0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Focus RS - z bestie šelmou

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.01.2010 00:39, RS
Jj, mít tak navíc 400 litrů hned bych si jedno RS z 1.série koupil do sbírky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.01.2010 06:31,
Vzhledově moc pěkný, ale dle mého názoru jen vzhled není to co kupec v této kategorii vyžaduje, proto si myslím že si raději malinko připlatí za WRX STI
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.01.2010 07:00, no jo, no
Auto jako takové je to hezké. Ale otázkou je, k čemu to? Výkon přes 300 koní a jen FWD, byť se samosvorem?? Kdyby tohle bylo v provdení AWD, tak by to byla zcela jiná liga a STI by mohlo být vážně ohroženo na 1. postu.

Jízda s tímto vozem může být zábavná, ale taky může být vcelku utrpením. Mám podobně výkonný HH a s výkonm 270HOP už neradno laškovat na mokru či sněhu, tam jde o ústa.

Takové vozítko by měl dostat do ruky opravud jen člověk, co má fakticky už nějaké zkušenosti a hlavně chladnou hlavu. Jinak je neštětstí hotové jednadvě.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.01.2010 16:11, zkusenosti se servisy v čr
http://www.facebook.com/board.php?uid=253918715317#/group.php?gid=253918715317
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.01.2010 07:27, moc hezké :)
moc hezké vozítko, už jsem s ním párkrát setkal a určitě člověka zaujme, ale osobně bych spíš asi volil nového mišáka EVO X. Myslím si, že na trhu jsou lepší alternativy. Je škoda, že to nedali jako čtyřkolku, ale zase na druhou stranu ušetřili na váze.
Jinak jsem teď někde četl, že jedna firma ho upravila navíc ještě na cca 360koní a to celé na předek, takže to musí být už šílené, když tato seriovka i na čtyřku dokáže hrabat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.01.2010 07:28, RE: no jo, no
Zdeny60 napísal:
Auto jako takové je to hezké. Ale otázkou je, k čemu to? Výkon přes 300 koní a jen FWD, byť se samosvorem?? Kdyby tohle bylo v provdení AWD, tak by to byla zcela jiná liga a STI by mohlo být vážně ohroženo na 1. postu.

Jízda s tímto vozem může být zábavná, ale taky může být vcelku utrpením. Mám podobně výkonný HH a s výkonm 270HOP už neradno laškovat na mokru či sněhu, tam jde o ústa.

Takové vozítko by měl dostat do ruky opravud jen člověk, co má fakticky už nějaké zkušenosti a hlavně chladn...
Plně souhlas a co jsem se dozvěděl, tak to není AWD jen proto, že ford nemá vlastně pořádný pohon AWD, kterým by to mohli dosadit na toto a pak ještě navíc by to auto bylo těžké.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.01.2010 10:00, Proč?
Pánové co tady píšete že tohle a tohle by mohlo být lepší, a na přední náhon je třistakoni moc a podobně, poradím vám: počkejte a ž sleze sníh (jelikož asi těch zkušenosti u vás moc nebude) pak zajděte k dealerovi fordu a požádejte o zkušební jízdu já to udělal jelikož tam mám kamoše tak to bylo víc než zkušebni jízda a ten kamarád jel semnou já jsem si to hrozně užíval a byl jsem jak v tranzu a kamarád mi říkal ty jsi tomu dával co to šlo a pořád jsi se jen smál a úsměv jsem nemohl dostat z obličeje ještě tři dny. Fakt doporučuji vyzkoušet úžasně zábavné auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 18.01.2010 02:07, RE: bez předmětu
Valnoha napísal:
Vzhledově moc pěkný, ale dle mého názoru jen vzhled není to co kupec v této kategorii vyžaduje, proto si myslím že si raději malinko připlatí za WRX STI
Souhlasím! Rozhodně lepší variantou je Impreza STi, jako sportovní nářadí využitelnější, a navzdory tomu, že má permanentní pohon všech kol, spotřeba je stejná! O tom, že Impreza má 5 dveří a Focus 2 RS pro nižší střední třídu jen nepříliš praktické 3 dveře, lépe pomlčet, o kvalitě interiéru byť s imitacemi karbonu atd. nemluvě, někde se přece šetřit musí. Hlavně, že to má startovací tlačítko..Toto je dle mého stejně jen masírka pro pozéry, což podtrhuje také fakt, že v prostoru místo rezervy je umístěn rezonátor výfuku, či jak to nazvat, aby to mělo opravdu hustý kchúl zvuk! Jistá nevýhoda Imprezy může být trochu vyšší cena, než FF2 RS, byť její cena je více než dobře vyvážena permanentním pohonem všech kol s aktivním mezinápravovým diferenciálem. a dalšími aspekty, jenž jsem tu zmínil.
Dronte Mauricijský.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.