0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo - co nabízí 12letý kousek?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
gablenz
počet príspevkov137
dátum registrácie12.01.2009
Utorok 13.12.2016 11:22, 2.5
Nevím ,co by se ti chlape líbilo na motoru 2,5. Malý výkon, toporný projev, a nejvyšší pojistka. Jestli je to ten, co se dával i do Cougaru. Tam bylo o pár deci nad limit 2,5 takže plná palba za pojistku. Ve své době kolem 13 000... taky jsem měl kdysi zájem (o Cougar), naštěstí jsem se podíval do techničáku, který se mi uráčil bazarista ukázat.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 13.12.2016 13:01, RE: 2.5
gablenz napísal:
Nevím ,co by se ti chlape líbilo na motoru 2,5. Malý výkon, toporný projev, a nejvyšší pojistka. Jestli je to ten, co se dával i do Cougaru. Tam bylo o pár deci nad limit 2,5 takže plná palba za pojistku. Ve své době kolem 13 000... taky jsem měl kdysi zájem (o Cougar), naštěstí jsem se podíval do techničáku, který se mi uráčil bazarista ukázat.


Báze motorů je sice stejná, ale obsah motoru pro tuto verzi Mondea je 2495 ccm.
Ano, výkon motoru není na obsah hlavní deviza, ale topornost nepozoruji. Naopak bych řekl, že je velmi slušně pružný v celém otáčkovém spektru, kdy se nad 3500 postřehnutelně "zhluboka nadechne". Ten motor nemá problém jet po rovině na 4-ku kolem 30 km/h (cca 1000 rpm), nicméně musím podotknout, že jezdím na 100 oktanový benzín.
Takže jestli byl v Cougaru toporný, tak mu nefungoval IMRC, což má za následek neochotu jít do otáček, protože se dusí...
Nicméně se vsadím, že každému s 1.8-mičkou v Mondeu by se 2,5 litr líbil víc.
reagovať
AnderN
počet príspevkov53
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 13.12.2016 15:17, Soupis závad ...
Zdravím, úvodem bych Vás rád uklidnil, ten soupis závad není žádná katastrofa. Patrně neotravnější a zároveň také nejdražší shledávám postupnou výměnu zámků ve všech dveřích, pokaždé cca za 4500 Kč. Do sbírky vám už zbývají pouze jedny dveře a pak kufr. Přitom si troufám tvrdit, že na tomto by se dalo nejvíce ušetřit -- zámky lze totiž rozdělat a vadné spínače vyměnit, což ale žádný autorizovaný servis dělat nebude, v jejich hodinových tarifech by to možná vyšlo na stejné peníze.

Dokonce se to řešilo i tady na TipCars:
http://www.tipcars.com/magazin-jak-opravit-zamky-u-dveri-na-mondeu-iii-5854.html
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Utorok 13.12.2016 15:53, RE
Mel jsem dost blizkou derivaci 2.5i V6 Duratec, a sice to zadnej zavodnik neni, ale do topornosti ma daleko. Hodne slusnej motor
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Utorok 13.12.2016 16:53, Ford je Ford, no
Jelikož máme v rodině 1,8i (r.v. 2006), je možné, že otec má buď štěstí na kus, nebo ty jis smolař. Před Mondeem měl Pumu a Focuse, já měl Pumu, Fiestu, Sierru Cosworth, ale to, co jis vypsal za seznam poruch v tomto nájezdu (/cca 170tkm) skoro hraničí s tím, že auto má o dost víc = je opotřebované. Problém se zámkem LP dveří řešil tatík taky, ale jemus e to opravilo samo Začalo to asi op týdnu zase odemykat. Jinka řešíme a řešili jsem pouze snad brzdy a doplnění klimy, rozvody. Z poruch opravdu jen ten zámek a pár žárovek. Co však potvrzuji, je hniloba, zejména Focus (2003), Pumpa i Fiesta byly vevěku kolem 8 let jak lišky. Mondeo s ezatím jakž takž drží, ale to proto, že tatík s ním už nerajtuje v soli. 1,8i jede dobře, nemám problém jet za 6/100, ve městě 8-9/100.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.