0
späť
 

diskuze k tématu: Honda CR-Z - pěstování kytiček v testu spotřeby

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.11.2010 08:39, CR-Z
Moc tento počin od Hondy nechápu. Dát na hybrid sportovní kastli a manuál... snad jenom proto, aby se odlišili. Jinak mi k hybridu mnohem lépe sedí automat, který ekonomiku jízdy řeší za mně. No a navíc to ani moc dynamikou neoplývá...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.11.2010 14:03, RE: CR-Z
Michal napísal:
Moc tento počin od Hondy nechápu. Dát na hybrid sportovní kastli a manuál... snad jenom proto, aby se odlišili. Jinak mi k hybridu mnohem lépe sedí automat, který ekonomiku jízdy řeší za mně. No a navíc to ani moc dynamikou neoplývá...
Taky nevim, proč bych si tohle auto měl koupit. Kvuli nizké spotřebě asi ne a jako sportovní malé auto mi přijde moc těžké. Jo kde jsou ty časy hondy crx
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.11.2010 12:44, RE: CR-Z
ivan2 napísal:
Taky nevim, proč bych si tohle auto měl koupit. Kvuli nizké spotřebě asi ne a jako sportovní malé auto mi přijde moc těžké. Jo kde jsou ty časy hondy crx
Souhlas, nechápu jakou pozici má toto auto na trhu ukořistit...sportovní auto to není, na to je moc pomalé, a kdo bude chtít řešit spotřebu, tak asi nebude kupovat malé kupé. Kdyby ušetřili pár kilo a dali do toho 1,8 ze civicu tak je to asi ještě pochopitelné jako základní model na design, pak ostřejší verzi se silnějším motorem, ale o něco slabší než civic type-R aby si navzajem nekonkurovali a hned by jsme tu měli kupé co by mohlo aspoň trochu nahradit CRX
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.11.2010 18:58, RE: CR-Z
cubec napísal:
Souhlas, nechápu jakou pozici má toto auto na trhu ukořistit...sportovní auto to není, na to je moc pomalé, a kdo bude chtít řešit spotřebu, tak asi nebude kupovat malé kupé. Kdyby ušetřili pár kilo a dali do toho 1,8 ze civicu tak je to asi ještě pochopitelné jako základní model na design, pak ostřejší verzi se silnějším motorem, ale o něco slabší než civic type-R aby si navzajem nekonkurovali a hned by jsme tu měli kupé co by mohlo aspoň trochu nahradit CRX
S těmi současnými pseudoeko auty to máš tak: Představ si, že vedeš nějakou pobočku zahraniční firmy zabývající se dovozem nějakého hypersuper trendy značkového hadříku/pičifuku/nebobůhvíčeho nepostradatelněnepostradatelného a máš slušný plat (tak kilo a víc) v posteli pěknou (po výmalbě xichtu) blondýnku/blonďáka, trendy vybavenej byt, easy pracovní dobu, in a frí partu se kterou chodíš na ty nejvíc vykchůlovaný párty pod sluncem a snažíš se ve fitku nebo při spíningu luftovat tělo a být ještě big fůl in. To takhle se jednou na veledůležitým brífingu při khatování kchostů bioblivajzů, které hodláte distribuovat v czechlandu dozvíš, že existují ultraekoauta, který mají místo tachometru záhony kytiček. No to bys přece nebyl ty, kdybys něměl něco tak vykchůlovanýho, ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 14.11.2010 20:59, RE: CR-Z
typek napísal:
S těmi současnými pseudoeko auty to máš tak: Představ si, že vedeš nějakou pobočku zahraniční firmy zabývající se dovozem nějakého hypersuper trendy značkového hadříku/pičifuku/nebobůhvíčeho nepostradatelněnepostradatelného a máš slušný plat (tak kilo a víc) v posteli pěknou (po výmalbě xichtu) blondýnku/blonďáka, trendy vybavenej byt, easy pracovní dobu, in a frí partu se kterou chodíš na ty nejvíc vykchůlovaný párty pod sluncem a snažíš se ve fitku nebo při spíningu luftovat tělo a být ještě b...
Přesně tak!!!! Dokonale výstižné :D
"...hadříků/pičifuku..." tohle mě uzemnilo :D :D
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.