naftový motor je licenční Mitsubishi-resp. celá dodávka je Mitsubishi, dával se do Pajera, jediný problém může být elektronicky řízené čerpadlo. naštěstí je možné jej zaměnit za podstatně odolnější mechanické. H1 se dělala i jako čtyřkolka, pohon je taktéž z Pajera, ale tahle verze se bude těžko hledat, je extrémně oblíbená v severoafrických státech
občas se označuje jako Starex. nebál bych se ani benzínového čtyřválce 2.4, taktéž Mitsubishi. díky tomu že se jedná o relativně archaický motor jde bez problémů dát do plynu, a nádrž je možné umístit pod auto místo rezervy. loni jsem benzínovou sedmimístnou verzi měl a musím uznat že to je hodně povedené auto, příjemně se řídí, sedačka řidiče je velice pohodlná, a celkově je povedený prostor vepředu. jen pozor na zadní náhon u nenaloženého vozu, hlavně v zimě, to bude něco jako žigulíky
. ale zase je výhoda v malém poloměru otáčení. rezne jim spodek, hlavně prahy. ceny jsou velice nízké, dá se koupit už od dvaceti tisíc. já to svoje prodal za 35, a byla to krátká verze 2+2+3 s dvojitou klimou, rok 99 se zaplacenou EKO a tažným na 1500kg. docela toho lituju, díky zadní lavici která se dala složit na boky se do něj vešla i paleta. a prostřední otočné sedačky byly taky super, navíc se z nich a zadní lavice dala udělat velká postel pro dva hrochy nebo tři lidi. užitečné auto za pár korun, a měl jsem z něj celkově dobrý pocit, bylo dobře zpracované.