0
späť
 

diskuze k tématu: rodinné auto do budoucna

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 29.03.2015 21:55, rodinné auto do budoucna
Dobrý den potřeboval bych radu
Hledám rodinné auto rozhoduji se mezi c-max a galaxy nemohu se rozhodnout mezi benzínem a naftou z recenzí jsem se dočetl, že nej motor do c-maxe je 1,8tdci. U galaxy dumám nad 1,9 tdi a benzín 2,3 a hodit do lpg.Mám jednoho syna chceme ještě jedno dítě a ročně najezdím cca 15000.Díky
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Pondelok 30.03.2015 09:31, RE: rodinné auto
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den potřeboval bych raduHledám rodinné auto rozhoduji se mezi c-max a galaxy nemohu se rozhodnout mezi benzínem a naftou z recenzí jsem se dočetl, že nej motor do c-maxe je 1,8tdci. U galaxy dumám nad 1,9 tdi a benzín 2,3 a hodit do lpg.Mám jednoho syna chceme ještě jedno dítě a ročně najezdím cca 15000.Díky


rozhlížet se po autech s pořizovací cenou 1 milion a řešit jestli to bude žrát 6 nebo 8 při ročním nájezdu 15 000 mi nepřijde moc logické.Bud mám na auto teto kategorie a pak neřeším spotřebu,nebo pak na něj nemám a koupím si tomu odpovídající v jiném segmentu.

Stejně tak nezapomeňte,že instalací LPG přijdete u nového vozidla o 2letou záruku.
reagovať
Falco
počet príspevkov55
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 30.03.2015 14:46, stáří
Dle toho, že se tazatel ptá na 1.9TDI a 2.3, tak bude dotaz směřovat na první generaci Galaxy po faceliftu.

Takže se bude jednat o vozy v ceně kolem 150 tis. Kč. Z toho pramení i starost o náklady.

Osobně bych zvolil Galaxy s 1.9 TDI 96kW, měl jsem tento motor v Passatu a fatální závady jej nepotkávají. Při používání nekvalitní nafty/oleje a vyšším nájezdu je třeba počítat s výměnou vstřikovačů. Turbo a spojku jsem měl při prodeji (280 tis. km) původní.

Jen je třeba si dát pozor na to, že Galaxy se vznětovým motorem se často používalo k tahání přívěsů.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Pondelok 30.03.2015 23:51, RE:
Dobrý den. Koupě ojetého dieselu je většinou více riziková, než v případě benzínového vozu. Vzhledem k Vašem ročnímu nájezdu cca 15 tis. km tedy doporučuji spíše benzínový motor, z nichž u Fordu prakticky všechny jsou povedené. Za doporučení stojí například C-Max s osmnáctistovkou nebo dvoulitrem Duratec.
reagovať
woji
počet príspevkov17
dátum registrácie13.09.2013
Utorok 31.03.2015 14:17, C-max
Karle, Karle... nevím jaké máte zkušenosti s benzínovými motory od Fordu, ale zrovna v C-maxu / Focusu (2004-2010) bych se 1,8 16V vyhnul obloukem (např. vyšší spotřeba oleje - dokonce i Ford tento problém zná a oproti jiným motorizacím má v tabulkách hodnotu tolerance podstatně vyšší). Sázkou na jistotu je 1,6 16V 74 kW, 2,0 už tak problémový také není. Z naftové nabídky bych raději sáhl po francouzské 1,6 TDCi a to 66 kW (80 kW má DPF), která je vcelku spolehlivá. 1,8TDCi je zastaralý koncept, u kterého čas od času odejde dvouhmota, vstřiky a pokud chce člověk plynulou jízdu, musí ho držet v otáčkách, čímž zvyšuje spotřebu (do 1.800 ot/min je vůz mrtvý). S 2,0TDCi také nic nepokazíte, ale pozor, některé mají DPF ! Prostorem je však Focus Combi větší (ne papírově, ale prakticky)
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.