Pondelok 05.03.2018 20:33,
Automat
Pokud vím, Powershift (firma Getrag) se dodával do motorizací 2.0 TDCi a 2.0 EB, doporučuje se interval výměny oleje 60 tis.km, ale v servisním plánu Ford to možná není- zjistit zda bylo provedeno. Automat HDM (firma Aisin), pokud vím, se dodával v této generaci pouze do motorizace 2,2 TDCi. Sám jeden vlastním. Zde byla olejová náplň prohlášena za "doživotní", což servismani automatů prohlašují za nesmysl, nicměně autorizované servisy Ford na tom trvají. Stejnou převodovku dávají do mnoha modelů Volvo, tam olej doporučují vyměňovat po 60 tis. Tazateli doporučuji se poptat na servisní historii a autem se projet s někým, kdo tomu rozumí. Osobně jsem jel několika Powershifty TDCi s nájezdem 150-200tkm a zdály se v pořádku, ale případnou údržbu nebo opravu bych svěřil specializovanému servisu na automatické převodovky. Jinak celkově S-Max s nájezdem 145 tis.km má předpoklad ještě dlouhé bezproblémové životnosti, podvozek bez výměn vydrží hodně přes 200tis.km, DPF zvládá i popojíždění po městě, motor 2.0 TDCi i ve verzi 103kW má výkon dostatečný. Na trhu je široký výběr, vyplatí se pečlivě vybírat.
reagovať