0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Scorpio 2,5 td - majitel hodnotí jeho spolehlivost

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.06.2012 12:54, kilometry
vsadil bych se že reálný počet najetých kilometrů bude trojnásobný. osobně jsem na tomhle autě prodělal asi 60k, a raději než abych ho opravoval jsem ho prodal na díly. motor od VM Motori byl jedna velká katastrofa, praskající hlavy-čtyři samostatné, problém cokoli sehnat...raději jsem zatnul zuby a poslal ho do světa. ale svým způsobem jsem za tu zkušenost vděčný. dovedla mě totiž k japonským benzínovým šestiválcům. a to je skutečně jiná liga. jinak na Scorpia nedám dopustit, měl jsem tři, 2.8 AT byl děsivej a línej žrout, 2.0 DOHC naprosto super auto, skvělé svezení, i spolehlivost byla dobrá. no a na konec tuhle zrůdnost v kombíku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.06.2012 13:06, RE: kilometry
tomaskrtek napísal:
vsadil bych se že reálný počet najetých kilometrů bude trojnásobný. osobně jsem na tomhle autě prodělal asi 60k, a raději než abych ho opravoval jsem ho prodal na díly. motor od VM Motori byl jedna velká katastrofa, praskající hlavy-čtyři samostatné, problém cokoli sehnat...raději jsem zatnul zuby a poslal ho do světa. ale svým způsobem jsem za tu zkušenost vděčný. dovedla mě totiž k japonským benzínovým šestiválcům. a to je skutečně jiná liga. jinak na Scorpia nedám dopustit, měl jsem tři, 2.8 ...
Tak žádný etalon kvality a spolehlivosti jsem sice nečekal, ale takovou hrůzu taky ne. Tohle je fakt psycho. Škoda, jinak to určitě bylo prostorné, pohodlné a dobře vybavené auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.06.2012 13:31, RE: kilometry
tomaskrtek napísal:
vsadil bych se že reálný počet najetých kilometrů bude trojnásobný. osobně jsem na tomhle autě prodělal asi 60k, a raději než abych ho opravoval jsem ho prodal na díly. motor od VM Motori byl jedna velká katastrofa, praskající hlavy-čtyři samostatné, problém cokoli sehnat...raději jsem zatnul zuby a poslal ho do světa. ale svým způsobem jsem za tu zkušenost vděčný. dovedla mě totiž k japonským benzínovým šestiválcům. a to je skutečně jiná liga. jinak na Scorpia nedám dopustit, měl jsem tři, 2.8 ...
můžu se zeptat, který je to ten japonský šestiválec? Na japonce nedám dopustit a taky se poohlížím po něčem silnejším než dvoulitr...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.06.2012 15:15, RE: kilometry
MM napísal:
můžu se zeptat, který je to ten japonský šestiválec? Na japonce nedám dopustit a taky se poohlížím po něčem silnejším než dvoulitr...
VQ od Nissanu, je celkem jedno v jakém provedení vyjma dvoulitru VQ20DE. mám ho již v šestém autě, z toho jednou VQ30DE a 5x VQ35DE.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.06.2012 21:19, Značkový servis?
Nech sa na mňa majiteľ a autor recenzie nehnevá, ale oprava motoru za 90 000? Oprava hadičky za 7000 (!!!)? V tom servise vás solídne odrbávali. 2,5 TD od vm motori naozaj nikdy nebol etalón spoľahlivosti ale vaša chyba, že ste to nedali do osvedčeného neautorizovaného servisu.

Do autorizáku sa chodí s novým autom na povinné prehliadky, aj to treba stáť nad technikom a pozerať mu doslova na ruky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.06.2012 06:58, RE: kilometry
tomaskrtek napísal:
VQ od Nissanu, je celkem jedno v jakém provedení vyjma dvoulitru VQ20DE. mám ho již v šestém autě, z toho jednou VQ30DE a 5x VQ35DE.
Díky za info, to jsem si myslel, uvažuji o Muranu, akorát nevím, jak je to s životností převodovky CVT. U primer dokázaly najet i přes 300 000 km bez problémů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.06.2012 08:01, RE: kilometry
MM napísal:
Díky za info, to jsem si myslel, uvažuji o Muranu, akorát nevím, jak je to s životností převodovky CVT. U primer dokázaly najet i přes 300 000 km bez problémů.
pokud koupíš US verzi bez chlazení převodovky tak si potenciálně zaděláváš na problém. z tohoto důvodu jsem raději šel do FXka které má konvenční automat. dnes už je to asi v poho, jsou v nabídce Murana s 200k+ takže to asi něco vydrží, ale tenkrát (2006) mě odstrašil jeden konkrétní případ co musel vypláznout za novou skříň čtvrt míče. dneska za tu cenu koupíš celý auto a v Polsce za dvacku převodovku, za 40 i s motorem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.06.2012 08:06, RE: Značkový servis?
gld napísal:
Nech sa na mňa majiteľ a autor recenzie nehnevá, ale oprava motoru za 90 000? Oprava hadičky za 7000 (!!!)? V tom servise vás solídne odrbávali. 2,5 TD od vm motori naozaj nikdy nebol etalón spoľahlivosti ale vaša chyba, že ste to nedali do osvedčeného neautorizovaného servisu.

Do autorizáku sa chodí s novým autom na povinné prehliadky, aj to treba stáť nad technikom a pozerať mu doslova na ruky.
oprava motoru 90 k v tehdejších cenách sedí, je to recenze stará dobře osm let, ne li deset. tedy problém s motorem řešil před deseti až dvanácti lety +/-. olejový chladič který tohle auto má skutečně stojí-stál tolik kolik majitel píše. druhovýroba prakticky neexistovala. stejně jako nebyo moc dobrých neautoriz. servisů. já tohle auto měl před cca 12ti lety a byl jsem šťastný že jsem se ho zbavil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.06.2012 14:59, RE: kilometry
tomaskrtek napísal:
pokud koupíš US verzi bez chlazení převodovky tak si potenciálně zaděláváš na problém. z tohoto důvodu jsem raději šel do FXka které má konvenční automat. dnes už je to asi v poho, jsou v nabídce Murana s 200k+ takže to asi něco vydrží, ale tenkrát (2006) mě odstrašil jeden konkrétní případ co musel vypláznout za novou skříň čtvrt míče. dneska za tu cenu koupíš celý auto a v Polsce za dvacku převodovku, za 40 i s motorem
Uvažuji jen o evropské verzi kolem roku 2008. A co spotřeba u FXka?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.06.2012 15:27, RE: kilometry
MM napísal:
Uvažuji jen o evropské verzi kolem roku 2008. A co spotřeba u FXka?
teď aktuálně Prostějov-Plzeň a zpět, cca 700km, průměrná rychlost 99.7 km/h spotřeba 10.6 při dodržování limitů. jinak město hrubě přes 15, v zimě i 18, ale to jsou drcky kilometr tam a zpět.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.06.2012 17:17, PROČ JE "RECENZÍM" TOHOTO TYPU DÁVÁN PROSTOR?
Ve výše uvedeném se majiteli povedlo všechno možné, jen ne zhodnotit spolehlivost vozu. Do morku kosti obnažil svou sníženou inteligenci, finanční negramotnost a naivitu. Ve své podstatě si svůj osud zaslouží. Stačí si před koupí ojetého vozu něco málo přečíst a člověk si nikdy nevybere kus s motorem, který patří mezi to nejhorší, co kdy ve Fordu vrčelo. Ford Scorpio je skvělý vůz pro člověka, který akceptuje cenu náhradních dilů vycházející z vyšší pořizovací ceny. Důležité je také koupit auto a ne šrot od překupníka, či kutila, který vůz neservisoval, ale systematicky improvizoval.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.