Zdeny60 napísal:
budeš mluvit ji nak. Japonec se ti pak může drobátko prodražit. Takže krok č. 1 = pojištěbní HAV+POJ.No ak té Mazdě: Mazdu víc než 3 roky starou bych nechtěl ani omylem, protože bych nespal hrůzou, jestli po ní ráno nenajdu jen hrmádku rzi. Kor u nízkých modelů, které jsou odbrané na kost. Jaký dálnice? Paní chce jezdit zejména do práce a na to opravdu stačí slušné auto nižších tříd. Na dálnici asi bude volab jná, ale záleží, jak často tam bude jezdit, to je také pravda.Nicméěn to je vedlejší. Obecně platilo, že japonci bývají spolehlivá auta. A také platí, že řada lidí má různé předsudky a brání se přijmout objektivní fakta. Tím mířím k tomu, ež existuje řada např. francouzských a itaských auta, která bduou za stejnou cneu jako zmínění japonci, o x let mladší. A tady si jen dovolím položit svůj TIP, nic nevnucuji, aby se paní mrkla např. po Renaultu Clio s motorem 1,2. Kupodivu tohle auto je velmi dobré a spolehlivé a proto japoncům bude-jak jsem již řekl-maldší. Navíc Clia nehnijí, zejména Mazda jim nemůže konkurovat. ANi Fordy, bohužel. Měl jsem kdysi taky podbné přeudky a dnes máme Clio v rodině na stejné použitéí - skákačky do práce a do města a kupodivu, za 3 roky se do něj vrazilo pár kaček za přehrxzaný kbael od čidla (kuna) a nové přední bdrzdy za 4 tisíce komplet sakumprásk. To je moc? Nevím, mi to přijde směšný peníz. Auto je z roku 2005, má klimu, PC, 4 pytle, a žere 5 na dálky, do 7 po městěv zimě. Je to jen tip, tak prosím, tak to jen berte. Alternativa.
Je to tak, Clio nebo Punto 1,2 jsou dle mě lepší volba něž oba zmíněné. Budou mladší, s tepší výbavou (minimálně ta Mazda je uvnitř strašná-skoro jak Dacia) a spolehlivost bude stejná.
Poku je v dotazu doslova mrnavá Mazda 2 tak o prostor nejde, Jazz je tedy přichází o svou jedinou výhodu oproti Fiatu a Renaultu.