Nedela 03.05.2020 09:36,
RE: reakce na článek
Ja som mal atmosfericky benzin 2.0i v citroene s podobnym vykonom ako ten vtec, a ked to vyletelo nad 4-5t otacok, urcite to nebolo mdle :D Pamatam si, ze na 2 to do obmedzovaca islo nejakych 97. Ale beriem to tak, ze jednoducho to musia napisat. Kto by uz dnes podradoval? :D Doteraz si pamatam, ako ma na citroen fore tipek presviedcal, ze ten 2.0HDI je ovela zivsi ako 2.0i (obidva 103kw). Pritom papierovo ten benzin porazal diesel vo vsetkom, okrem jednej statistiky: rozbeh z 80 na 130 pri zaradenom 4. prevodovom stupni (inak povedane tester nevedel radit..). Dost ze to netestoval aj na spiatocku.. Nakoniec po vsetkych tych casoch co som mu ukazal len utrusil, ze predsa nebude podradovat ked chce zrychlit :D Pritom mozno aj na tom dieseli by to dal rychlejsie, keby podradil. A zvuk vytocenej atmosfery je vacsinou parada (teda ak ma aspon 4 valce..). U tejto hondy je zvuk vyborny a navykovy. Za mna urcite lepsie, ako ked si tapkam na 1500 otacok po okreskach a kazde male dupnutie na plyn znamena plnu ranu krutiaceho momentu na poloosi a napravy. Takze do buducnosti, mdly znamena dobre davkovatelny :)
PS: Aby som nezabudol, teraz mam atmosfericku mazdu 2.5i 141kw, a v servise mi povedali, ze na ich prekvapenie to celkom ide :D :D
reagovať