0
späť
 

diskuze k tématu: Honda Prelude 2.2

kategórie zaradenia témy: poradna, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.06.2006 11:52, Chozé Borůvka
Prelude je prostě nádherná!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.06.2006 13:54, Prelude 5. gen
Tahle generace je ideální pro toho, kdo není závodník, ale chce sportovní auto. Je tam totiž oproti 4. gen sice více místa, ale zase prý nemá až tak vyladěný podvozek. Motor 2.2 (předpokládám V-TEC) je dobrá volba. Je potřeba ale počítat s tím, že ten nejlepší výkon dosáhnete v nejvyšších otáčkách. Ne každý rád vytáčí auto do omezovače. Tomu odpovídá i vyšší spotřeba oleje (je to normální, ale nesmí kouřit výfuk). Nesouhlasil bych s dostupností ND, je to bez problému. I v Honda servise vždy dají na výběr mezi originálním dílem a levnějším. Navíc se dá hodně věcí dovézt levně z USA. Bohužel jsem v 5. gen nikdy nejel, takže nemůžu se svou 4. gen srovnávat. Se 4. gen jsem spokojen i přesto, že každý z 5 předchozích majitelů ji pravděpodobně někde oťukal.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.06.2006 16:16, RE: Prelude 5. gen
Riccardo napísal:
Tahle generace je ideální pro toho, kdo není závodník, ale chce sportovní auto. Je tam totiž oproti 4. gen sice více místa, ale zase prý nemá až tak vyladěný podvozek. Motor 2.2 (předpokládám V-TEC) je dobrá volba. Je potřeba ale počítat s tím, že ten nejlepší výkon dosáhnete v nejvyšších otáčkách. Ne každý rád vytáčí auto do omezovače. Tomu odpovídá i vyšší spotřeba oleje (je to normální, ale nesmí kouřit výfuk). Nesouhlasil bych s dostupností ND, je to bez problému. I v Honda servise vždy dají...
Presne tak - motor je 2.2Vti a samotny V-tec, tedy promnenlive casovani ventilu, se spina az od cca 5500 ot./min. Nicmene vysledek potom stoji za to - od 5500 do 7500 ot./min je to euforie. Jen pro zajimavost - do Hondy civic se daval 1.6Vti s vykonem 160PS, ve slabsi verzi ma potom 1.6 vykon 125 koni...co dodat?!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.06.2006 17:03, RE: Prelude 5. gen
Dan napísal:
Presne tak - motor je 2.2Vti a samotny V-tec, tedy promnenlive casovani ventilu, se spina az od cca 5500 ot./min. Nicmene vysledek potom stoji za to - od 5500 do 7500 ot./min je to euforie. Jen pro zajimavost - do Hondy civic se daval 1.6Vti s vykonem 160PS, ve slabsi verzi ma potom 1.6 vykon 125 koni...co dodat?!
nebo taky 1,5 Vtec, kdy má výkon 84 kW, při normálním
(podle limitů) ježdění spotřeba kombinovaná 6,5 l na 100km ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.06.2006 18:30, RE: Prelude 5. gen
Borik2 napísal:
nebo taky 1,5 Vtec, kdy má výkon 84 kW, při normálním
(podle limitů) ježdění spotřeba kombinovaná 6,5 l na 100km ))
a nebo taky 1,8 "vitek" co ma 124kW a spotřebu kolem sedmi. Užasný motory, neznam moc aut, co jim může konkurovat. Holt jjaponec az na zacatek
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.06.2006 18:32, RE: Prelude 5. gen
anonym napísal:
a nebo taky 1,8 "vitek" co ma 124kW a spotřebu kolem sedmi. Užasný motory, neznam moc aut, co jim může konkurovat. Holt jjaponec az na zacatek
jenom dodam,ze motory,o kterych jsem psal jsou z roku 89-95 :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 18.06.2006 10:06, nej japonec
jedinej japonec na úrovni, jak jízdní vlastnosti, tak design.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 18.06.2006 21:38, Honda
Motory a technika na špičkové úrovni, ale nedej bože, aby se na tom něco pokazilo nebo odešlo. To je potom hodně drahá záležitost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.06.2006 12:21, RE: Honda
Jiřik napísal:
Motory a technika na špičkové úrovni, ale nedej bože, aby se na tom něco pokazilo nebo odešlo. To je potom hodně drahá záležitost.
...to je relativní :o)
Proti Škodě 105 je to drahy ale levnější než na MB S 500....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.06.2006 13:37, RE: nej japonec
H napísal:
jedinej japonec na úrovni, jak jízdní vlastnosti, tak design.
Předpokládám, že o něčem jako LEXUS nebo NISSAN Z350 jsi asi nikdy neslyšel, že? :))))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 20.06.2006 11:16, RE: Prelude 5. gen
Dan napísal:
Presne tak - motor je 2.2Vti a samotny V-tec, tedy promnenlive casovani ventilu, se spina az od cca 5500 ot./min. Nicmene vysledek potom stoji za to - od 5500 do 7500 ot./min je to euforie. Jen pro zajimavost - do Hondy civic se daval 1.6Vti s vykonem 160PS, ve slabsi verzi ma potom 1.6 vykon 125 koni...co dodat?!
Přidám, že druhá fáze VTEC spíná v 5.200 otáček a omezovač zasahuje až za začátkem červeného pole v cca 7.800. Mírná spotřeba oleje je skutečně normální - větší čtyřválce od Hondy nejsou schválně sestaveny tak "natěsno" - kvůli chuti do otáček přesahujících 6 - 7.000. Jinak super auto a díky objemu i v nižších otáčkách velmi dynamické a pružné (to je největší rozdíl oproti Civicům třeba se zmiňovaným motorem 1,6 VTi/160 PS).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 15.07.2006 02:34,
Prelude je nadherná taky v překladu tzn. sen :))) Škoda, že honda nic takového designově nevyrabí včetně crx. Jo a v kupé civicu 1.6VTi 160PS při váze cca 900Kg ehm je to bomba. A třeba BMW už jen svojí velikostí a žravostí benzínu mě nepřekvapí. Zkrátka na sprinty a vyblbnutí je skvělá volba kvalitní mrnávý a mrštný japončík :))))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.08.2006 23:04, RE: Prelude 5. gen
Riccardo napísal:
Tahle generace je ideální pro toho, kdo není závodník, ale chce sportovní auto. Je tam totiž oproti 4. gen sice více místa, ale zase prý nemá až tak vyladěný podvozek. Motor 2.2 (předpokládám V-TEC) je dobrá volba. Je potřeba ale počítat s tím, že ten nejlepší výkon dosáhnete v nejvyšších otáčkách. Ne každý rád vytáčí auto do omezovače. Tomu odpovídá i vyšší spotřeba oleje (je to normální, ale nesmí kouřit výfuk). Nesouhlasil bych s dostupností ND, je to bez problému. I v Honda servise vždy dají...
No Prelude je super stroj. Motor 2,2 je celkem odolný. je to mnohem lepší volba než 2,3, který je slabší (160 koní) a hlavně má poddimenzováný mazací systém, tudíž se poměrně často a rychle ,,vylágruje". jinak mírná spotřeba oleje je u vysokootáčkových motorů normální. Zvláštní je, že u některých motorů od Hondy je naprosto minimální a někde je potřeba dolévat. Jinou zvláštností motorů se systémem VTEC je, že při nízké teplotě motoru se sami brání vytáčení.To je z důvodu toho, že jeden ze snímačů na jejichýž základě dojde k přenastavení rozvodů ( a zapojení třetí vačky na dvojici ventilů) jsnímá teplotu chladicí kapaliny. to je myslím ideální zbran na pubertální závodníky, kteří často věcí neznalý motory vytáčí hned po nastartování a tím odrovnají řadu skvělý sportovně laděných motorů.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.