0
späť
 

diskuze k tématu: HONDA Accord 6G - Precizní technika v šedi průměru

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.10.2005 08:39, prostor
Kdyz tenhle accord ma 'omezeny prostor vzadu' zajimalo by mne jak se nazyva zadni prostor pro cestujici ve Fabii. Vzdyt ma tenhle accord stale podstatne vetsi rozvor nez nova Octavia, ktera je pry hoooooooodne velika...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2005 09:06, RE: prostor
anderson napísal:
Kdyz tenhle accord ma 'omezeny prostor vzadu' zajimalo by mne jak se nazyva zadni prostor pro cestujici ve Fabii. Vzdyt ma tenhle accord stale podstatne vetsi rozvor nez nova Octavia, ktera je pry hoooooooodne velika...
Srovnávejme v rámci třídy - Passat, Mondeo, Carina, Avensis atd. Octavie sem bývá řazena omylem, technicky jde o auto nižší střední třídy, takže také menší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2005 10:58, RE: prostor
Martin Vaculík napísal:
Srovnávejme v rámci třídy - Passat, Mondeo, Carina, Avensis atd. Octavie sem bývá řazena omylem, technicky jde o auto nižší střední třídy, takže také menší.
Souhlasím. To by pak někdo taky mohl chtít srovnávat vnitřní prostor Seicenta se Superbem! :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2005 19:38, RE: prostor
Martin Vaculík napísal:
Srovnávejme v rámci třídy - Passat, Mondeo, Carina, Avensis atd. Octavie sem bývá řazena omylem, technicky jde o auto nižší střední třídy, takže také menší.
Nemyslim ze je to tak jednoznacne. U seicenta a superbu je rozdil patrny, ale octavia a accord... O tom kam zaradit octavii 2 se casto vedou spory.Ja jsem take spis pro to radit ji vys. Na nizsi stredni tridu je to podle rozmeru dost giganticke auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2005 16:52, motor VTEC
Pane reportére, od kdy je motor s Vtec jednovačkový?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.10.2005 20:07, RE: prostor
anderson napísal:
Kdyz tenhle accord ma 'omezeny prostor vzadu' zajimalo by mne jak se nazyva zadni prostor pro cestujici ve Fabii. Vzdyt ma tenhle accord stale podstatne vetsi rozvor nez nova Octavia, ktera je pry hoooooooodne velika...
Omyl, ja to nesrovnaval, pouze popisoval. Samozrejme ze vim v jake tride ja fabka a v jake acco.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 29.10.2005 18:33, poslední odstavec chyba
u accordu type-r není motor 2,3i vtec ale 2,2i vtec. Zatím
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.10.2005 09:43, RE: motor VTEC
dada napísal:
Pane reportére, od kdy je motor s Vtec jednovačkový?
Ty asi o Hondách moc nevíš, že? Jsou VTECy jednovačkové (SOHC) i dvojvačkové (DOHC)......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.10.2005 13:33, RE: motor VTEC
Rado napísal:
Ty asi o Hondách moc nevíš, že? Jsou VTECy jednovačkové (SOHC) i dvojvačkové (DOHC)......
Přesně tak. Jednovačkové motory bývaly označovány také jako ESi. Třeba nový 1,8 iVTEC (103 kW) pro nový Civic je jednovačkový. Takže to "i" by tam správně mělo nebejt, protože tradičně označovalo variátor přidaný na sací vačku ke tradičnímu VTECu. Chtěli tím naznačit, že tento motor má VTEC ve jménu úspornosti, později zavírá sací ventil (až v průběhu komprese), část směsi natlačí zpět, při plně otevřené škrticí klapce tak redukuje výkon na žádanou mez (ustálená jízda), redukuje čerpací a kompresní ztráty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.11.2005 12:08, Motor 2,0 TDI
Jenom buďme rádi, že ten motor tady nebyl oficiálně prodáván. Tento motor od Roveru značce Honda jenom škodí. Je nevýkoný a hlučný. Viz v předchozí generaci..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 18.09.2006 13:12, RE: motor VTEC
Rado napísal:
Ty asi o Hondách moc nevíš, že? Jsou VTECy jednovačkové (SOHC) i dvojvačkové (DOHC)......
koupim auto to je jedno jaky nashledanou
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 02.01.2011 14:25, RE: motor VTEC
Martin Vaculík napísal:
Přesně tak. Jednovačkové motory bývaly označovány také jako ESi. Třeba nový 1,8 iVTEC (103 kW) pro nový Civic je jednovačkový. Takže to "i" by tam správně mělo nebejt, protože tradičně označovalo variátor přidaný na sací vačku ke tradičnímu VTECu. Chtěli tím naznačit, že tento motor má VTEC ve jménu úspornosti, později zavírá sací ventil (až v průběhu komprese), část směsi natlačí zpět, při plně otevřené škrticí klapce tak redukuje výkon na žádanou mez (ustálená jízda), redukuje čerpací a kompresní ztráty.
to "i" před VTEC znamená inteligent.....takže v překladu to je inteligentní variabilní časování ventilů........pokud nevěříte,sežeňte si brožuru u dealerů značky Honda,tam se vše dočtete......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 02.01.2011 14:28, RE: poslední odstavec chyba
Andretti napísal:
u accordu type-r není motor 2,3i vtec ale 2,2i vtec. Zatím
to si některý fanda zase spletl motor s mazdou.....2.3 je motor mazdy....honda má 2.0,2.2,2.4........3.0
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.