0
späť
 

diskuze k tématu: Jak vyřešit kolísání otáček u Fordu Mondeo?

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 31.08.2010 07:04, Volnoběh
Kdysi jsem to řešil na Escortu (1988??) - byl to snímač polohy škrtící klapky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 31.08.2010 07:22, kéž by to bylo tak jednoduché
mám na autě taky problém s "motorem" a nikdo neví, co s tím. Nepomohl mechanik, autoelektrikář, autorizivaný servis, diagnostika bez chyb a při tom má auto citelný propad výkonu při přesně 4100/ot.min kdy můžu třeba 5 vteřin šlapat na plyn a ono prostě nezrychlí, jednou jsem potřeboval předjet traktor a ono to nešlo s benzínem sr20de od nissanu. Při volnoběhu motor taky nejde úplně čistě, ale není to moc patrné. Zajímavé je, že když se motor s přetrpěním onoho propadu výkonu protáhne někam za 5000 ot. běží pak už bez chyby i volnoběh je hladší . Při další jízdě se vše zas opakuje, tož co chtít od 10 letého auta, pravda, má své mouchy
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 31.08.2010 07:45, RE: kéž by to bylo tak jednoduché
mykovec napísal:
mám na autě taky problém s "motorem" a nikdo neví, co s tím. Nepomohl mechanik, autoelektrikář, autorizivaný servis, diagnostika bez chyb a při tom má auto citelný propad výkonu při přesně 4100/ot.min kdy můžu třeba 5 vteřin šlapat na plyn a ono prostě nezrychlí, jednou jsem potřeboval předjet traktor a ono to nešlo s benzínem sr20de od nissanu. Při volnoběhu motor taky nejde úplně čistě, ale není to moc patrné. Zajímavé je, že když se motor s přetrpěním onoho propadu výkonu protáhne někam z...
Co je to za auto a jaký motor?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 31.08.2010 10:00, RE: kéž by to bylo tak jednoduché
mykovec napísal:
mám na autě taky problém s "motorem" a nikdo neví, co s tím. Nepomohl mechanik, autoelektrikář, autorizivaný servis, diagnostika bez chyb a při tom má auto citelný propad výkonu při přesně 4100/ot.min kdy můžu třeba 5 vteřin šlapat na plyn a ono prostě nezrychlí, jednou jsem potřeboval předjet traktor a ono to nešlo s benzínem sr20de od nissanu. Při volnoběhu motor taky nejde úplně čistě, ale není to moc patrné. Zajímavé je, že když se motor s přetrpěním onoho propadu výkonu protáhne někam z...
zacal bych cerpadlem jestli ma dostatecny tlak, pak kably+svicky a vstriky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 31.08.2010 13:42, RE: kéž by to bylo tak jednoduché
mykovec napísal:
mám na autě taky problém s "motorem" a nikdo neví, co s tím. Nepomohl mechanik, autoelektrikář, autorizivaný servis, diagnostika bez chyb a při tom má auto citelný propad výkonu při přesně 4100/ot.min kdy můžu třeba 5 vteřin šlapat na plyn a ono prostě nezrychlí, jednou jsem potřeboval předjet traktor a ono to nešlo s benzínem sr20de od nissanu. Při volnoběhu motor taky nejde úplně čistě, ale není to moc patrné. Zajímavé je, že když se motor s přetrpěním onoho propadu výkonu protáhne někam z...
Některé motory mají ještě další vzduchové ventily, které při určitých otáčkách přepnou cestu vzduchu sacím systémem tak, aby se prodloužila nebo zkrátila. Možná bude problém tam ?
Tyhle ventily si většinou řídící jednotka nehlídá a proto ani nereportuje žádný problém. To znamená, že diagnostika nic nenajde ...
... nejlepší by bylo sehnat si servisní manuál nebo někoho , kdo ten tvůj motor dobře zná.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 31.08.2010 13:45, RE: kéž by to bylo tak jednoduché
mykovec napísal:
mám na autě taky problém s "motorem" a nikdo neví, co s tím. Nepomohl mechanik, autoelektrikář, autorizivaný servis, diagnostika bez chyb a při tom má auto citelný propad výkonu při přesně 4100/ot.min kdy můžu třeba 5 vteřin šlapat na plyn a ono prostě nezrychlí, jednou jsem potřeboval předjet traktor a ono to nešlo s benzínem sr20de od nissanu. Při volnoběhu motor taky nejde úplně čistě, ale není to moc patrné. Zajímavé je, že když se motor s přetrpěním onoho propadu výkonu protáhne někam z...
Mimoto, to může klidně volnoběžný ventil být. Název volnoběžný je trošku zavádějící, protože vyvolává představu, že se aktivuje jenom na volnoběh. Ve skutečnosti si řídící jednotka řídí jeho otevírání a zavírání podle mapy v paměti, a to nejenom při volnoběhu.
Protažením do vysokých otáček dostane ventil kopanec a pak se vzpamatuje a běží dobře. Po nějaké době v klidu zase zatuhne a potřebuje další kopanec. Tak bych to viděl já ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 31.08.2010 14:56, RE: kéž by to bylo tak jednoduché
autochevy napísal:
Co je to za auto a jaký motor?
auto nissan serena 2.0 benzín, motor SR20de, když tam není ta prodleva, tak super motor, táhne jak bejk, to mu odpustím, že spapá těch 10-12l
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 31.08.2010 14:57, RE: kéž by to bylo tak jednoduché
anonim napísal:
zacal bych cerpadlem jestli ma dostatecny tlak, pak kably+svicky a vstriky
kably, svičky, filtry jsou nové a nic
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.09.2010 11:03,
nejprve zkontrolujte vedení hadiček, jestli si motor nepřisava vzduch jinde, hlavně odvetrani klikové hřídele.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.09.2010 10:42, volnoběh
Já to řešil na escortu se stejným motorem 1.8 Zetec 16V 85 kW a mě zlobil regulátor volnoběhu..
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.