom cenou, všechna evropská auta nižší střední třidy jsou lepší. Dvoulitr teda děs...., lepší zrychlení měla i fabia se starým 85kW (9,8s). Öbčas mě příjde, že na tipcars se jenom kritizuje Octavie,ale dneskav práci jsem ze služebáku ceed přesedal do služebáku Octavia2 a rozdíl byl značný. Hlavně designově z interiéru,sedadel, výplní dveří. Stará 1.6 MPI byla tišší jak ta 1.4 v ceedu, a jízdně působila octavia jistěji......U i30 bude rozdíl ještě větší, na živo to vídám, uvnitř jsem je...
Dobře si to vystihnul.
Auto působí celkově nemastně neslaně a ta přístrojovka už je jenom kyselá.
U Octavie dostanete za svoje (pravda vyšší) peníze opravdový kus auta, které je jízdně daleko vyspělejší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 21:31, Výběr motoru?
Všimly jste si až nelogického rozdílu v ceně benzínu 1,6 a 2,0???
1,6 s 93kw (!!!) stojí 359 900kč.Jaký opravdu rozumný důvod někoho povede ke koupi 2,0,který papírově neznamená "citelný výkonový rozdíl"?lepší výbava?
2,0 je nehorázně drahý,asi bude žravý,vyšší pojistka...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.10.2008 11:46, RE: MHr
MHr napísal:
Auto se mi taky moc nelíbí. Vypadá jak stará toyota corola, evropsky teda rozhodně ne. Kia vypadá líp. Tyto auta mohou konkurovat opravdu snad jen cenou.
Ano, uz dlhsie si vsimam, ze automobilka Hyundai si zrejme nedokaze najat kvalitneho dizajnera (ak teda nejakych vôbec maju). Osobne si nespominam ani na jedno auto, ktore by tato firma vyplodila a dalo by sa o nom povedat, ze je aspon trochu pekne. Mozno sucasne SantaFe, alebo Ceed - ten disponuje este pomerne rozumnym designom. Model i30 ako "prezleceny" Ceed sa im svojim zjavom vôbec nepodaril. Vidno tu este stale, ze pani z Korei sa nevedia (alebo nechcu) prisposobit mimoazijskemu zakaznikovi. Dokonca by som to mohol povazovat i za akusi formu ich ignorancie, co sa mi zda kontraproduktivne, kedze ich cielom je zrejme PREDAT. Onehdy som pozeral Top Gear, kde Clarksonova partia testovala mnozstvo korejcov (inak odporucam-nasmejete sa) a ako jediny pouzitelny adept vysiel Hyundai Getz. Lenze - ked si ho cenovo porovnali s konkurentom VW Polo, tak zistili, ze odpadol jediny dovod, preco si korejca kupit - ktorym je a bude cena. Pokial sa i nadalej budu uberat cestou nevabneho az "ledabolo" dizajnu, tak si asi svoje postavenei nezlepsia. Osobne by som o Hyundai-i, a toboz novom ani len neuvazoval. Niekto tu i30 v diskusii pod testom spotreby porovnaval s Oktaviou 2 - no nehnevajte sa, myslim, ze tam naozaj nie je co porovnavat. Keby mal Hnujdaj hned aj lepsi motor, na Okt. 2 sa da aspon pozerat (osobne mam Mondeo, ale Skode nemozno upriet dobre podvozky a radenie, niekedy aj riadenie).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 19.10.2008 16:54, RE: Výběr motoru?
Tomi napísal:
Všimly jste si až nelogického rozdílu v ceně benzínu 1,6 a 2,0???
1,6 s 93kw (!!!) stojí 359 900kč.Jaký opravdu rozumný důvod někoho povede ke koupi 2,0,který papírově neznamená "citelný výkonový rozdíl"?lepší výbava?
2,0 je nehorázně drahý,asi bude žravý,vyšší pojistka...
Samozřejmě, že výbava. Jaj, je přece jasné, že se dvoulitr nebude prodávat s nejnižší výbavou, která je přítomná u motorizace 1,6. To dá rozum....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.10.2008 11:26, Skoro auta
No fábií to poráží na všech frontách. I30 by mohla být jejím nástupcem jako rodiné auto v česku, dokonce to má v základu 4 válce. Možná dýchá těsně na záda O I, ale na její životnost se stejně asi nebude chytat (nyní mají první kusy 500-700tis km) a jedou dál a pojedou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.10.2008 12:16, RE: Skoro auta
Kozař napísal:
No fábií to poráží na všech frontách. I30 by mohla být jejím nástupcem jako rodiné auto v česku, dokonce to má v základu 4 válce. Možná dýchá těsně na záda O I, ale na její životnost se stejně asi nebude chytat (nyní mají první kusy 500-700tis km) a jedou dál a pojedou.
Nemůžeš srovnávat nižší st. třídu s malým autem Fábie. Uvědom si, že i nová Fabia vychází z původní koncepce, člili z roku 1999, to m¨áš bezmála 10 let. Ovšem na to stáří (Máme doma Fábii 16V Elegance, béžový interiér, bádhera) je to auto obrovsky vyspělé, kotoučové brzdy vzadu, ESP, tempomat....taky P.C. se vyšplhala na téměř 500.000.- rok 2001. (já ji koupil za 180.000.- s 65.000km v.r. 2004 od známého ze salonu). Když Fabka vyšla, porážela všechno kolem..to, že všechny automobilky vystřídaly modely, je škoda pro Škodu, nicméně svého času tohle auto nemělo ve třídě konkurenci, nemělo ji 7 let, mimo pola a pak srovnatelným puntem grande. A co se týče materiálů, slícování, kvality (ne spolehlivosti, to si netroufám hodnotit) má na i30 i dneska. (o řazení a brzdách nemluvím - když jsou poštilované, časem tuhnou)
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.