0
späť
 

diskuze k tématu: Goodyear OptiGrip – i po 20 000 km je na mokru lepší

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 30.03.2009 10:52, To zas bude mrtvejch....
...... závodníku co pojedou na mokru jak prasat protože si přečtou že mají nejepší gumy na ježdění na mokru............. já osobně bych tuto gumu nechtěl ani za nic... pro mě je dúležitější jízda na suchu, valivej odpor, výdrž, hluk a jízda na mokru je to poslední.....a proč?
80%najezdím po suché cestě a těch 20% co jedu na mokru jedu tak aby mi aquaplannig nevznikl. Myslím že michelin moje požadavaky splňuje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 30.03.2009 12:08, RE: To zas bude mrtvejch....
vasapasa napísal:
...... závodníku co pojedou na mokru jak prasat protože si přečtou že mají nejepší gumy na ježdění na mokru............. já osobně bych tuto gumu nechtěl ani za nic... pro mě je dúležitější jízda na suchu, valivej odpor, výdrž, hluk a jízda na mokru je to poslední.....a proč?
80%najezdím po suché cestě a těch 20% co jedu na mokru jedu tak aby mi aquaplannig nevznikl. Myslím že michelin moje požadavaky splňuje.
S tim se presne shoduji, na mokru proste automaticky pocitam s tim, ze to klouze, nebo aquaplaning v nejake kaluzi atd, brzna draha je dulezita to souhlasim, ale proste na mokru jedu vzdycky opatrneji takze volim stejnou gumu jako VASAPASA takze Michelin Primacy HP v rozmeru 205/55/16 ktera na suchu opravdu jedou dobre, opotrebeni a spotreba paliva je take vyborna a horsi vlastnosti na mokru holt jsou dan. On ten optigrip podle testu zase dopadl hodne spatne na suchu, takze si vyberte :( kdyz se podivate do tabulky bodu, tak zjistite ze Optigrip a PRimacy HP maji za spotrebu, opotrebeni, hlucnsot temer stejne znamky, ale presne si prohodili hodnoceni za chovani na SUCHU a MOKRU.Takze zalezi jen co ocekavate od gumy a v cem jezdite casteji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 30.03.2009 12:41, RE: To zas bude mrtvejch....
mufik.martin napísal:
S tim se presne shoduji, na mokru proste automaticky pocitam s tim, ze to klouze, nebo aquaplaning v nejake kaluzi atd, brzna draha je dulezita to souhlasim, ale proste na mokru jedu vzdycky opatrneji takze volim stejnou gumu jako VASAPASA takze Michelin Primacy HP v rozmeru 205/55/16 ktera na suchu opravdu jedou dobre, opotrebeni a spotreba paliva je take vyborna a horsi vlastnosti na mokru holt jsou dan. On ten optigrip podle testu zase dopadl hodne spatne na suchu, takze si vyberte :( kdyz se...
Já TAKÉ, já TAKÉ! Já jen "maliličko" větší 215/55 R16 W "orig." na Citroën C5 měla a nějakých 40.000 km jsme spolu SPOKOJENĚ krajinou "probrouzdali" (teď tedy já rozhodla se "vyzkoušet" Bridgestone Turanza ER 300 a jsme někde "v polovině" společného soužití a též VELMi spokojena jsem - uvidíme ještě "výdrž/životnost") a myslím že i na mokru jsou Michelin zcela "ok" (tedy při "normální" jízdě) ... dokonce si myslím že ten CELKOVĚ lepší záběr/výkon/chování na suchu za to STOJí (na mokru je stejně rozumné NEzávodit - a to ani s 4kolkou). Včera jsem náhodou pár set km v tom "chnusném" dešti jela a je to spíše o řidiči (a samozřejmě jestli ty pneu si již neberou vzor(ek) z F1 ,-)
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 30.03.2009 12:46,
¨jestli budou po sjetí 50% vzorku stejně hlučný jako jejich předchůdce Hydragrip, tak potěš p...l
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 30.03.2009 13:41, RE: To zas bude mrtvejch....
Kylie napísal:
Já TAKÉ, já TAKÉ! Já jen "maliličko" větší 215/55 R16 W "orig." na Citroën C5 měla a nějakých 40.000 km jsme spolu SPOKOJENĚ krajinou "probrouzdali" (teď tedy já rozhodla se "vyzkoušet" Bridgestone Turanza ER 300 a jsme někde "v polovině" společného soužití a též VELMi spokojena jsem - uvidíme ještě "výdrž/životnost") a myslím že i na mokru jsou Michelin zcela "ok" (tedy při "normální" jízdě) ... dokonce si myslím že ten CELKOVĚ lepší záběr/výkon/chování na suchu za to STOJí (na mokru j...
No ja kdyz nekde ctu nebo slysim, ze kdyz prsi, tak svou jizdu prizpusobim, pousmeji se :) Co to presne znamena? Kdyz jedu po D1 a vidim na Vysocine, jak pri vydatnem desti kolem me litaji vsichni 120-150 jako kdyby se nechumelilo, tak silne pochybuji o nejakem vyraznejsim prizpusobovani jizdy vsech okolo. Netvrdim ze to delaji vsichni, ale zkuste si takhle pri desti sundat nohu z plynu treba na te dalnici a jet treba 90 :) coz je hranice u tech nej pneu, kdy vam to jeste nemusi uletet a pak se divejte, kolik lidi vas predjede i v malych autech s 0 stabilizacnim systemem.
Co se tyce novinky, klasicky reklamni blabol, to same dela Michelin, Contik, Bridgestone atd. Plati, ze kdyz chcete u pneu vylepsit nejakou dilci vlastnost, druha zakonite klesne. ( celorocni pneu povazuji za ciste reklamni tah v CR ) krasne to jde videt u Michelinu a jejich Saveru, skvela pneu s min valivym odporem = vysoky najezd, nizka hlucnost a spotreba. Bohuzel nizky valivy odpor znamena co? Mensi prilnavost plaste k vozovce a podle toho taky dopada v testech. Ustetrite "2-3" kacky, ale ze 100ky zabrzdite o 10m dal, tim uz se Michelin nechlubi. Nastesti ma jeste primacy HP, ktere to zachrani :) Ale ruku na srdce, rozdily mezi top produkty jsou minimalni a jde spis jen o sympatie ke znacce. Jen nesmi clovek zblbnout saver produkty apod :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.04.2009 08:12, ?
Reklama po druhe?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.04.2009 13:26, gumový spam
Zas někdo potřebuje prodat produkt, proto udělá ze slepé vývojové větve přednost. Michelin měl měnící se dezény už před lety, a pak se od toho upustilo. Místo vymýšlení berliček a úchyláren, které člověka stejně leda sežerou, by se lidé: 1) mohli naučit jezdit (50% to neumí !!!) 2) mohli by se opravit tuzemské "cesty" aby, mé přístí auto nemuselo být SUV, ale opět sedan.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.04.2009 13:38, RE: To zas bude mrtvejch....
Vywern napísal:
No ja kdyz nekde ctu nebo slysim, ze kdyz prsi, tak svou jizdu prizpusobim, pousmeji se :) Co to presne znamena? Kdyz jedu po D1 a vidim na Vysocine, jak pri vydatnem desti kolem me litaji vsichni 120-150 jako kdyby se nechumelilo, tak silne pochybuji o nejakem vyraznejsim prizpusobovani jizdy vsech okolo. Netvrdim ze to delaji vsichni, ale zkuste si takhle pri desti sundat nohu z plynu treba na te dalnici a jet treba 90 :) coz je hranice u tech nej pneu, kdy vam to jeste nemusi uletet a pak se ...
Přesně tak, mám obdobné zkušenosti. Ono, pokud dneska nedá člověk na lákadlo nízké ceny v případě gum značky Wanli či podobně, tak při výběru ze segmentu značek GY, Dunlop, Michelin, Continental a pod., nemůže udělat chybu. Všechny produkty mají více méně podobné vlastnosti, některý vyniká na mokru, jiný na suchu, další třeba životností nebo spotřebou paliva.

K těm fotkám pod článkem: nevím, jestli to má představovat popisovanou skutečnost s objevováním dalších lamel v průběhu opotřebení, ale co se týče struktury dezénu, tak mi přijdou oba obrázky stejné, jen guma vpravo je víc olítaná... )
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.