Utorok 23.10.2018 13:17,
benzin
Take jsem pokukoval po benzinove 2,0 ecoboost variante dva roky zpet a nevim, na kolik budou me informace presne, ale: na fordich forech jsou docela zajimave zkusenosti jak z Ceska,tak Slovenska, kde tyhle motory odchazi a nikdo poradne nezna duvod, proc se tak deje. A je jedno, zda to ma nalitano 30t, 50t, nebo 170t.
Ve 170tkm (177kw)odešel motor, ztráta výkonu a tlaků všech válcu ve voze nadřízeného. Oprava byla napočítána na 120tis. ve Fordu. Jen kuriozita, kdyz bylo Mondeo koupeno cca 4 roky zpet, a jelo na 1. servis, prijimaci mechanik se snazil sefa presvedcit, ze takovy motor ve Fordu neexistuje:)))) Bude jich opravdu malo, a neni jednoduche sehnat nahradni. Orisek je, ze nikdo nezna pricinu destrukce, nenasel jsem ji, proc ty motory odchazi. Opravis to a bum bac, kdykoliv to muze prijit znovu.
Na Slovensku se to panovi stalo tusim ve 30tkm. Pokles vykonu, neco klepalo, chcipalo to, pak zase dobre,pak se to opakovalo. Vymena (polo) motoru? a v 50tis. km znovu. V druhem pripade reklamace u jednoho Fordu,pak reklamace u druheho Fordu, prehazovali si ho jak horky brambor. Jak to dopadlo, nevim.
Berte me info lehce s rezervou, je to nejaka doba, co jsem to studoval. Ale definitivne me to odradilo. A sel jsem do Mazdy.
Vysel nedavno i clanek, ktery se zabyval problemy maloobemovych ecoboostu v reakci na to, ze Ford problemy oficialne priznal a jal se je resit, dokonce ti co si to opravili na sve naklady, zpetne vyplati. A problem byl diagnostikovan v teplotou pístu? válců? které praskají vlivem vysokych provoznich teplot.
reagovať