0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Focus MK4 Combi - zkušenost majitele po 20 000 najetých kkilometrech

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
proch
počet príspevkov2
dátum registrácie04.12.2018
Pondelok 27.11.2023 15:47, Dílenské zpracování
Zdravím. Já mám krátkou verzi v benzínu v podobné výbavě. Jsem solista, tak mě to stačí. S dílenským zpracováním s vámi musím trochu souhlasit. Já mám problém s obložením dveří. Vždy tam někde zavrže, když je otevírám. Další drobný problém je, že od okna na pozici řidiče slyším nepatrný aerodynamický hluk, jako kdyby nebylo okno dovřené. Ale všimnul jsem si toho až když jsem měl vypnuté rádio. Ještě jsem měl problém se zamrzlým víkem nádrže. U benzinky jsem byl "za blba" ale už mám v kufru rozmrazovač. Jinak mám stejné zkušenosti jako vy, blbě se do toho leze a skvěle to jede. Přemýšlím že to prodám, a koupím si Pumu, kvůli nastupování.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1042
dátum registrácie23.04.2014
Utorok 28.11.2023 15:47, Dílenské zpracování
Jelikož mám auto už 2 roky a najeto skoro 60tkm, tak něco málo přidám.
Průvlak na lyže v zadní řadě byl za příplatek.
Vozy s automatickou klimou mají sice také více tlačítek k jejímu ovládání - pokud člověk nevěří automatu, ale vše je celkem přehledné a snadno naučitelné. S výkonem topení ani klimy jsem nikdy neměl problém - obrovskou výhodu vidím v možnosti nastavit automat na jemnou ventilaci bez průvanu, normální nastavení a nastavení chci tam zvolenou teplotu hned...
Inteligentní omezovač nebo tempomat spolupracující se značkami lze snadno a trvale vypnout v palubním menu. Na druhou stranu ale adaptivní tempomat, čtení značek a automatická převodovka z toho dělají takové polosamořiditelné auto...

Za pumu bych rozhodně neměnil. Měl jsem ji půjčenou když jsem dával auto na servis, a je velmi znát, že to je o třídu menší a horší auto...
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.