0
späť
 

diskuze k tématu: Výběr auta focus

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.03.2015 13:54, Výběr auta focus
Dobrý den,
Chci Vás poprosit o radu s výběrem auta.
Můj roční nájezd je cca do 20 000 km, 2x měsíčně vzdálenost nad 100 km.Většinou jezdím ve dvou, ale přesto preferuji 5ti dveřovou karoserii a neopovrhnul bych ani kombi.
Chci auto v cenové kategorii 100 – 130 tisíc co nejmladší (ne víc ež 8 let), ideálně s najetými kilometry kolem 100 000, nižší spotřebou (ideálně 5 – 6 L/100km), pokud možno spolehlivé, či alespoň snadno opravitelné.Preferuji diesel a i když se na tyto KM moc nehodí, do benzínu by mě musely přesvědčit opravdu výrazné výhody a úspory. Bohužel nemám garáž a proto bych upřednostnil i korozi odolný podvozek, který po pěti letech stání venku (samozřejmě s patřičnou údržbou) něco vydrží.
Bonus by byla klimatizacem a 6. převodový stupeň.
Osobně jsem si vybral Ford Focus II v dieselu, v typu motoru si nejsem jistý.
Jaké auto by jste mi navrhli vy ?
Příjemný den.
reagovať
Roman AX
počet príspevkov134
dátum registrácie09.12.2011
Streda 11.03.2015 15:41, RE: Výběr auta focus
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, Chci Vás poprosit o radu s výběrem auta. Můj roční nájezd je cca do 20 000 km, 2x měsíčně vzdálenost nad 100 km.Většinou jezdím ve dvou, ale přesto preferuji 5ti dveřovou karoserii a neopovrhnul bych ani kombi. Chci auto v cenové kategorii 100 – 130 tisíc co nejmladší (ne víc ež 8 let), ideálně s najetými kilometry kolem 100 000, nižší spotřebou (ideálně 5 – 6 L/100km), pokud možno spolehlivé, či alespoň snadno opravitelné.Preferuji diesel a i když se na tyto KM moc nehodí, do benzínu by mě musely přesvědčit opravdu výrazné výhody a úspory. Bohužel nemám garáž a proto bych upřednostnil i korozi odolný podvozek, který po pěti letech stání venku (samozřejmě s patřičnou údržbou) něco vydrží. Bonus by byla klimatizacem a 6. převodový stupeň. Osobně jsem si vybral Ford Focus II v dieselu, v typu motoru si nejsem jistý. Jaké auto by jste mi navrhli vy ? Příjemný den.


Navrhuji psychiatra.

reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 11.03.2015 17:09, RE: Výběr auta focus
Roman AX napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, Chci Vás poprosit o radu s výběrem auta. Můj roční nájezd je cca do 20 000 km, 2x měsíčně vzdálenost nad 100 km.Většinou jezdím ve dvou, ale přesto preferuji 5ti dveřovou karoserii a neopovrhnul bych ani kombi. Chci auto v cenové kategorii 100 – 130 tisíc co nejmladší (ne víc ež 8 let), ideálně s najetými kilometry kolem 100 000, nižší spotřebou (ideálně 5 – 6 L/100km), pokud možno spolehlivé, či alespoň snadno opravitelné.Preferuji diesel a i když se na tyto KM moc nehodí, do benzínu by mě musely přesvědčit opravdu výrazné výhody a úspory. Bohužel nemám garáž a proto bych upřednostnil i korozi odolný podvozek, který po pěti letech stání venku (samozřejmě s patřičnou údržbou) něco vydrží. Bonus by byla klimatizacem a 6. převodový stupeň. Osobně jsem si vybral Ford Focus II v dieselu, v typu motoru si nejsem jistý. Jaké auto by jste mi navrhli vy ? Příjemný den.
Navrhuji psychiatra.




Já nevím, jestli to ti lidi dělají schválně nebo fakt neví. Tady je docela dobrý filtr, kde se dá zadat rok výroby, cena a dokonce požadovaná výbava, takže se rychle ukáže, na co takové peníze stačí. Na téma benzín/nafta toho bylo napsáno tolik, že už snad víc ani nelze, ale přesto. Servisní potenciál naftového motoru a souvisejících zařízení může bez problému atakovat částky 50 tisíc. U benzínu jsme téměř o řád níže, ale tohle se ukáže až se to auto začne provozovat, dopředu lze jen zvažovat, zda to risknout nebo ne. Rozdíl spotřeb u aur velikosti Focuse tipuju tak na 1 a 1,5 litru ve prospěch nafty, čili cca 30-50 hal/km, tedy 6-10 tKč ročně.
Při patřičné údržbě není problém s jakýmkoliv autem na světě, ale u každého auta je patřičná údržba jinak cenově náročná.
reagovať
Martin Srb
počet príspevkov45
dátum registrácie13.04.2012
Streda 11.03.2015 17:12, Diesel x Benzín
Tady byste si měl zvolit jestli se chcete ukájet na spotřebou 5-6l/100km a čelit nástrahám dieselu nebo se smíříte se spotřebou 7-8/100km u relativně spolehlivého benzínu, nehledě na to, že benzínové motorizace 1:8 a 2.0 nebyly často voleny do služebních flotil jako oblíbené 1.6 benzín beo 1:6 a 1.8 TDCi, 2.0 asi dostal málo kdo jako bežný služební vůz. Tedy budou mít menší kilometrové proběhy a lepší zacházení v soukromých rukách.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1042
dátum registrácie23.04.2014
Štvrtok 12.03.2015 08:44, RE: Výběr auta focus
nepřihlášený uživatel napísal:
Chci auto v cenové kategorii 100 – 130 tisíc co nejmladší (ne víc ež 8 let), ideálně s najetými kilometry kolem 100 000


Nedá mi to a po dlouhé době musím zase reagovat...

Co se týče mých doporučení, určitě hledejte stočené auto, nejlíp vyhoví těmto Vašim požadvkům.... Dokud budou auta kupovat tímhle stylem, bude se stáčet a bude v bazerech kolovat vtip "přijeďte si dozadu a já vám tam natočím kolik budete chtít..."

Já vím, české silnice jsou plné aut po německých/italských důchodcích, kteří s autem jeli jednou za týden do kostela.

Naprostá většina naftových focusů, jak už napsal Martin, je z firemních flotil. Ta auta nenajezdí 100tkm za 8 let, ale 60 tkm za rok...

Takže ano, pokud chcete onanovat nad nízkou spotřebou, běžte do toho. Kolega už půl roku řeší problémy se svým naftovým focusem.(Má podobný nájezd jako vy, a světe div se, ucpal FAP). Pokud máte aspoň trochu rozumu a chcete auto, které Vám něco vydrží, jděte do benzínového focusu. Zvlášť když 1,6 v téhle generaci je jeden z nejpovedenějších benzínových motorů...
reagovať
Ladist27
počet príspevkov3
dátum registrácie10.03.2015
Štvrtok 12.03.2015 21:32, souhlas s KoobaSem
nezbýva než souhlasit , pracuju v autobazaru a setkávám se s tím dnes a denně s nerealnými představami lidí co lze za jejich většinou těžce vydělané peníze sehnat
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Piatok 13.03.2015 00:33, Koroze vs. garáž
Bohužel nemám garáž a proto bych upřednostnil i korozi odolný podvozek

Parkovat auto obalené slanou břečkou v garáži je nejlepší způsob jak dát podvozku zabrat. Nejlépe když je garáž vytápěná a vrata jsou izolovaná polystyrenem... Proto budťe rád že garáž nemáte když se bojíte koroze. Sám garáž mám, ale když je mokro a sníh tak tam neparkuju. Nemluvě o tom kdo tu odpadlou břečku pak má vytírat...
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.