Ahoj, motor 1.2 TSI první generace (E111) není dobrá investice, i když už budeš mít modifikovanou verzi s rozšířeným řetězem, stále je problém s topením (v zimě při státní klesá teplota, do 20km nezatopí) a také na krátkých trasách se bude ředit benzín s olejem (bude paradoxně přibývat olej na měrce).
Když to všechno bude fungovat, můžeš mít smůlu na zakarbonovaný motor, protože tyhle motory tím trpí. Mému kamarádovi odešlo ve 150tis.km turbo, cena myslím kolem 35 tis.kč.
Jinými slovy jako bazarovku asi vůbec neuvažovat o motoru 1.2 TSI první generace.
Motor 1.4 TSI neznám, tak nemůžu posoudit.
Ford Focus II 2009 1.6 mám, je to robustní spolehlivé auto. Ale abych jen nefordoval
, Octvávie II facelift jde koupit s velmi dobrým motorem 1.6 MPI, to samé VW Golf V, VI, nevidím jediný důvod ohrnovat nad tímto motorem nos
Oct II je docela dobře odhlučněná, má velký kufr, servo jde trochu lehčeji než ve Focusu.
Celkově je to dobré rodinné auto. Já se cítím ale mnohem lépe v Goflu(je i kombi) a nebo v Jette 1.6 MPI. Interiér, odhlučnění, podvozek i sedadla jsou prostě ještě o třídu výše.
Focus - to je auto pro pány. Přesné a tužší řízení, řazení jak v prémiovém vozu, trochu tužší spojka, ale dávkovatelná na mm
Podvozek je třída sama o sobě, ale to si musíš projet. Focus má jen plastové výplně dveří, horší odhlučnění, ale i trošičku dražší originál díly, než má Oct II. V mém Focusu oceňuji i pohodlné sedadla, velké přední sklo, široký interiér, ale i dizajn. Vždy se na něj těším, když přesedám z Rapidu 2016