0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Focus 1.8TDCI - chip

kategórie zaradenia témy: poradna, automobilky, německá vozidla
Kapr na naftu
počet príspevkov4
dátum registrácie11.11.2016
Piatok 11.11.2016 06:43, Ford Focus 1.8TDCI - chip
Mate nejake zkusenosti s chipem 1.8Tdci od fordu? Prave nad tim premyslim ze bych nechal nacipovat focuse
reagovať
radek.slivaFB
počet príspevkov181
dátum registrácie16.03.2013
Piatok 11.11.2016 10:47, ford chip
Pochybuju ze je oficialni chip na ford 1.8 tdci vim ze nejaky dealer ford zaroven ma nekde garaz kde to pachti..´. ale nevim to jiste...nicmene na chiptuning je tu par znamych overenych firem ktere to umi z mojeho pohledu tdifun, cimbu, dieselpower
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 11.11.2016 11:03, RE: ford chip
radek.slivaFB napísal:
Pochybuju ze je oficialni chip na ford 1.8 tdci vim ze nejaky dealer ford zaroven ma nekde garaz kde to pachti..´. ale nevim to jiste...nicmene na chiptuning je tu par znamych overenych firem ktere to umi z mojeho pohledu tdifun, cimbu, dieselpower


Hele a jak mají ošetřené, aby takové auto prošlo emisemi? Mají na to nějaké schválené homologace, které k tomu čipu dodávají? Já jsem třeba letos na STK musel předávat dokument, že ty folie na sklech jsou schválené a před tím se na to 3x nikdo neptal...
reagovať
Kapr na naftu
počet príspevkov4
dátum registrácie11.11.2016
Piatok 11.11.2016 12:13, ............
Emise neresim tam mam znameho tam se to vzdy nejak udela asi nikdo nema konkretni zkusenost to se tady cipujou jen jeble tdicka nebo co koukal jsem na videa a jede to fakt slusne s chipem
reagovať
vlado1974
počet príspevkov9
dátum registrácie27.03.2015
Piatok 11.11.2016 13:29, ford chip
A nebylo lepší si koupit auto se silnějším motorem, kde je na něj vše dimenzováno
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 11.11.2016 16:25, RE: ............
Kapr na naftu napísal:
Emise neresim tam mam znameho tam se to vzdy nejak udela asi nikdo nema konkretni zkusenost to se tady cipujou jen jeble tdicka nebo co koukal jsem na videa a jede to fakt slusne s chipem


Hm, mám 2 věci:
1) chip tuningu nefandím, podle mě je to ku..., ničení auta, ale tomuhle amatérskému obzvlášť
2) slušně s chipem to pojede, ale kratší dobu než bez něj. Chip zkracuje životnost komponent bez ohledu na to, co říkají různí samozvaní odborníci. Takže bude trpět všechno, co je ovlivněno od hlavy, pístů, klikovku, turbínu přes spojku, rozvodovku, brzdy až po třeba chlazení a mazání motoru. A když to někdo přežene, tak propálí třeba píst.

jediná správná cesta je vybrat si úplně jiné auto, které už z fabriky je naladěno podle mých představ. Pak se dá předpokládat, že to vyladili.

A konečně, takovým kolenovrtům s čipovaným chrochtákem bych výfukové plyny pouštěl s chutí do kabiny.
reagovať
Kapr na naftu
počet príspevkov4
dátum registrácie11.11.2016
Piatok 11.11.2016 19:58, ......
A to je prosim jake auto co ma dobry podvozek a levny servis a je bez dpf? Napada me pouze BMW ale tam neni ten levny servis jezdim hodne 35000 rok takze benal ne
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Piatok 11.11.2016 22:37, chip tuning lalalalalalala
Emisie neries, vsak to budu dychat a zomierat na to len ti za tebou, tebe to nijako neuskodi. Poradim ti, daj si tam ten najsilnejsi a najlacnejsi chip,aky sa da. Potom uz len cakaj pri tescu nejakeho tipka na aute z rokom vyroby do 2000, pocitacom na kolenach a kablikom, co ti to spravi. Zvykne to byt hotove do 5 minut a ak chces, ukaze ti aj nejake grafy z need for speed underground 2, aby to bolo doveryhodnejsie. A potom smele domov. Odporucam ale este ako prve nalepit si na zadok foliu, pretoze tie sadze idu dole fakt tazko, a nedajboh ked pusti turbo a zasvini ti vsetko olejom. S takymto autom si urcite uzijes vela zabavy, ci uz za volantom, alebo v servise. Najme teda v servise, co je dobre, lebo si aspon nebudem musiet tak casto prepinat ventilaciu v aute na vnutorny okruh.
reagovať
Kapr na naftu
počet príspevkov4
dátum registrácie11.11.2016
Sobota 12.11.2016 10:46, ......
Vy jste vsichni chytri ze emise ale ze tady koncern jezdi s falesnyma emise a vypousti je po milionech vozech sami v tom jezdite a budete tady tlacit neco o emisich? cip bych si nechal udelat u renovovane firmy co se ti zabyva dieselpower apod nechci zadny extrem proste decentni cip servis si umym udelat sam od brzd az po vymenu vstriku nebo cerpadel nejsem taky trotl jak vy ze bych musel do servisu
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Sobota 12.11.2016 14:01, Ale tak to meni situaci....
Ovsem pokud hodlate vyuzit sluzeb renovovane firmy,tak to potom jo.. To uplne meni situaci.
reagovať
tipl
počet príspevkov36
dátum registrácie25.04.2016
Sobota 12.11.2016 19:36, Silnější auto
Nejlepší tuning je silnější auto ! Ono je sice pěkné, že tím zvýšíte výkon auta a že jste asi mechanik, ale životnost díl půjde prudce dolů. A při vašem nájezdu zůstat stát a nejet....

Mimochodem, vy podnikáte že máte tak vysoký nájezd?
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Sobota 12.11.2016 23:55, RE:
Kapr na naftu napísal:
A to je prosim jake auto co ma dobry podvozek a levny servis a je bez dpf? Napada me pouze BMW ale tam neni ten levny servis jezdim hodne 35000 rok takze benal ne


No, jestli najezdíš 35 tkm, tak Tě DPF nemusí až tak strašit a pak nechápu, že se trápíš ve Focusu a nezvolíš třeba Mondeo a s 2.2 to pojede líp než s decentním chipem na Focusu a servisně to taky výrazně horší nebude.
A pokud uvažuješ o renomovaných tunerech, tak lze přece velmi snadno poslat poptávku a máš výsledky dříve, než z anonymního fóra.
Na takovou porci km bych do motoru nelezl, do 3 let může být po motoru.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Nedela 13.11.2016 13:35, RE:
David V napísal:
Kapr na naftu napísal:
A to je prosim jake auto co ma dobry podvozek a levny servis a je bez dpf? Napada me pouze BMW ale tam neni ten levny servis jezdim hodne 35000 rok takze benal ne
No, jestli najezdíš 35 tkm, tak Tě DPF nemusí až tak strašit a pak nechápu, že se trápíš ve Focusu a nezvolíš třeba Mondeo a s 2.2 to pojede líp než s decentním chipem na Focusu a servisně to taky výrazně horší nebude.A pokud uvažuješ o renomovaných tunerech, tak lze přece velmi snadno poslat poptávku a máš výsledky dříve, než z anonymního fóra.Na takovou porci km bych do motoru nelezl, do 3 let může být po motoru.


Já to celkem chápu. 1,8 TDCi 85kw je ještě "poctivý" litinový motor, nemá DPF, jezdí reálně za 5,5 (což mondeo 2,2 TDCi nedokáže ani omylem). Jedinými nevýhodami jsou vyšší hlučnost a hmotnost motoru v porovnání s 1,6 TDCI (80kw). Ve Focusu se dá 35 tisíc ročně přežít úplně v klidu, na zhruba stejný nájezd také kupuji auta nižší střední třídy - pořízení, pojištění i údržba je proti autům střední třídy citelně levnější (pravda u nových či zánovních aut).
reagovať
mufik.martin
počet príspevkov248
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 14.11.2016 07:57, 2,2 TDCI
Mondeo 2.2. TDCI jsem měl, dle dotankování jsem měl spotřebu 5,7, ale je pravda, že jsem jezdil dlouhé trasy okresky/dálnice a s klidnou nohou. Předchozí 2,0 TDCI co mě urkadli jezdil při stejných trasách paradoxně za 6,2. Každopádně bych tazatele za CHIP neodsuzoval. Sám jsem o Tom párkrát uvažoval. A pokud již máte nějaké Auto Doma tak určitě jen kvůli výkonu svoje Auto neprodáte abyste koupili jinou bazarovku se silnějším motorem a opět řešili historii a stav auta a prvotní servisy. Chipy od renomovaných firem stojí koelm 8tis. Při prodeji současného auta a koupě stejného focusu třeba s 2,0TDCI by tratil mnohem více, nehledě na investice do rozvodů, brzd, Pneumatik, podvozku + pár dalších oprav.

Naopakm, navštívil bych 3 firmy, které mají dobré renomé (tedy rozhodně ne ty nejlevnější) a potom dle sympatií, záruk jednání bych zvolil jednoho úpravce.
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Pondelok 14.11.2016 08:51, Odsudzovanie za chip
Tak ja osobne ludi za chip neodsudzujem. Skor ma hneva jeho postoj k tym emisiam, ale ma v podstate pravdu. Z toho focusu ak pojde cierny dym, tak clovek aspon vie, na com je. Ale nove naftaky vypustaju nanocastice, a tam zatial ich skodlivost nikto odhadnut nevie. Urcite by som si ale nedaval chip na takto stare auto, na ktorom chcem najazdit 35t km rocne. To auto ak uz ma vela najazdene, uz je samo o sebe opotrebovane. Suciastky uz su zabehane na nejaku zataz a maju svoj vek. Ked zrazu na ne zacnes neustale davat vyssi krutiaci moment, tak by som sa minimalne zacal bat o poloosi. Viem, ze to auto pojde lepsie, ale stoji to za to riziko castejsich oprav? Najme pri spominanom najazde? A z dalsej skusenosti viem, ze ked uz zacnes menit diely na aute, uz to pojde iba horsie, pretoze rozoznat cinske diely od kvalitnych je niekedy tazke..
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 14.11.2016 09:20, RE:
Pavlik napísal:
David V napísal:
Kapr na naftu napísal:
A to je prosim jake auto co ma dobry podvozek a levny servis a je bez dpf? Napada me pouze BMW ale tam neni ten levny servis jezdim hodne 35000 rok takze benal ne
No, jestli najezdíš 35 tkm, tak Tě DPF nemusí až tak strašit a pak nechápu, že se trápíš ve Focusu a nezvolíš třeba Mondeo a s 2.2 to pojede líp než s decentním chipem na Focusu a servisně to taky výrazně horší nebude.A pokud uvažuješ o renomovaných tunerech, tak lze přece velmi snadno poslat poptávku a máš výsledky dříve, než z anonymního fóra.Na takovou porci km bych do motoru nelezl, do 3 let může být po motoru.
Já to celkem chápu. 1,8 TDCi 85kw je ještě "poctivý" litinový motor, nemá DPF, jezdí reálně za 5,5 (což mondeo 2,2 TDCi nedokáže ani omylem). Jedinými nevýhodami jsou vyšší hlučnost a hmotnost motoru v porovnání s 1,6 TDCI (80kw). Ve Focusu se dá 35 tisíc ročně přežít úplně v klidu, na zhruba stejný nájezd také kupuji auta nižší střední třídy - pořízení, pojištění i údržba je proti autům střední třídy citelně levnější (pravda u nových či zánovních aut).


U nových aut bezesporu ano, ale u ojetin se rozdíly částečně stírají, takže mezi Focusem a Mondeem propastný rozdíl nebude.
On najedí docela dost, takže když by šel cestou nákupu mladého auta s 300 tkm za méně než je průměr, tak může preventivně vyměnit vstřiky, dvouhmotu a DPF a pak má t nejhorší za sebou a jezdí a nic nečipuje, protože Mondeo 2.2 pojede líp než Focus 1.8. Ano, bude mít vyšší spotřebu, ale to u čipnutého Focuse taky.
Já bych prostě do auta na takový nájezd nehrabal, ale každý máme jinou filozofii provozu.
reagovať
Ma007
počet príspevkov197
dátum registrácie26.11.2013
Pondelok 14.11.2016 09:27, RE:
David V napísal:
Pavlik napísal:
David V napísal:
Kapr na naftu napísal:
A to je prosim jake auto co ma dobry podvozek a levny servis a je bez dpf? Napada me pouze BMW ale tam neni ten levny servis jezdim hodne 35000 rok takze benal ne
No, jestli najezdíš 35 tkm, tak Tě DPF nemusí až tak strašit a pak nechápu, že se trápíš ve Focusu a nezvolíš třeba Mondeo a s 2.2 to pojede líp než s decentním chipem na Focusu a servisně to taky výrazně horší nebude.A pokud uvažuješ o renomovaných tunerech, tak lze přece velmi snadno poslat poptávku a máš výsledky dříve, než z anonymního fóra.Na takovou porci km bych do motoru nelezl, do 3 let může být po motoru.
Já to celkem chápu. 1,8 TDCi 85kw je ještě "poctivý" litinový motor, nemá DPF, jezdí reálně za 5,5 (což mondeo 2,2 TDCi nedokáže ani omylem). Jedinými nevýhodami jsou vyšší hlučnost a hmotnost motoru v porovnání s 1,6 TDCI (80kw). Ve Focusu se dá 35 tisíc ročně přežít úplně v klidu, na zhruba stejný nájezd také kupuji auta nižší střední třídy - pořízení, pojištění i údržba je proti autům střední třídy citelně levnější (pravda u nových či zánovních aut).
U nových aut bezesporu ano, ale u ojetin se rozdíly částečně stírají, takže mezi Focusem a Mondeem propastný rozdíl nebude.On najedí docela dost, takže když by šel cestou nákupu mladého auta s 300 tkm za méně než je průměr, tak může preventivně vyměnit vstřiky, dvouhmotu a DPF a pak má t nejhorší za sebou a jezdí a nic nečipuje, protože Mondeo 2.2 pojede líp než Focus 1.8. Ano, bude mít vyšší spotřebu, ale to u čipnutého Focuse taky.Já bych prostě do auta na takový nájezd nehrabal, ale každý máme jinou filozofii provozu.


Chip som skúsil na 2.0HDi v P407. Áno, bolo to poznať, auto išlo lepšie, ale priepastný rozdiel to veru nebol. Spotreba +- taká istá, servis bola iná káva. Taká spojka s dvojhmotou vydržala len 60.000km (systém 1.výmena spojky + 2.hm. - chip + 60.000km = 2. výmena spojky + 2hmota)
v cene cca 700€. Poloosy, prevodovka, turbo, vstreky, čerpadlo a vlastne všetko ostatné pôvodné. Pri totálke malo auto 190.000km a to nehovorím o tom že auto si vedelo "odkašlať" kým turbo zabralo. Potom už OK, bez dymu.

Za mňa chip už NIE.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.