0
späť
 

diskuze k tématu: Honda Civic 1,5 LSi po 230 tis.km.

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.02.2010 11:03, spotreba
musim pochvalit recenzi, vcelku pekne napsana, jen k te spotrebe me to prijde vysoke. kamarad mel ten samy motor v civicu a bralo mu to vetsinou okolo 6 litru. Kdyby opravdu byla spotreba jak je udana v recenzi cca 8 litru, tak si bere to same co nase mondeo v rodine, kombi 2004, 2.0 benzin. Jezdi mezi 8.2 a 8.5 a to priblizne cca 50 praha a 50 mimo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.02.2010 11:08, Bližší specifikace modelu
Z uživatelského hlediska je recenze dostačující, ale chybí mi více informací o modelu nebo karoserii. Zda se jedná o pátou (asi ano, dělala se do roku 1995) nebo šestou generaci, zda jde o 3D nebo 4D provedení (podle dostatečného kufru asi 4D, v případě šesté generace bylo i 5D a aerodeck). Jinak Civic šesté generace v pětidveřovém provedení (vyráběná v Anglii) považuju za jedno z nejhezčích aut vůbec. Asi v žádném jiném autě jsem se po prvním sednutí za volant necítil tak doma jako v Civicu šesté generace. Škoda, že je to už 10 let od ukončení výroby....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.02.2010 12:46, kilometry
Docela mě zaráží pochyby pisatele, že by auto vyrobené před rokem 1989 najelo 230 tisíc km. Nemyslím si, že by na tom bylo něco k pochybování. Vzhledem k vyšší jednoduchosti tehdejších aut, by ty kilometry najelo i s menšími investicemi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.02.2010 13:15, RE: kilometry
Koloss napísal:
Docela mě zaráží pochyby pisatele, že by auto vyrobené před rokem 1989 najelo 230 tisíc km. Nemyslím si, že by na tom bylo něco k pochybování. Vzhledem k vyšší jednoduchosti tehdejších aut, by ty kilometry najelo i s menšími investicemi.
Pisatel asi myslel svá auta (je mu už skoro 60, takže jich měl asi víc) a píše, že výběr byl omezený. Zřejmě se jednalo o stopětky či wartburgy, které 5-6x kolem koule bez GO motoru nezvládly. Nechtěl tim říct, že by MB 124 nebo jiné legendy tuhle porci km nezvládly.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.02.2010 15:23, RE: kilometry
Muroň napísal:
Pisatel asi myslel svá auta (je mu už skoro 60, takže jich měl asi víc) a píše, že výběr byl omezený. Zřejmě se jednalo o stopětky či wartburgy, které 5-6x kolem koule bez GO motoru nezvládly. Nechtěl tim říct, že by MB 124 nebo jiné legendy tuhle porci km nezvládly.
Asi jo, pak ano.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.02.2010 20:50, RE: Bližší specifikace modelu
Muroň napísal:
Z uživatelského hlediska je recenze dostačující, ale chybí mi více informací o modelu nebo karoserii. Zda se jedná o pátou (asi ano, dělala se do roku 1995) nebo šestou generaci, zda jde o 3D nebo 4D provedení (podle dostatečného kufru asi 4D, v případě šesté generace bylo i 5D a aerodeck). Jinak Civic šesté generace v pětidveřovém provedení (vyráběná v Anglii) považuju za jedno z nejhezčích aut vůbec. Asi v žádném jiném autě jsem se po prvním sednutí za volant necítil tak doma jako v Civicu šes...
Honda patří bezesporu k automobilové špičce, navíc vůz popisovaný v recenzi, spadá do skupiny aut vyrobeným ještě v Japonsku a o maximální spolehlivosti a bezporuchovosti těchto vozů nemůže být pochyb. V rodině nám bezchybně slouží Civic z roku 1993, sedan, (1.5, 66 kW) a dá se k němu říci, že o tom autu prostě nevíte, což je to nejlepší, co se vám může s plechovým miláčkem stát. Ač denně v provozu, až na spotřební materiál, jezdí naprosto bez závad (natočíno cca 250 tis.km) a dá o sobě vědět, až když potřebuje palivo. Motor o 66 kW dokáže lehkého Civica slušně rozpohybovat, těžko si potom představit, co s ním teprve udělá honďácký VTI..:).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 27.02.2010 10:56,
Hezký článek, ale jedna věc mi tam chybí. Autor nakonci napsal, že auto nyní bude vyžadovat větší investici a že tudíž zvažuje i jeho prodej. Podle mě by zde mohla začínat druhá recenze, ta, kterou bych na serveru ojetin čekal víc. Je fakt, že výčet oprav za posledních sto let o mnohém napoví, ale na druhou stranu, když si teď půjdu koupit takovou Hondu, potřebuji vědět, že při 80 tisících km někdo měnil třeba rozvody, když teď má auto 230 tisíc? Bylo by dobré zmínit, s čím se potýká auto teď, abychom věděli, na co se dívat, až si pro Hondu půjdeme my.
Jinak z mého pohledu je Honda Civic velmi povedené auto, jenom mě trochu překvapuje, jak často se setkávám u starších kusů s korozí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 27.02.2010 12:26, Upřesnění
Jak už někdo nade mnou napsal, asi se jedná o 5. generaci. Zmátl mě obrázek, kde je na fotce Civic 6.generace 5D předfacelift (95-97) liftback (MB karoserie - anglán). 5. generace ve 4D (sedan) a 3D se vyráběla ještě komplet v Japonsku, kromě koroze ji nicmoc netrápí. 2D (coupe) se vyráběla a vyrábí v USA.
Civic v 6G se už trochu liší kvalitou, anglická verze je trochu exot. Ale líbí se mi nejvíce, především combi - Aerodeck.
Sám vlastním již 7 let Civica 5D 1,5 Vtec 84 kW a jsem spokojen, i když samozřejmě svoje mouchy také má.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.03.2010 00:53, RE: Upřesnění
Borik2 napísal:
Jak už někdo nade mnou napsal, asi se jedná o 5. generaci. Zmátl mě obrázek, kde je na fotce Civic 6.generace 5D předfacelift (95-97) liftback (MB karoserie - anglán). 5. generace ve 4D (sedan) a 3D se vyráběla ještě komplet v Japonsku, kromě koroze ji nicmoc netrápí. 2D (coupe) se vyráběla a vyrábí v USA.
Civic v 6G se už trochu liší kvalitou, anglická verze je trochu exot. Ale líbí se mi nejvíce, především combi - Aerodeck.
Sám vlastním již 7 let Civica 5D 1,5 Vtec 84 kW a jsem spokojen, i kd...
Napište něco o těch mouchách Civica 5D 1,5 Vtec 84 kW.....můj otec jej vlastní a je s ním nadmíru spokojen.....bude ho mít rok,a bez problémů....
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.