0
späť
 

diskuze k tématu: Služebák od r. 2004 do 80tis s nízkou spotřebou (Focus?)

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
KittyM
počet príspevkov2
dátum registrácie16.04.2017
Nedela 16.04.2017 16:15, Služebák od r. 2004 do 80tis s nízkou spotřebou (Focus?)
Dobrý den,

sháním spolehlivé auto jako služebák (jízda hlavně na okreskách v rámci kraje) s co nejnižší spotřebou. Zároveń musí být bezpečné pro dítě v autosedačce. Sem tam v něm budu vozit krom kočárku velké psy, takže koukám spíše po varianě kombi. Měla jsem doteď Fabii z r. 2004 (1.9.diesl) a pominu-li její velikost a "bezpečnost" musím říct, že na servis, spolehlivost i spotřebu (do 5l/100km) byla úžasná.
Zvažovala jsem tedy jako nástupce Octávii II popř Focuse II, kde se zdá Focus vychází lépe. Již jsem načetla, že se mám obloukem vyhnout 1.6 dieslu a automat.převodovkám, ale ze zbývajících - jaký motor vybrat aby byla spotřeba co nejnižší a zároveň spolehlivost nejvyšší (popř aby mě servisy nestály více než celé auto).
Ad ostatní značky - máme Lancii Phedru, před ní Peugeota a ty servisy jsou u obou aut šilené, takže bych se Francouzům a Italům už chtěla vyhnout..

Díky moc za rady
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Nedela 16.04.2017 16:46, re
Do 80tis. Kč? to bych si nechal tu fabii, slušná Oct. 2 se za ty peníze nesežene, Focus 2 v této relaci již bude taky slušně jetý

když to shrnu:
spolehlivý bezpečný kombík s nízkou spotřebou a levným servisem za 80 tis. Kč je asi jen zbožné přání, pokud nebudete mít sakra štěstí např. od nějakého známého
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Nedela 16.04.2017 23:16, RE: Služebák od r. 2004 do 80tis s nízkou spotřebou (Focus?)
KittyM napísal:
Dobrý den, sháním spolehlivé auto jako služebák (jízda hlavně na okreskách v rámci kraje) s co nejnižší spotřebou. Zároveń musí být bezpečné pro dítě v autosedačce. Sem tam v něm budu vozit krom kočárku velké psy, takže koukám spíše po varianě kombi. Měla jsem doteď Fabii z r. 2004 (1.9.diesl) a pominu-li její velikost a "bezpečnost" musím říct, že na servis, spolehlivost i spotřebu (do 5l/100km) byla úžasná. Zvažovala jsem tedy jako nástupce Octávii II popř Focuse II, kde se zdá Focus vychází lépe. Již jsem načetla, že se mám obloukem vyhnout 1.6 dieslu a automat.převodovkám, ale ze zbývajících - jaký motor vybrat aby byla spotřeba co nejnižší a zároveň spolehlivost nejvyšší (popř aby mě servisy nestály více než celé auto).Ad ostatní značky - máme Lancii Phedru, před ní Peugeota a ty servisy jsou u obou aut šilené, takže bych se Francouzům a Italům už chtěla vyhnout.. Díky moc za rady


Ahoj Kitty, Humusus má bohužel pravdu, 80000kč na velký spolehlivý kombík je prostě málo.
Jinak máme v rodině Peugeot 206 15 let starý, nic vážného se zatím neopravovalo, kamarád má Renault Laguna II 1.9 DCI, najeto 400tis.km a kromě spojky a spotřebáku nic vážného se nepokazilo a jezdí stále atd atd.. Zkrátka u Francouzů ale i u Němců musí člověk vědět jaký vůz a jakou motorizaci. Rovněž je dobré mít dobrého automechanika, ne zlatokopa

Pro mě je Renaul Megane II 2008 a výš s ben motorem 1.4/1.6 lepší volba než stará Octávie 2003.
Spotřeba ta bude při lehké noze 6,5-7,5l Cena kolem 90tis.kč a výš.
Ford Focus II v ben. 1.6 v rozumném stavu tak od 115tis.kč, ale spotřeba bude kolem 7,3l, na okreskách 6,5l, vůbec silně doporučuji facelift 2008+.. V benzínu je to opravdu spolehlivé auto, ale samozřejmě záleží na předešlých majitelech a na autobazaru jestli nechá tachometr napokoji

reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Nedela 16.04.2017 23:21, RE: Služebák od r. 2004 do 80tis s nízkou spotřebou (Focus?)
KittyM napísal:
Dobrý den, sháním spolehlivé auto jako služebák (jízda hlavně na okreskách v rámci kraje) s co nejnižší spotřebou. Zároveń musí být bezpečné pro dítě v autosedačce. Sem tam v něm budu vozit krom kočárku velké psy, takže koukám spíše po varianě kombi. Měla jsem doteď Fabii z r. 2004 (1.9.diesl) a pominu-li její velikost a "bezpečnost" musím říct, že na servis, spolehlivost i spotřebu (do 5l/100km) byla úžasná. Zvažovala jsem tedy jako nástupce Octávii II popř Focuse II, kde se zdá Focus vychází lépe. Již jsem načetla, že se mám obloukem vyhnout 1.6 dieslu a automat.převodovkám, ale ze zbývajících - jaký motor vybrat aby byla spotřeba co nejnižší a zároveň spolehlivost nejvyšší (popř aby mě servisy nestály více než celé auto).Ad ostatní značky - máme Lancii Phedru, před ní Peugeota a ty servisy jsou u obou aut šilené, takže bych se Francouzům a Italům už chtěla vyhnout.. Díky moc za rady


napadl mne tu ale i celkem v mém okolí velmi využíváný a doporučovaný Fiat Stillo v kombi. 1,4ka 66kw je naprosto dokonalý motor..který už člověk musí být velká lopata aby jej zničil..Kufr větší než Octavia,příjemný posilovač i pro jízdu do města (pro ženu).spotřeba 6-7l...
hospodské chytrorady vyhnout se Fiatum atd..bych neřešil..většinou to šíří lidi,pro které znalosti aut končí značkami VW,ŠKODA,AUDI....
reagovať
KittyM
počet príspevkov2
dátum registrácie16.04.2017
Pondelok 17.04.2017 07:00, Re
Děkuji všem za odpovědi, trochu jste mě zaskočily s tím, že je to na Focuse malý rozpočet, ve filtru mi tu vyskočilo přes 40 inzerátů od r. 2004 výš aut jen v dieslu 1.8, najeto do 250tis, tak jsem si říkala že už se v tomto množství vybrat dá.. Plus mimochodem 76 Fordů Mondeo se stejnými parametry (i když tam je mi jasné, že to auto s nízkou spotřebou zrovna není)..
Nakonec budem hledat pouze nafťáky i přes možnost větších oprav na motorech..

Reanulty vůbec neznám, v rodině ani okolí nikdo neměl, tak ještě pozjišťuji, díky!
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Pondelok 17.04.2017 12:38, rozpocet - stav
Ano, jsou tam inzeraty ale spousta z toho budou pasti pred smrti do kterych budete jen sypat, obzvlast v dieselu. Nerikam ze se neda koupit, ale je to sazka do loterie. Proto by bylo lepe hledat od znamych, treba z firem, klidne s vyssim najezdem ale dolozenou servisni historii.
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Pondelok 17.04.2017 18:34, RE: Re
KittyM napísal:
Děkuji všem za odpovědi, trochu jste mě zaskočily s tím, že je to na Focuse malý rozpočet, ve filtru mi tu vyskočilo přes 40 inzerátů od r. 2004 výš aut jen v dieslu 1.8, najeto do 250tis, tak jsem si říkala že už se v tomto množství vybrat dá.. Plus mimochodem 76 Fordů Mondeo se stejnými parametry (i když tam je mi jasné, že to auto s nízkou spotřebou zrovna není)..Nakonec budem hledat pouze nafťáky i přes možnost větších oprav na motorech..Reanulty vůbec neznám, v rodině ani okolí nikdo neměl, tak ještě pozjišťuji, díky!


slova "ojeté auto..100 000kč..nafta..šetřit".......to nikdy nejde dohromady....
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Pondelok 17.04.2017 19:38, RE: Re
KittyM napísal:
Děkuji všem za odpovědi, trochu jste mě zaskočily s tím, že je to na Focuse malý rozpočet, ve filtru mi tu vyskočilo přes 40 inzerátů od r. 2004 výš aut jen v dieslu 1.8, najeto do 250tis, tak jsem si říkala že už se v tomto množství vybrat dá.. Plus mimochodem 76 Fordů Mondeo se stejnými parametry (i když tam je mi jasné, že to auto s nízkou spotřebou zrovna není)..Nakonec budem hledat pouze nafťáky i přes možnost větších oprav na motorech..Reanulty vůbec neznám, v rodině ani okolí nikdo neměl, tak ještě pozjišťuji, díky!


Je to prostě loterie Jen namátkou S VW Golfem+ 1.4 v ben jsem jezdil na okrekách běžně do 6l. Je to jednoduchý motor, snese i LPG, nemá turbo. Se starými diesly nebudeš jezdit za míň.
U Fordu obecně platí nebrat 1.6 TDCi, brát 1.8 a 2.0 TDCi, ale za tvé peníze fakt nevím jak sehnat něco v dobrém stavu
U Citroenu a Peugeotu brát jen 2.0 HDI, ale opět netuším, jestli něco dobrého seženeš
Renault má 1.5 Dci, má své mouchy,ale je úsporný, při větším nájezdu se musí vyměni tzv šály, cena do 10tis.kč
Pak má docela držák Renault v podobě 1.9 DCi, což je motor od NIssanu, ale fakt nevím jestli opět něco seženeš v dobrém stavu
Nejhorší je, že vše je relativní, kdo se dobře staral o své auto, tak může mít v dobrém stavu klidně i Focus II 1.6 TDCi 66kw nebo Peugeot 207 1.6 HDI, takže jak poradit nevím
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 18.04.2017 11:00, zkusit neco jineho
Osobne bych hledal auta, ktera maji zkazenou povest, tudiz jsou levna, ale pokud se spravne zvoli rocnik a motorizace, tak nemusi jit o zlou volbu. Pro priklad R. Laguna 2 s motorizaci 2.0 dci, 110 kw
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Utorok 18.04.2017 17:54, RE: Re
BobanHTP napísal:
KittyM napísal:
Děkuji všem za odpovědi, trochu jste mě zaskočily s tím, že je to na Focuse malý rozpočet, ve filtru mi tu vyskočilo přes 40 inzerátů od r. 2004 výš aut jen v dieslu 1.8, najeto do 250tis, tak jsem si říkala že už se v tomto množství vybrat dá.. Plus mimochodem 76 Fordů Mondeo se stejnými parametry (i když tam je mi jasné, že to auto s nízkou spotřebou zrovna není)..Nakonec budem hledat pouze nafťáky i přes možnost větších oprav na motorech..Reanulty vůbec neznám, v rodině ani okolí nikdo neměl, tak ještě pozjišťuji, díky!
Je to prostě loterie Jen namátkou S VW Golfem+ 1.4 v ben jsem jezdil na okrekách běžně do 6l. Je to jednoduchý motor, snese i LPG, nemá turbo. Se starými diesly nebudeš jezdit za míň. U Fordu obecně platí nebrat 1.6 TDCi, brát 1.8 a 2.0 TDCi, ale za tvé peníze fakt nevím jak sehnat něco v dobrém stavuU Citroenu a Peugeotu brát jen 2.0 HDI, ale opět netuším, jestli něco dobrého seženešRenault má 1.5 Dci, má své mouchy,ale je úsporný, při větším nájezdu se musí vyměni tzv šály, cena do 10tis.kčPak má docela držák Renault v podobě 1.9 DCi, což je motor od NIssanu, ale fakt nevím jestli opět něco seženeš v dobrém stavu Nejhorší je, že vše je relativní, kdo se dobře staral o své auto, tak může mít v dobrém stavu klidně i Focus II 1.6 TDCi 66kw nebo Peugeot 207 1.6 HDI, takže jak poradit nevím


Opravdu netuším, kde jsi přišel na informaci, že motor 1,9 DCi pochází od Nissanu. Je to původní konstrukce Renault (abych byl přesný několik různých konstrukcí pod shodným označením). První se objevil v Laguně I po faceliftu v roce 1998. Veškeré diesely použité v Nissanech v posledních cca 15 letech pochází od Renaultu, naopak Renault používá některé (ne všechny) benzínové motory od Nissanu (v současnosti např. 1,6 SCe)
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Štvrtok 20.04.2017 10:54, RE: Re
Pavlik napísal:
BobanHTP napísal:
KittyM napísal:
Děkuji všem za odpovědi, trochu jste mě zaskočily s tím, že je to na Focuse malý rozpočet, ve filtru mi tu vyskočilo přes 40 inzerátů od r. 2004 výš aut jen v dieslu 1.8, najeto do 250tis, tak jsem si říkala že už se v tomto množství vybrat dá.. Plus mimochodem 76 Fordů Mondeo se stejnými parametry (i když tam je mi jasné, že to auto s nízkou spotřebou zrovna není)..Nakonec budem hledat pouze nafťáky i přes možnost větších oprav na motorech..Reanulty vůbec neznám, v rodině ani okolí nikdo neměl, tak ještě pozjišťuji, díky!
Je to prostě loterie Jen namátkou S VW Golfem+ 1.4 v ben jsem jezdil na okrekách běžně do 6l. Je to jednoduchý motor, snese i LPG, nemá turbo. Se starými diesly nebudeš jezdit za míň. U Fordu obecně platí nebrat 1.6 TDCi, brát 1.8 a 2.0 TDCi, ale za tvé peníze fakt nevím jak sehnat něco v dobrém stavuU Citroenu a Peugeotu brát jen 2.0 HDI, ale opět netuším, jestli něco dobrého seženešRenault má 1.5 Dci, má své mouchy,ale je úsporný, při větším nájezdu se musí vyměni tzv šály, cena do 10tis.kčPak má docela držák Renault v podobě 1.9 DCi, což je motor od NIssanu, ale fakt nevím jestli opět něco seženeš v dobrém stavu Nejhorší je, že vše je relativní, kdo se dobře staral o své auto, tak může mít v dobrém stavu klidně i Focus II 1.6 TDCi 66kw nebo Peugeot 207 1.6 HDI, takže jak poradit nevím
Opravdu netuším, kde jsi přišel na informaci, že motor 1,9 DCi pochází od Nissanu. Je to původní konstrukce Renault (abych byl přesný několik různých konstrukcí pod shodným označením). První se objevil v Laguně I po faceliftu v roce 1998. Veškeré diesely použité v Nissanech v posledních cca 15 letech pochází od Renaultu, naopak Renault používá některé (ne všechny) benzínové motory od Nissanu (v současnosti např. 1,6 SCe)


Je to tak speltl jsem se. Našel jsem jen, že novější verže 1.5 DCI byly "kooperovány" s Nissanem.
Tož díky za upozornění!
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.