0
späť
 

diskuze k tématu: Studené starty Sierry 1.8td

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.12.2005 09:41,
Ještě před opravou čerpadla bych nechal změřit tlaky, ať víte, zda má cenu vtřik. čerpadlo opravovat. Možná je to zralé na generálku motoru, ale to je problém všech starých dieslů...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.12.2005 12:36, RE: bez předmětu
Michal napísal:
Ještě před opravou čerpadla bych nechal změřit tlaky, ať víte, zda má cenu vtřik. čerpadlo opravovat. Možná je to zralé na generálku motoru, ale to je problém všech starých dieslů...
Zalezi na tom, jak je to auto stare a co ma uz vsechno za sebou. Oprava muze byt dost nakladna. Obecne lze tuto starou Sierru opravdu povazovat za hodne spatne reseni dopravy do prace. Zalezi na podminkach, ale pokud jde jen o cesty do prace, asi bych se priklonil k vymene za neco mensiho, jednodussiho, spolehlivejsiho a pravdepodobne i novejsiho. Ale jak rikam - zalezi na moznostech a podminkach provozu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.12.2005 16:06, RE: bez předmětu
AnderN napísal:
Zalezi na tom, jak je to auto stare a co ma uz vsechno za sebou. Oprava muze byt dost nakladna. Obecne lze tuto starou Sierru opravdu povazovat za hodne spatne reseni dopravy do prace. Zalezi na podminkach, ale pokud jde jen o cesty do prace, asi bych se priklonil k vymene za neco mensiho, jednodussiho, spolehlivejsiho a pravdepodobne i novejsiho. Ale jak rikam - zalezi na moznostech a podminkach provozu.
Já mám Sierru z roku 92, ovšem s vynikajícím benzínovým motorem 2.0 DOHC 8V. Je to velice spolehlivé auto. Ale jak už bylo napsáno, motor 1.8 TD je snad nejhorší motor, co kdy Ford vyrobil. Zkuste opravit tu elektriku a pak nechte změřit tlaky . Pokud budou špatné (asi ano) - rychle se toho nějak zbavte. Ten TD motor je opravdu za trest. Však se také tyto diesely prodávají levněji, než benzíňáky. Pokud by váš syn byl ale se Sierrou spokojen, doporučoval bych se poohlédnout právě po DOHC. Spolehlivý, silný, bezúdržbový (rozv. řetěz, hydroštely) a přitom nečekaně úsporný motor. A pokud by byl ještě v plynu - značka ideál.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.12.2005 00:10, Pro Davida
David. napísal:
Já mám Sierru z roku 92, ovšem s vynikajícím benzínovým motorem 2.0 DOHC 8V. Je to velice spolehlivé auto. Ale jak už bylo napsáno, motor 1.8 TD je snad nejhorší motor, co kdy Ford vyrobil. Zkuste opravit tu elektriku a pak nechte změřit tlaky . Pokud budou špatné (asi ano) - rychle se toho nějak zbavte. Ten TD motor je opravdu za trest. Však se také tyto diesely prodávají levněji, než benzíňáky. Pokud by váš syn byl ale se Sierrou spokojen, doporučoval bych se poohlédnout právě po DOHC. Spoleh...
Mám na Vás takový dotaz jak můžete mít motor DOHC o osmi ventilech ?? Vždyť do D zanamená Double, čili dvoje a motor tak je vlastně šestnáctiventilový, nebo se snad mílím ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.01.2006 12:42, studené starty
Já osobně bych začal s kontrolou žhavících svíček. Stačí když jedna bude špatná a nastanou problémy právě při nízkých teplotách. Kontrolu svíček lze udělat bez specialního nářadí a třeba i na chodníku.Tento motor opravdu nenadchne, ale já ho užíval tři roky také na cestu do práce ( jedna trasa 7 km) po městě. Auto nikdy nebylo garážované a denně v provozu. Najel jsem 60 tis.km a průměrná spotřeba byla 6,2 l/100 km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.02.2006 17:10,
V r.95 jsem koupil sieru r.92 1,8TD. Pěkné auto, ale nesmí nastat zima , pak už nenastartujete . Jednou odešlo turbo - 30 000,-Kč . Pak jsem během dvou let nechal dvakrát zpravit tlaky, ceny si už radši nepamatuji. Dále jsem musel vyměnit snad všechny součástky na přední nápravě. Nakonec po třech letech jsem byl rád, že jsem se ho zbavil . Byla to nejhorší koupě v mém životě. Když už Sieru, tak jedině s dvoulitrovým benzínem.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.