0
späť
 

diskuze k tématu: Ford S-MAX 2.0 TDCi a krátké postřehy majitele

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
Albi1
počet príspevkov91
dátum registrácie26.01.2009
Streda 10.06.2015 06:33, recenze
Tak celý týden čekám, že si ve středu ráno počtu něco zajímavého o S-Maxu a ono nic.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1043
dátum registrácie23.04.2014
Streda 10.06.2015 08:21, RE: recenze
Albi1 napísal:
Tak celý týden čekám, že si ve středu ráno počtu něco zajímavého o S-Maxu a ono nic.


To teda...
Co se týče provrtaného filtru... Tam bych viděl jako příčinu jízdy po Praze, a to že auto má najeto "lehce" víc, než si majitel myslí.
Jinak na firmě jednoho S-Maxe máme. Nedávno jsme s kolegy absolvovali cestu v 5 do Maďarska, a nikdo si nestěžoval. V porovnání například se zafirou, která je postavená na bázi astry má smax velkou výhodu ve vnitřním prostoru. Je totiž postaven na základu mondea. Co se týče motoru (2litry nafta), ten je příjemný, sil má dost a spotřeba okolo 6 litrů není utopie. Co se mi velmi líbí je velká nádrž - cca 70 litrů. Kufr ve verzi se 7 sedačkami je mělký, sedačky prostě zavazí... Co se týče servisu, tak s autem myslím nebyl jediný problém. Garančky jsou servisy ve fordu schopni řešit do jednoho dne. To já se zafirou jen bledě závidím...
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 10.06.2015 09:06, RE: recenze
KoobaS napísal:
Albi1 napísal:
Tak celý týden čekám, že si ve středu ráno počtu něco zajímavého o S-Maxu a ono nic.
To teda...Co se týče provrtaného filtru... Tam bych viděl jako příčinu jízdy po Praze, a to že auto má najeto "lehce" víc, než si majitel myslí.Jinak na firmě jednoho S-Maxe máme. Nedávno jsme s kolegy absolvovali cestu v 5 do Maďarska, a nikdo si nestěžoval. V porovnání například se zafirou, která je postavená na bázi astry má smax velkou výhodu ve vnitřním prostoru. Je totiž postaven na základu mondea. Co se týče motoru (2litry nafta), ten je příjemný, sil má dost a spotřeba okolo 6 litrů není utopie. Co se mi velmi líbí je velká nádrž - cca 70 litrů. Kufr ve verzi se 7 sedačkami je mělký, sedačky prostě zavazí... Co se týče servisu, tak s autem myslím nebyl jediný problém. Garančky jsou servisy ve fordu schopni řešit do jednoho dne. To já se zafirou jen bledě závidím...


Myslím, ža majitel má stav tacho skutečný, leda že by si sám lhal do kapsy. Koupil auto jako 2-leté s 80 tkm. Podle mě je to reálné. O moc víc už tam být nemohlo, tady ne o tolik, aby to mělo zásadní vliv na spolehlivost.
Problémy s FAPem ukazují, že motor není využíván, na co byl konstruován.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1043
dátum registrácie23.04.2014
Streda 10.06.2015 12:04, RE: recenze
David V napísal:
KoobaS napísal:
Albi1 napísal:
Tak celý týden čekám, že si ve středu ráno počtu něco zajímavého o S-Maxu a ono nic.
To teda...Co se týče provrtaného filtru... Tam bych viděl jako příčinu jízdy po Praze, a to že auto má najeto "lehce" víc, než si majitel myslí.Jinak na firmě jednoho S-Maxe máme. Nedávno jsme s kolegy absolvovali cestu v 5 do Maďarska, a nikdo si nestěžoval. V porovnání například se zafirou, která je postavená na bázi astry má smax velkou výhodu ve vnitřním prostoru. Je totiž postaven na základu mondea. Co se týče motoru (2litry nafta), ten je příjemný, sil má dost a spotřeba okolo 6 litrů není utopie. Co se mi velmi líbí je velká nádrž - cca 70 litrů. Kufr ve verzi se 7 sedačkami je mělký, sedačky prostě zavazí... Co se týče servisu, tak s autem myslím nebyl jediný problém. Garančky jsou servisy ve fordu schopni řešit do jednoho dne. To já se zafirou jen bledě závidím...
Myslím, ža majitel má stav tacho skutečný, leda že by si sám lhal do kapsy. Koupil auto jako 2-leté s 80 tkm. Podle mě je to reálné. O moc víc už tam být nemohlo, tady ne o tolik, aby to mělo zásadní vliv na spolehlivost. Problémy s FAPem ukazují, že motor není využíván, na co byl konstruován.


A vidíš, stáří v době nákupu jsem přehlídl. Souhlasím s tebou, nájezd může být reálný. S FAPem souhlasím. Mám ho taky v autě ve kterým se pohybuju převážně ve městě, ale jezdím ho provětrat na delší trasy pro vyčištění.... I když bych potřeboval tlačítko "Vyčisti FAP" protože když se mi po 200km na dálnici začne vypalovat na sjezdu do města, je to k vzteku...
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Streda 10.06.2015 20:52, RE: recenze
KoobaS napísal:
David V napísal:
KoobaS napísal:
Albi1 napísal:
Tak celý týden čekám, že si ve středu ráno počtu něco zajímavého o S-Maxu a ono nic.
To teda...Co se týče provrtaného filtru... Tam bych viděl jako příčinu jízdy po Praze, a to že auto má najeto "lehce" víc, než si majitel myslí.Jinak na firmě jednoho S-Maxe máme. Nedávno jsme s kolegy absolvovali cestu v 5 do Maďarska, a nikdo si nestěžoval. V porovnání například se zafirou, která je postavená na bázi astry má smax velkou výhodu ve vnitřním prostoru. Je totiž postaven na základu mondea. Co se týče motoru (2litry nafta), ten je příjemný, sil má dost a spotřeba okolo 6 litrů není utopie. Co se mi velmi líbí je velká nádrž - cca 70 litrů. Kufr ve verzi se 7 sedačkami je mělký, sedačky prostě zavazí... Co se týče servisu, tak s autem myslím nebyl jediný problém. Garančky jsou servisy ve fordu schopni řešit do jednoho dne. To já se zafirou jen bledě závidím...
Myslím, ža majitel má stav tacho skutečný, leda že by si sám lhal do kapsy. Koupil auto jako 2-leté s 80 tkm. Podle mě je to reálné. O moc víc už tam být nemohlo, tady ne o tolik, aby to mělo zásadní vliv na spolehlivost. Problémy s FAPem ukazují, že motor není využíván, na co byl konstruován.
A vidíš, stáří v době nákupu jsem přehlídl. Souhlasím s tebou, nájezd může být reálný. S FAPem souhlasím. Mám ho taky v autě ve kterým se pohybuju převážně ve městě, ale jezdím ho provětrat na delší trasy pro vyčištění.... I když bych potřeboval tlačítko "Vyčisti FAP" protože když se mi po 200km na dálnici začne vypalovat na sjezdu do města, je to k vzteku...


Pokud mám správné informace, tak FAP nejlépe regeneruje při rychlejší jízdě ustálenou rychlostí kdy motor jede bez výrazné zátěže, ideálně okolo půl plynu. Možná spouští regeneraci FAPu až na sjezdu z dálnice právě proto, že se snížila provozní zátěž motoru na předprogramovanou úroveň.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Streda 10.06.2015 22:38, RE: recenze
Pavlik napísal:
KoobaS napísal:
David V napísal:
KoobaS napísal:
Albi1 napísal:
Tak celý týden čekám, že si ve středu ráno počtu něco zajímavého o S-Maxu a ono nic.
To teda...Co se týče provrtaného filtru... Tam bych viděl jako příčinu jízdy po Praze, a to že auto má najeto "lehce" víc, než si majitel myslí.Jinak na firmě jednoho S-Maxe máme. Nedávno jsme s kolegy absolvovali cestu v 5 do Maďarska, a nikdo si nestěžoval. V porovnání například se zafirou, která je postavená na bázi astry má smax velkou výhodu ve vnitřním prostoru. Je totiž postaven na základu mondea. Co se týče motoru (2litry nafta), ten je příjemný, sil má dost a spotřeba okolo 6 litrů není utopie. Co se mi velmi líbí je velká nádrž - cca 70 litrů. Kufr ve verzi se 7 sedačkami je mělký, sedačky prostě zavazí... Co se týče servisu, tak s autem myslím nebyl jediný problém. Garančky jsou servisy ve fordu schopni řešit do jednoho dne. To já se zafirou jen bledě závidím...
Myslím, ža majitel má stav tacho skutečný, leda že by si sám lhal do kapsy. Koupil auto jako 2-leté s 80 tkm. Podle mě je to reálné. O moc víc už tam být nemohlo, tady ne o tolik, aby to mělo zásadní vliv na spolehlivost. Problémy s FAPem ukazují, že motor není využíván, na co byl konstruován.
A vidíš, stáří v době nákupu jsem přehlídl. Souhlasím s tebou, nájezd může být reálný. S FAPem souhlasím. Mám ho taky v autě ve kterým se pohybuju převážně ve městě, ale jezdím ho provětrat na delší trasy pro vyčištění.... I když bych potřeboval tlačítko "Vyčisti FAP" protože když se mi po 200km na dálnici začne vypalovat na sjezdu do města, je to k vzteku...
Pokud mám správné informace, tak FAP nejlépe regeneruje při rychlejší jízdě ustálenou rychlostí kdy motor jede bez výrazné zátěže, ideálně okolo půl plynu. Možná spouští regeneraci FAPu až na sjezdu z dálnice právě proto, že se snížila provozní zátěž motoru na předprogramovanou úroveň.


Asi jak u čeho. Prostě když je "plný" a nastanou předdefinované podmínky (otáčky a teplota oleje), spustí se regenerace. Mě se zahltí jízdou po městě, ale jakmile najedu na nájezd dálnice (např) - prostě zahřátej motor (ano, mám tam kontrolku oleje, pro kontrolu ochlazení turba k nezaplacení), otáčky nad 2500 - už to jede... Samozřejmě ne vždy...
reagovať
saturka
počet príspevkov1
dátum registrácie01.05.2007
Štvrtok 11.06.2015 00:33, FAP
Ahoj, jak poznáte, že se regeneruje FAP?
reagovať
eTeflon
počet príspevkov173
dátum registrácie04.11.2008
Štvrtok 11.06.2015 02:25, Stav TACHO
Reaguji na příspěvek výše, ano auto může mít a asi i má skutečný stav, ale znám spoustu aut dovezených z "D", které za 1 rok najely 90-100tkm a auto po vyčištění a detailingu vypadalo jako by vyjelo z továrny Tak stejně známý přivezl před pár lety Passata, který za 3 roky měl necelých 200tkm a vzhledově bych tipl max do 100tkm. Takže "šikovný" bazarník auto v "D" koupí za super peníze smázne 1/2 nájezdu a prodá ho o dost víc, protože v CZ se hlavně hledí na to, kolik má najeto a rok výroby, než na skutečný stav

A taky jsem čekal, že se něco dozvím o autech, které nesnáším (velké krabice na převoz airbagů), a ono nic
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Štvrtok 11.06.2015 21:29, RE: FAP
saturka napísal:
Ahoj, jak poznáte, že se regeneruje FAP?


Mě to u obou aut má zobrazit hlášením palubní počítač, ale reálně jsem to nikdy neviděl - jezdím cca 50% dálnice, takže FAP se asi stačí propálit při běžné jízdě
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Štvrtok 11.06.2015 21:32, RE: FAP
saturka napísal:
Ahoj, jak poznáte, že se regeneruje FAP?


U Hyundai I-30 pouze podle zvýšených otáček na volnoběh a podle zvýšené okamžité spotřeby rovněž ve volnoběžných otáčkách.
reagovať
Albi1
počet príspevkov91
dátum registrácie26.01.2009
Piatok 12.06.2015 09:06, RE: Stav TACHO
eTeflon napísal:
Reaguji na příspěvek výše, ano auto může mít a asi i má skutečný stav, ale znám spoustu aut dovezených z "D", které za 1 rok najely 90-100tkm a auto po vyčištění a detailingu vypadalo jako by vyjelo z továrny Tak stejně známý přivezl před pár lety Passata, který za 3 roky měl necelých 200tkm a vzhledově bych tipl max do 100tkm. Takže "šikovný" bazarník auto v "D" koupí za super peníze smázne 1/2 nájezdu a prodá ho o dost víc, protože v CZ se hlavně hledí na to, kolik má najeto a rok výroby, než na skutečný stav A taky jsem čekal, že se něco dozvím o autech, které nesnáším (velké krabice na převoz airbagů), a ono nic


A to je o tom, že spousta lidí to neřeší nebo jsou naivní. Když chci koupit 2-3 roky staré auto z D a nemá servisní knížku, tak je něco špatně a když už ji má, tak není problém do německého servisu zavolat nebo poslat email a je jasno. Nedávno jsem sháněl auto pro známého. 2 roky starý, najeto 14 tis, nehavarované. bazarista uvedl, že servisní knihu to nemá, protože pův. majitelce se zdály drahé servisní prohlídky, tak nejezdila do značkového servisu a knihu někam založila. Než jsem tam zajel, podařilo se mi spojit s majitelkou, která uvedla, že najeto mělo více, ale hlavně měla čelní havárku a pojišťovna to dělala na totální škodu. Za 14 dní se auto stejně prodalo.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.