0
späť
 

diskuze k tématu: Hyundai i30 1.6 GDi: Dohnal a předehnal

kategórie zaradenia témy: korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.10.2012 01:42, Bravo
Nedočetl jsem test do konce a už jsem věděl, kdo je autor. Pane Borský, Vaše články se mi líbí. Máte dobré postřehy, respektive je dobře umíte podat.
V tomto článku jsem nenašel rozluštění mdlého projevu motoru. V této souvislosti jsem si vzpomenul na zprostředkovanou zkušenost kamaráda s koncernovým TSi, kdy mi říkal, že s tím motorem velmi výrazně vnímá jisté kvalitativní odchylky v čerpaných palivech. Vzhledem k tomu, že jde rovněž o přímovstřikový agregát, napadlo mě tento možný vliv zmínit.
Na závěr příspěvku jen takovou spíše filozofickou poznámku: Ze dna se odráží velmi dobře, protože je pod nohami pevná zem, zatímco začít intenzivněji šlapat vodu je zatíženo setrvačností potápění...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.10.2012 08:49, zadní čtyřprvkovou nápravu-nebyla 4prvková naprava i u předchozí I30?
zadní čtyřprvkovou nápravu-nebyla 4prvková naprava i u předchozí I30? KIA Ceed ji měl určitě.-tak proč je toto najednou tak vyzdvihováno. Pokud dobře chápu-tak to má proti předchozí generaci jen citlivější tlumiče ne? Mimochodem hodnotit citlivost je vždy ošemetná věc záleží vždy na zatížení automobilu a hlavně na tom na jakých kolech které auto zrovna je. Předpokládám, že jízdních vlastností, co se týká chování v zatáčkách se to netýkalo, neboť by jinak do jedné skupiny nebyl dán Focus a Octavia(nebo Golf).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.10.2012 10:34, RE: Bravo
David V napísal:
Nedočetl jsem test do konce a už jsem věděl, kdo je autor. Pane Borský, Vaše články se mi líbí. Máte dobré postřehy, respektive je dobře umíte podat.
V tomto článku jsem nenašel rozluštění mdlého projevu motoru. V této souvislosti jsem si vzpomenul na zprostředkovanou zkušenost kamaráda s koncernovým TSi, kdy mi říkal, že s tím motorem velmi výrazně vnímá jisté kvalitativní odchylky v čerpaných palivech. Vzhledem k tomu, že jde rovněž o přímovstřikový agregát, napadlo mě tento možný vliv zmíni...
Díky Davide,snažím se aby ty testy k něčemu vypadaly, ale stejně je to vždycky hodně subjektivní, což zákonitě nemůže být jinak. K tomu motoru - to je přesně ten subjektivní dojem - mně prostě přišel takový nemastný neslaný, mdlé reakce na plyn, bezpohlavní zvuk...zkrátka mně osobně nějak nesedl, ale jak jsem psal, pro většinu zájemců o tohle auto to asi nebude na závadu. Nemyslím si, že by to mělo něco společného s palivem, ledaže by u Hjondé obecně tankovali nějaké patoky, což bych neřekl - každopádně Veloster 1.6 GDI jezdil úplně stejně. Filozofická poznámka se Vám velmi povedla
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.10.2012 11:37, RE: Bravo
David V napísal:
Nedočetl jsem test do konce a už jsem věděl, kdo je autor. Pane Borský, Vaše články se mi líbí. Máte dobré postřehy, respektive je dobře umíte podat.
V tomto článku jsem nenašel rozluštění mdlého projevu motoru. V této souvislosti jsem si vzpomenul na zprostředkovanou zkušenost kamaráda s koncernovým TSi, kdy mi říkal, že s tím motorem velmi výrazně vnímá jisté kvalitativní odchylky v čerpaných palivech. Vzhledem k tomu, že jde rovněž o přímovstřikový agregát, napadlo mě tento možný vliv zmíni...
Mně se článek taky líbí, obecně všehny tyto články, oceňuji promyšlenou pevně danou strukturu, ve které se člověk snadno orientuje.

Jediná škoda je, že se takto promyšlená struktura nedaří dostat do fotogalerie. Tedy v tomto případě jsou fotky jen od fabriky, ale obecně je zde ve fotogaleriích trochu chaos. Tohle není výtka na konkrétního autora, už jsem se tu ozýval častěji, někdy chyběly ost podstatné fotky jako pohled na přístrojový štít případně rozsvícené přístroje nebo pohled na sedačku řidiče a tak. A obecně jsou fotky zbytečně malé.

Ale obecně díky za dobře odváděnou práci.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.10.2012 12:08, RE: Bravo
Koloss napísal:
Mně se článek taky líbí, obecně všehny tyto články, oceňuji promyšlenou pevně danou strukturu, ve které se člověk snadno orientuje.

Jediná škoda je, že se takto promyšlená struktura nedaří dostat do fotogalerie. Tedy v tomto případě jsou fotky jen od fabriky, ale obecně je zde ve fotogaleriích trochu chaos. Tohle není výtka na konkrétního autora, už jsem se tu ozýval častěji, někdy chyběly ost podstatné fotky jako pohled na přístrojový štít případně rozsvícené přístroje nebo pohled na sedačku...
Pouze 2 malé chybky - Fiat Punto měl Dual Drive až od roku 1999 a Civikem jezdil dr.Blažej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.10.2012 12:08, RE: Bravo
Koloss napísal:
Mně se článek taky líbí, obecně všehny tyto články, oceňuji promyšlenou pevně danou strukturu, ve které se člověk snadno orientuje.

Jediná škoda je, že se takto promyšlená struktura nedaří dostat do fotogalerie. Tedy v tomto případě jsou fotky jen od fabriky, ale obecně je zde ve fotogaleriích trochu chaos. Tohle není výtka na konkrétního autora, už jsem se tu ozýval častěji, někdy chyběly ost podstatné fotky jako pohled na přístrojový štít případně rozsvícené přístroje nebo pohled na sedačku...
Pouze 2 malé chybky - Fiat Punto měl Dual Drive až od roku 1999 a Civikem jezdil dr.Blažej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.10.2012 14:47, RE: Bravo
Konipas napísal:
Pouze 2 malé chybky - Fiat Punto měl Dual Drive až od roku 1999 a Civikem jezdil dr.Blažej.
Jo ten Civic jsem taky věděl, že ho neměl Sova, ale sám jsem si nemoh vzpomenout, kdo s ním jezdil, a tak jsem s přihlédnutím ke své skleróze toleroval i autorovu. Ale Blažej to byl, teď už se mi to vybavilo celé .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2012 16:23, priority
Chválím článek, jinak než subjektivně to popsat nelze. K úvodu bych podotknul, že právě opomíjené pohodlí a bezpečnost je to, co spoustu lidí zajímá mnohem více než to, jestli jde projet některou zatáčku rychleji, zvláště v dnešním hustém provozu okořeněným ranními poskoky ve městě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.10.2012 17:39, RE: priority
Knouk napísal:
Chválím článek, jinak než subjektivně to popsat nelze. K úvodu bych podotknul, že právě opomíjené pohodlí a bezpečnost je to, co spoustu lidí zajímá mnohem více než to, jestli jde projet některou zatáčku rychleji, zvláště v dnešním hustém provozu okořeněným ranními poskoky ve městě.
To bezpečí a pohodlí není opomíjené, ale jde často ruku v ruce s citlivě naladěným dobrým podvozkem. Podvozek, který odpustí sem tam nějakou chybu řidiče v podobě rychleji projeté zatáčky lze hodnotit jako bezpečný a stejně tak je příjemné, když člověk do každé zatáčky nemusí opravdu zuřivě brzdit a pak zase zrychlovat- to k tomu pohodlí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.10.2012 09:20, RE: priority
David V napísal:
To bezpečí a pohodlí není opomíjené, ale jde často ruku v ruce s citlivě naladěným dobrým podvozkem. Podvozek, který odpustí sem tam nějakou chybu řidiče v podobě rychleji projeté zatáčky lze hodnotit jako bezpečný a stejně tak je příjemné, když člověk do každé zatáčky nemusí opravdu zuřivě brzdit a pak zase zrychlovat- to k tomu pohodlí.
Už bych toho chtěl třeba moc, ale moc by mne zajímalo např. kdyby někdo porovnal podvozek co se týká komfortu a jízdních vlastností u přechozí I30 a u nové I30.Zrovna tak u KIA Ceed I, KIA Ceed I po faceliftu(úpravy na přední nápravě) a teď nové KIA ceed II, případně I30 vs. Ceed. Jednak z důvodu, že např ceed starší verze nebo I30 se vyprodává za skvělé ceny a jednak z důvodu, abych si mohl představit co se skrývá pod tím "velký pokrok v oblasti podvozku" u nových verzí, o kterém novináři často píší. Pak by mne obecně zajímalo třeba i porovnání ceed a I30, který z výrobců kterým směrem daný podvozek upravuje či nastavuje(Když jsou v podstatě shodné).Dokonce jsem z neověřených zrojů slyšel, že např podvozek u CEED ve verzi sport je naladěn u "jiné" renomované firmy než zrovna Kia(osobně si myslím, že toto asi nebude pravda). Ale obávám, se že nikdo nejezdil všechny tyto auta, aby měl nějaké srovnání. Prostě by mi vůbec nevadil trochu detailnější popis jízdních vlastností a srovnání s předchozími verzemi apod.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.