0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Probe

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 06:35, Děkuji
Michalovi a redakci za připomenutí která tu vlastně bije. Recenze je na takové kvalitativní úrovni, že je jí škoda uveřejňovat v srpnu. Osobně samozřejmě neznám marketingové plány Tipcars.com, ale sám bych ji zařadil někdy začátkem dubna nebo koncem prosince. Takové Aprílové či Silvestrovské vydání by mohlo být odpovídající. A rozhodně doporučuji Michalovi, autoru recenze, aby si svůj výtvor uložit a podíval se na něj za nějakých 5-7 roků.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 06:40, Hmm.
Na to že ho máš tak dlouho jsem čekal podrobnější popis.
Mě se dřív taky Probe moc líbilo, ale zase taková pecka to není...
Michal.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 07:37, Co?
Co to tu proboha autor recenze žvaní za nesmysly?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 08:00,
Co by žvanil - Vy máte snad pocit, že blábolení 20 letých mlamojů z Tipcarsu je o něčem zásadně jiném ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 09:05, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Co by žvanil - Vy máte snad pocit, že blábolení 20 letých mlamojů z Tipcarsu je o něčem zásadně jiném ?
Ještě jedna věc - Forda Probe jsem kdysi viděl komplet odstrojeného a řekl bych, že nemá Motor z Mazdy, ale že je to Mazda s motorem od Forda (aspoň mně se zdálo, že tam vidím Duratec) a prodávaná pod značkou Ford.

Jinak se už těším že nějaký mlamoj z Tipcarsu bude tohle auto poměřovat očima dvacetiletého ucha a doporučovat ho čtyřitátníkovi jako rodinné auto, protože přeci bezvadně drží v zatáčkách .... bůhehehe, chich, chich.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 09:32, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Co by žvanil - Vy máte snad pocit, že blábolení 20 letých mlamojů z Tipcarsu je o něčem zásadně jiném ?
Tak co ,autor je asi mladej, koupil si sporťáčka, je fanda, tak se chce o své zkušenosti podělit. Napsal to jak nejlépe mohl...Kdyby si např. Vaši recenzi přečetl nějakej profi automobilovej žurnalista, taky by měl určitě výhrady. To probe není asi špatny ale právě i díky výkonům motoru bych to nechtěl. 2.0 16V - 115k...to mají od 80.let standartně 2.0 8V. Lítal sem v tom a i ten podvozek má od konkurence v té cenové kategorii hodně daleko. Prostě styl amerika. Celica,MR2,prelude,CRX atd. povozí o poznání lépe.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 10:18, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Ještě jedna věc - Forda Probe jsem kdysi viděl komplet odstrojeného a řekl bych, že nemá Motor z Mazdy, ale že je to Mazda s motorem od Forda (aspoň mně se zdálo, že tam vidím Duratec) a prodávaná pod značkou Ford.

Jinak se už těším že nějaký mlamoj z Tipcarsu bude tohle auto poměřovat očima dvacetiletého ucha a doporučovat ho čtyřitátníkovi jako rodinné auto, protože přeci bezvadně drží v zatáčkách .... bůhehehe, chich, chich.
Ford Probe obou generací je opravdu společným výtvorem Mazdy a amerického Fordu. První generace spatřila světlo světa někdy v roce 1988 a vyráběla se až do roku 1993 (V Evropě až 1994), kdy přišla druhá, tvarově a jízdně mnohem lepší. Ta je unifikovaná s Mazdou MX6, a tudíž sdílí podvozek také s 626 z let 1991-1997 a jejím luxusním derivátem Xedos 6. S X6 má společné také pohonné jednotky a to zážehový dvoulitr s nepříliš sportovní charakteristikou a zejména vrcholný šestíválec série K s objemem 2,5 a 24 ventily. Ten je naopak jízdně zcela imponující. Pro informaci, Probe a MX6 se vyráběly dokonce na společné lince v závodu Flat Rock v USA. V Evropě byl Probe obou generací považován za nástupce legendárního Forda Capri, jímž byl však pouze marketingově. Ve skutečnosti se Caprimu nevyrovná ani v nejmenším. Nástupce Probe byl také v USA vyráběný Cougar, který podvozkově a motorově vychází z první generace Mondea a již má motory Zetec- E a Duratec VE (2,5 V6 24V) a tu ve dvou výkonových verzívh. Cougar ukončil svůj aktivní život velice brzy, po necelých 4 letech v roce 2002. Na jeho faktického nástupce se zatím čeká a je otázkou, zda se vůbec dočkáme. Tomáš Dusil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 13:58, To:T.Dusil
anonym napísal:
Ford Probe obou generací je opravdu společným výtvorem Mazdy a amerického Fordu. První generace spatřila světlo světa někdy v roce 1988 a vyráběla se až do roku 1993 (V Evropě až 1994), kdy přišla druhá, tvarově a jízdně mnohem lepší. Ta je unifikovaná s Mazdou MX6, a tudíž sdílí podvozek také s 626 z let 1991-1997 a jejím luxusním derivátem Xedos 6. S X6 má společné také pohonné jednotky a to zážehový dvoulitr s nepříliš sportovní charakteristikou a zejména vrcholný šestíválec série K s objeme...
Dík za info o F-cougar,po tom autě se vždycky ohlídnu,škoda jen že jsem ho zatím v bazarech viděl jen většinou s automatem.Taky by mě zajímalo jestli náhodou Tipcars nechystá na toto auto recenzi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 20:08, 2.5 V6 turbo ????
To nevim nevim ale 2.5 V6 byl snad jen atmosfericky nikoliv turbo. To byl pouze predchozi model a to 2.2 turbo cca 150Hp....
Ale mozna vi autor o necem co ja ne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 20:23, Probe?
Aha-takže redakcia zaviedla novú -ironickú- rubriku? Výborne! Takéto kydy som už dávno nečítal. Pocit bezpečia v starom Probe? Batožinový priestor je velký, ale čo by sme tam nosili? Keď sú "tzv. hydroštely" v poriadku, už netreba nič investovať? Doteraz som si myslel, že Probe je pseudošportové auto a shit, okrem toho s otrasným dizajnom a preháňajú sa v ňom len dementi a looseri (jeden aj v mojom okolí-má ešte ten starý typ upravený na raketoplán s veľkým krídlom a výfukom z kanalizačnej rúle).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 22:35,
mlamoj ne mlamoj i starej vul napíše kravinu!!! Ale jako vždy zas jedna recenze co stojí za hov...Auto si musíme všichni vyzkoušet páč je nej :)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.08.2007 07:54, Nechápu ...
Nějak nechápu, proč se tady rozčilujete nad kvalitou recenze. Autor měl, jak jste si všimli, předtím A80 a Probe má 2 roky. To hovoří za vše.
Já sice chápu, že jste se nic moc nedozvěděli, ale takhle urážet lidi, to není pěkné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.08.2007 11:26, probe
tímhle vozíkem jsem měl možnost jako stopař v německu asi 400km.bylo to v roce 93 a myslím,že to bylo 2,2 turbo. tvrdý podvozek, vzadu skoro žadné místo,hlava na stropě, ale přitom komfortní výbavení. pružné zrychlené excelentní-ručička tachometru se velmi rychle dostala mimo jeho rozsah. ale je to vhodný pro 2 osoby.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.08.2007 13:27, Detleff !!!!!
edmund napísal:
Michalovi a redakci za připomenutí která tu vlastně bije. Recenze je na takové kvalitativní úrovni, že je jí škoda uveřejňovat v srpnu. Osobně samozřejmě neznám marketingové plány Tipcars.com, ale sám bych ji zařadil někdy začátkem dubna nebo koncem prosince. Takové Aprílové či Silvestrovské vydání by mohlo být odpovídající. A rozhodně doporučuji Michalovi, autoru recenze, aby si svůj výtvor uložit a podíval se na něj za nějakých 5-7 roků.
N E N í o b j e k t i v n í
psát recenzi po najetých sotva
d e s e t i tis km,
at se na me autor nezlobí a svůj článek pošle do probe klubu.
Mrzí mě, že dezorientujete čtenáře !!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.08.2007 13:30, Detlef
: - )
: - )))))))
: - )))))))))))))))))))))

už mě bolí břicho ,ale redakce vážně .....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 08.09.2007 14:11, RE: 2.5 V6 turbo ????
anonym napísal:
To nevim nevim ale 2.5 V6 byl snad jen atmosfericky nikoliv turbo. To byl pouze predchozi model a to 2.2 turbo cca 150Hp....
Ale mozna vi autor o necem co ja ne.
Autor neví že 2.5 je jen atmosféra a ne turbo....to se dělalo jen 2,2 a mělo chladič převodovky....ty auta nejdou zničit,jsou to až na motory V6 držáky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.11.2007 21:09, RE: 2.5 V6 turbo ????
anonym napísal:
Autor neví že 2.5 je jen atmosféra a ne turbo....to se dělalo jen 2,2 a mělo chladič převodovky....ty auta nejdou zničit,jsou to až na motory V6 držáky
No já mám zkušenost přesně opačnou.Až na motor hroznej šunt....
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.