0
späť
 

diskuze k tématu: Ford S-MAX 2.0 TDCi Titanium - zkušenosti se servisem

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
dpersin
počet príspevkov2
dátum registrácie24.10.2006
Utorok 21.11.2017 18:43, Uplně jiný svět
Tak zkušenostech z Prahy (přesto že jsem rodilý pražák) jsem zajel náhodně do Ford Příbram Lowman a přístup zde,je jako z jiného světa. Odřený volant vyměnili, 60tis km prohlídku udělali promptně...a co navíc? Půjčili na ten den náhradní auto zadarmo. V Praze za to samé chtěli 300Kč na den. Tak všem doporučuji.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1248
dátum registrácie08.09.2009
Utorok 21.11.2017 19:18, S-Max z roku 2006 s 325.000km
si odkupil můj syn od firmy, kde pracuje (pražské, jak jinak). Na to, že auto jezdilo pouze do pražsklých servisů, jsem se nestačil divit, v jaké je kondici. Zatím jsem ho neřídil, ale mpři stěhování jsem s klukem dost najezdil. Volant je sicevidět, že má něco za sebou, ale že by se někde loupla, či trhal, to ne. Překvapila mě sedačky řidiče - na svůj nájezd je ve výtečné kondici. Na autě byly firmení polepy. Ty se strhaly a lak nenese téměž žádné násilné stopy po nějakém poškození, na předku je sice pár ďubek do kamínků, ale na 11 let staré auto naprosto přiměřené a bez náznaků koroze, což jsem kladně kvitoval i po prohlídce lemů a prahů, což je na mě mor, když to tam chytně lišku. Motor i v zimě zatím chytá na drb, xenony naklápí, olej nežere. SPotřebu mlě na cestě PHA-Žilina 5,3 při jízdě po dálnici, ale jel tacho 130, jak mi pravil.

Zřejmě je vidět, že snahy o ušetření nesou své ovoce. K čemu by bylo výrobci dnes auto, co vydrží deset let bez poruchy?

Já to už říkám drahnou dobu - čím nobější, tím horší. A nejen v autech to platí...Dalo by se vyjmenovat dalších X odvětví.

PS: mám doma shodou okolností Mondeo z r. 3/2006 jako dědictví po otci. Auto má na tachu 100.000km, kdoví jaká je realita, šlo o dávný dovoz z D, ale čert to vem. PO téměř 12 letech absolutně bez koroze, motor přede jak švýcarský cíbule, sedačky absolutně bez prosezení či oleštění, volant také. Spotřeba do 7/100, olej nežer vůbec. Podovzek krásně tuhej, občas sice zarezonuje nějaký plast, ale to je tak vše. Navíc teprve včera, když jsem pročítal pojišťovací smlouvu op otci, tak jsem zjistil, že jde o celkem haněný motor 1,8SCi. Já tedy zatím problém nepozoruji. Holt, dříve to asi šlo lépe...

K servisu: 14 roků jsem "úřadoval" v Praze, kde jsem ve Hněvkovské měl kancl a s pežoty jsem jezdil servisovat k Federálům na Chodov. pravda, nebyl to zmíněný Ford, ale zkušenosti jsou celkem pozitivní. neměl jsem nikdy problém. Náhradní auto mi půjčili vždy, platbu na fakturu bež řečí, vždy mi vrátili auto umyté uvnitř, doplněnou náplň v ostřikovači (jak zimní, tak letní- i když ty jsem měl vyfakturopvané). Auto navíc vždy aspoň umyté wapkou a na sedadle igelitový potah. Ale to bylo do roku 2008, pak jsem Prahu opustil a podnikám z domu. Jak to tam mají dnes, netuším. Asi to je v dnešní době a v lidech. Kvalita práce se nedá svádět na "cost cutting".
reagovať
PavelKeprt
počet príspevkov121
dátum registrácie28.10.2015
Pondelok 04.12.2017 17:22, Ford jede z kopce
S Fordem to jde poslední dobou hodně z kopce. To, co předvedli s Mondeem MK5 je naprostá tragédie. A zákazníci si toho jsou dobře vědomi - prodejní statistiky hovoří jasně: V roce 2001 a 2002 se v Evropě prodalo ročně přes 250 000 modelů Mondeo, v roce 2007 a 2008 (nová generace MK4) už jen okolo 150 000 a po příchodu stávající generace v roce 2014 to už bylo jen necelých 50 000 kusů ročně! Bída.

Ale na starší benzínové Fordy nedám dopustit, to byly a jsou nadprůměrně dobré káry! A první generace S-Maxu je nejhezčí MPV co znám.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.