Riccardo napísal:
Tahle generace je ideální pro toho, kdo není závodník, ale chce sportovní auto. Je tam totiž oproti 4. gen sice více místa, ale zase prý nemá až tak vyladěný podvozek. Motor 2.2 (předpokládám V-TEC) je dobrá volba. Je potřeba ale počítat s tím, že ten nejlepší výkon dosáhnete v nejvyšších otáčkách. Ne každý rád vytáčí auto do omezovače. Tomu odpovídá i vyšší spotřeba oleje (je to normální, ale nesmí kouřit výfuk). Nesouhlasil bych s dostupností ND, je to bez problému. I v Honda servise vždy dají...
No Prelude je super stroj. Motor 2,2 je celkem odolný. je to mnohem lepší volba než 2,3, který je slabší (160 koní) a hlavně má poddimenzováný mazací systém, tudíž se poměrně často a rychle ,,vylágruje". jinak mírná spotřeba oleje je u vysokootáčkových motorů normální. Zvláštní je, že u některých motorů od Hondy je naprosto minimální a někde je potřeba dolévat. Jinou zvláštností motorů se systémem VTEC je, že při nízké teplotě motoru se sami brání vytáčení.To je z důvodu toho, že jeden ze snímačů na jejichýž základě dojde k přenastavení rozvodů ( a zapojení třetí vačky na dvojici ventilů) jsnímá teplotu chladicí kapaliny. to je myslím ideální zbran na pubertální závodníky, kteří často věcí neznalý motory vytáčí hned po nastartování a tím odrovnají řadu skvělý sportovně laděných motorů.