0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo - s přeplňováním a dvouspojkovou převodovkou

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.11.2010 10:29, Škoda
Škoda toho ústupu více než 4-válcových motorů ze segmentu střední třídy. Mně po nich za pár let bude určitě smutno, až budu shánět nějakou další ojetou pixlu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.11.2010 13:53, RE: Škoda
David V napísal:
Škoda toho ústupu více než 4-válcových motorů ze segmentu střední třídy. Mně po nich za pár let bude určitě smutno, až budu shánět nějakou další ojetou pixlu.
Šestiválec jsem nikdy neměl, takže mně smutno nebude. Ale co mi vadí víc je, že ty auta tak tloustnou. Zatímco můj dvoulitr z roku 2001 má provozní hmotnost 1386 kg, tak model pro rok 2011 se stejným motorem má hmotnost 1623 kg, s novým motorem 2.0 SCTi a převodovkou Powershift je to dokonce 1739 kg. Auto se stejným pohonem ztloustlo o 237 kilo, ta novinka dokonce o 353 kilo. To zákonitě pohřbí jízdní dynamiku, když ne veškerou, tak velkou část.

Mazda 6 poslední generace se stejným dvoulitrem a šestikvaltem má hmotnost 1410 kg. Takže to jde. Asi příště od Fordu uteču. A kdyby ses Davide chtěl nadále vozit se šestiválcem, tak Mazda dělá pro Ameriku V6 3.7 litru 273 koní se šestikvaltem. Bohužel ale asi jen sedan. A ten váží jen 1395 kilo, to by mohlo být dobré svezení.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.11.2010 14:53, RE: Škoda
Koloss napísal:
Šestiválec jsem nikdy neměl, takže mně smutno nebude. Ale co mi vadí víc je, že ty auta tak tloustnou. Zatímco můj dvoulitr z roku 2001 má provozní hmotnost 1386 kg, tak model pro rok 2011 se stejným motorem má hmotnost 1623 kg, s novým motorem 2.0 SCTi a převodovkou Powershift je to dokonce 1739 kg. Auto se stejným pohonem ztloustlo o 237 kilo, ta novinka dokonce o 353 kilo. To zákonitě pohřbí jízdní dynamiku, když ne veškerou, tak velkou část.

Mazda 6 poslední generace se stejným dvoulitrem...
Já, pokud se budu chtít vozit šestiválcem, tak se vrátím z5 k Opelu, a to k modelu Insignia 2.8 Turbo, a tam při skoro 260 k asi hmotnost řešit nebudu .
Jinak máš pravdu, že jsou dnes ta auta hodně těžká, já jsem poskočil z 1150 kg u Vectry A na bez mála 1500 kg u Mondea Mk II. Řekl bych, že je to hodně cítit na setrvačnosti, když sundám nohu z plynu, rychlost klesá pomalu, a to i se zařazenou rychlostí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.11.2010 16:11, RE: Škoda
David V napísal:
Já, pokud se budu chtít vozit šestiválcem, tak se vrátím z5 k Opelu, a to k modelu Insignia 2.8 Turbo, a tam při skoro 260 k asi hmotnost řešit nebudu .
Jinak máš pravdu, že jsou dnes ta auta hodně těžká, já jsem poskočil z 1150 kg u Vectry A na bez mála 1500 kg u Mondea Mk II. Řekl bych, že je to hodně cítit na setrvačnosti, když sundám nohu z plynu, rychlost klesá pomalu, a to i se zařazenou rychlostí.
Ta Insignia by si taky zasloužila dietu - 2.8T 4x4 má pohotovostní hmotnost 1825 kg, to je pěknej macek. Vzpomínám si na TopGear, kde se Jeremy vyděsil, jak Vectra OPC nezatáčí (cituji: catastrophic understeer). Ve vyšší rychlosti dal plnej rejd a jel stále rovně. Aby ta Insignia nedopadla stejně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.11.2010 16:40, RE: Škoda
Koloss napísal:
Šestiválec jsem nikdy neměl, takže mně smutno nebude. Ale co mi vadí víc je, že ty auta tak tloustnou. Zatímco můj dvoulitr z roku 2001 má provozní hmotnost 1386 kg, tak model pro rok 2011 se stejným motorem má hmotnost 1623 kg, s novým motorem 2.0 SCTi a převodovkou Powershift je to dokonce 1739 kg. Auto se stejným pohonem ztloustlo o 237 kilo, ta novinka dokonce o 353 kilo. To zákonitě pohřbí jízdní dynamiku, když ne veškerou, tak velkou část.

Mazda 6 poslední generace se stejným dvoulitrem...
Mazda 6 má asi trochu jiný atmosférický 2,0L než Mondeo. Liší výkonem 114 kW vs. 107 kW. Krouťáky se liší taky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.11.2010 16:53, RE: Škoda
Petr S napísal:
Mazda 6 má asi trochu jiný atmosférický 2,0L než Mondeo. Liší výkonem 114 kW vs. 107 kW. Krouťáky se liší taky.
114 kW verze je už s přímým vstřikem paliva, 108 kw je ještě ten stejnej, jen s drobnýma změnama.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.11.2010 18:13, RE: Škoda
Koloss napísal:
Ta Insignia by si taky zasloužila dietu - 2.8T 4x4 má pohotovostní hmotnost 1825 kg, to je pěknej macek. Vzpomínám si na TopGear, kde se Jeremy vyděsil, jak Vectra OPC nezatáčí (cituji: catastrophic understeer). Ve vyšší rychlosti dal plnej rejd a jel stále rovně. Aby ta Insignia nedopadla stejně.
Hm, já vím, to jsme už řešili. Dej na přemotorované předokolce za pohybu plnej plyn a plnej rejd, kam asi na protáčejících se kolech zatočí. Jeremy byl znám odporem ke GM.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.12.2010 01:24, RE: Škoda
Koloss napísal:
114 kW verze je už s přímým vstřikem paliva, 108 kw je ještě ten stejnej, jen s drobnýma změnama.
Jo to je možný, koukal jsem na současnou generaci (na kterou si výhledově brousím zuby), ne na tu předchozí co skončila v roce 2008.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.12.2010 08:59, RE: Škoda
Petr S napísal:
Jo to je možný, koukal jsem na současnou generaci (na kterou si výhledově brousím zuby), ne na tu předchozí co skončila v roce 2008.
Pro upřesnění, M6 první generace a M6 druhé generace před FL mají shodný motor s Mondeem (u M6 108 kw). Pravě jsem jednu nechal na Spořilově na protiúčet. Najeto cca 75000 km, spotřeba celkem pod 8 litrů, bez žádných problémů, přední desky měněny v 72000 km. Teď mám týden M6 FL, tam je přímovstřikový benzín 114 kw, cesta po D1 lehce nad 130 se spotřebou 7,6, akorát to blbě topí, déle se zahřívá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.12.2010 16:01, RE: Škoda
MM napísal:
Pro upřesnění, M6 první generace a M6 druhé generace před FL mají shodný motor s Mondeem (u M6 108 kw). Pravě jsem jednu nechal na Spořilově na protiúčet. Najeto cca 75000 km, spotřeba celkem pod 8 litrů, bez žádných problémů, přední desky měněny v 72000 km. Teď mám týden M6 FL, tam je přímovstřikový benzín 114 kw, cesta po D1 lehce nad 130 se spotřebou 7,6, akorát to blbě topí, déle se zahřívá.
Aha, ani jsem nezaregistroval ze 2. generace M6 uz ma facelift. <br>
Ale je to tak. vyhrabal jsem starsi PDF letak z roku 2008 a tam ma 2.0L jeste 108 kW.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.