0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké koupit sportovní kombi v dieselu do 140.000 Kč?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla, italská vozidla
gablenz
počet príspevkov137
dátum registrácie12.01.2009
Pondelok 11.02.2013 11:40, Líbí se mi ta ironická odpověď...
...opravdu hodně.

Ještě něco. Rozesmálo mě to s tím tureckým překupčíkem. Vidím, že si toho už všimli i jiní. Stačí se podívat na Autoscout.de a to je samé Özgan Cüdlüki Ataturk supercars Köln nebo Branko Zivojnovic Autozentrum . Německo už není to co bývalo. Hodně vytuněných sraček za neskutečné ceny. Je asi těžké vysvětlit berlínskému učňovi že AR 156 GTA s 20' koly, bodykitem z Malajsie nemůže stát 900 000 Kč. NA italy bych zůstal v ČR (jsou tu levní) a na fajnovky bych jel do Švýcarska. Běžná auta v špičkových specifikacích a výbavách, který dále na východ nejsou. Plno Vecter C s 2.8 Turbo Cosmo....atd. A tohle je moje rada pisteli. Co tak Vectru C GT 2,8 Turbo? Za pakatel, je to pěkné a zašlape to skoro všechno v levém pruhu do země.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Pondelok 11.02.2013 14:35, Starý dýzl?
Obecně bych si jako student starý dýzl nekoupil. Leda, že bych měl v době studiazajištěn stálý príjem kolem 20tCZK čistého měsíčně. I přes to, že jde o BMW, a nebo právě proto, servisní náklady starého naftového BMW mohou dostoupit značných výšin. Leda, že by student místu studování, trávil čas nenetu a sháněl na ebay či allegru použité ND, jeto přeci jen stroj a ten podléhá opotřebení a to tím více, čím madší jejeho majitel či živatel. BMW není žádná modla spolehlivost v žádné řadě, natož u auta s více než 10letým výročím narození.
Já, pokud bych se chtěl sportovně povozit, nemyslet na starosti s odelšým turbem, vstřik,y čerpadlem, rameny a bůhvíčím ještě, to vše za vyšší ceny, bych raději mrknul po japonském 4válci benzínového provedení z podobné doby, kde bude spolehluivost vyšší, provz levnější a za danou cenu se bude jistě dát vybrat lepší stav celku. Volil bych například Toyotu Corollu TS, která je splehlivá, rychlá, výkonná, slušné jídzní vlastnosti a motr? Mňam. To vše bez turba atd...
reagovať
filip_nemec
počet príspevkov3
dátum registrácie27.03.2010
Pondelok 11.02.2013 15:54, Benzín
S tím km nájezdem se musím klonit naprosto k benzínové variantě. Osobně jsem měl diesel 2 roky a opravdu jediné co mně bylo potěšením byl pohled na palubní počítač s prům. spotřebou 5 l/100 km. Jinak samé známé zápory - složitější motor, těžší, více se kazí (ojetina), větší km průběh ojetiny, hůře v zimě topí, zvuk atd., atd. Proto jsem později volil a přešel jsem zpět k benzínu.
Berte benzín BMW 330i.
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Pondelok 11.02.2013 16:58, CO LPG?
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Pondelok 11.02.2013 19:19, RE: CO LPG?
BMW528i napísal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.


BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...

reagovať
jedine911
počet príspevkov2
dátum registrácie11.02.2013
Pondelok 11.02.2013 20:21, RE: CO LPG?
Sportovni kombi a diesel???


To snad ne broboha...
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov32
dátum registrácie09.10.2024
Pondelok 11.02.2013 22:03, Panamera
Petr-Tipcars: Buď být zásadový, ještě 22let počkat a koupit Panameru v dieselu anebo tedy zavřít všechny oči a vzít benzínový řadový šestiválec v kombíku, popřípadě Alfu. Proč ještě rok student potřebuje do městského provozu "sportovní kombi" možná i v naftě a navíc v automatu namísto kupé na 19kách určitě v benzínu, to mi hlava nebere, tam cítím silný důvod, ale nejsem schopen jej bohužel dovodit.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Utorok 12.02.2013 09:09, RE: CO LPG?
Reno napísal:
BMW528i napísal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...


když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
reagovať
Negr86
počet príspevkov11
dátum registrácie14.01.2013
Utorok 12.02.2013 14:52, - text bol skrytý administrátorom -
- text bol skrytý administrátorom -
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Utorok 12.02.2013 19:27, RE: CO LPG?
tomaskrtek napísal:
Reno napísal:
BMW528i napísal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.


Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc

reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Streda 13.02.2013 08:47, RE: CO LPG?
Reno napísal:
tomaskrtek napísal:
Reno napísal:
BMW528i napísal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc

já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.
reagovať
Radek
počet príspevkov9
dátum registrácie10.05.2007
Streda 13.02.2013 09:22, RE: CO LPG?
Pánové absolutně nechápu co řešíte. Proč by neměl jezdit s lpg za polovinu proti benzinu. Mraky bmw je na lpg akorát o tom nevíte Pokud to dělá někdo kdo to umí, tak to nepoznáte na pohled ani v kufru, většina z Vás ani v mot. prostoru a ani při jízdě.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Streda 13.02.2013 11:05, RE: CO LPG?
Radek napísal:
Pánové absolutně nechápu co řešíte. Proč by neměl jezdit s lpg za polovinu proti benzinu. Mraky bmw je na lpg akorát o tom nevíte Pokud to dělá někdo kdo to umí, tak to nepoznáte na pohled ani v kufru, většina z Vás ani v mot. prostoru a ani při jízdě.


BMW je chápáno jakožto luxusní a s tím mi smrad od výfuku po plynovém sporáku moc nekonsoliduje...
jinak samozřejmě proti gustu žádný dišputát...

reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Streda 13.02.2013 11:05, RE: CO LPG?
tomaskrtek napísal:
Reno napísal:
tomaskrtek napísal:
Reno napísal:
BMW528i napísal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc
já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.


myslím, že mně lakuješ kam by tam dali plynovou nádrž?

reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Streda 13.02.2013 11:46, RE: CO LPG?
Reno napísal:
tomaskrtek napísal:
Reno napísal:
tomaskrtek napísal:
Reno napísal:
BMW528i napísal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc
já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.
myslím, že mně lakuješ kam by tam dali plynovou nádrž?


tam kam u tatry 613-dopředu. toroid místo rezervy. a kde to asi bylo u toho Caymana?
reagovať
Radek
počet príspevkov9
dátum registrácie10.05.2007
Štvrtok 14.02.2013 12:36, RE: CO LPG?
Reno: to nevím jak je bmw chápáno. Myslel jsem že se dozvím nějaký alespoň trochu inteligentní důvod. Možná se pletu, ale mám pocit že lpg je ekologičtější než nafta. Jezdím také naftou, ale nic bych proti lpg neměl.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Štvrtok 14.02.2013 19:30, RE: CO LPG?
tomaskrtek napísal:
Reno napísal:
tomaskrtek napísal:
Reno napísal:
tomaskrtek napísal:
Reno napísal:
BMW528i napísal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc
já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.
myslím, že mně lakuješ kam by tam dali plynovou nádrž?
tam kam u tatry 613-dopředu. toroid místo rezervy. a kde to asi bylo u toho Caymana?


911ka má rezervu? já jsem viděl ten šílený přední "kufr" a rezervu si tam asi nepamatuju... Cayman má kufry dva, docela velké, hlavně proti 911

reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Štvrtok 14.02.2013 19:32, RE: CO LPG?
Radek napísal:
Reno: to nevím jak je bmw chápáno. Myslel jsem že se dozvím nějaký alespoň trochu inteligentní důvod. Možná se pletu, ale mám pocit že lpg je ekologičtější než nafta. Jezdím také naftou, ale nic bych proti lpg neměl.


No nevím, kolik nových benzínových BMW jede na přestavbu na LPG? U Subaru to třeba nabízel přímo výrobce... tak nějak mi to k tomu autu nepasuje.

reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Piatok 15.02.2013 09:29, optimální volba
osobně bych ti doporučoval 3,0d které jede jak z praku a nežere (7-11 podle nohy), případné opravy počítej turbo 12 tkč, vstřik 4-6tkč, dvouhmoták 20tkč,

a nebo 3,0i které jede jako prase a žere průměr 10 tzn 8,5-14 podle nohy), ale náklady na servis jsou prakticky 0,- pokud měníš olej včas a ne po 30tkm, samozřejmě musíš řešit opotřebení ale to není tak hrozný

2,0d samozřejmě stačí taky žere 5-7 a je levnější na údržbu než 3,0d logicky

servis 3 a 5 kových bmw je obecně nákladově naprosto cenově shodný s koncernem

já měl leta letoucí 525i, 528i e39 a 530i e60 a dnes vzpomínám a nadávám si že jsem to prodal...mám napůl pracovní superb II a tam řeším pořád něco
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Pondelok 18.02.2013 20:43, RE: CO LPG?
Reno napísal:
tomaskrtek napísal:
Reno napísal:
tomaskrtek napísal:
Reno napísal:
tomaskrtek napísal:
Reno napísal:
BMW528i napísal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc
já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.
myslím, že mně lakuješ kam by tam dali plynovou nádrž?
tam kam u tatry 613-dopředu. toroid místo rezervy. a kde to asi bylo u toho Caymana?
911ka má rezervu? já jsem viděl ten šílený přední "kufr" a rezervu si tam asi nepamatuju... Cayman má kufry dva, docela velké, hlavně proti 911


bůh ví cos viděl, a asi jsi se špatně díval, samozřejmě že má rezervu, vepředu, na stojáka.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.